FrozenToast schreef:Codeïne en promethazine is populair omdat het elkaar versterkt en de promethazine de opiaten-jeuk verminderd (het is immers een antihistamine).
Wormenkrabber schreef:Hamukun schreef:Volgens mij is Promethazine niet zo heel recreatief, het gaat vooral on de Codeïne.
Begijp het dan! Hij moet perse die combinatie hebben, want anders doet hij Bieber niet na!
Druks schreef:Poseidon schreef:FrozenToast schreef:Codeïne en promethazine is populair omdat het elkaar versterkt en de promethazine de opiaten-jeuk verminderd (het is immers een antihistamine).
krijg nooit jeuk van codeïne en wij zijn gvd zijn zoekteam niet.
mack_daddy schreef:Wormenkrabber schreef:Hamukun schreef:Volgens mij is Promethazine niet zo heel recreatief, het gaat vooral on de Codeïne.
Begijp het dan! Hij moet perse die combinatie hebben, want anders doet hij Bieber niet na!
jij bent echt raar gozer ik vraag iets normaals en wil normale antwoorden jij zit alleen rare dingen aan het zeggen ik hoop echt voor je dat je nog een kind bent want als je volwassen bent en zo gedraagt dan ben je echt triest man
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Wormenkrabber schreef:Hamukun schreef:Volgens mij is Promethazine niet zo heel recreatief, het gaat vooral on de Codeïne.
Poseidon schreef:krijg nooit jeuk van codeïne en wij zijn gvd zijn zoekteam niet.
mack_daddy schreef:jij bent echt raar gozer ik vraag iets normaals en wil normale antwoorden jij zit alleen rare dingen aan het zeggen ik hoop echt voor je dat je nog een kind bent want als je volwassen bent en zo gedraagt dan ben je echt triest man
Dreuge schreef:is dubbelacc0unt, br0ekie
psychotrance schreef:Beter haal je niet die siroop maar Dafalgan Codeine (is op voorschrift, dat wel, maar makkelijk te vinden, je kent vast wel iemand die het heeft liggen, is gewoon voor hoofdpijn enzo )
Vervolgens doe je een koudwaterextractie (ff zoeken hier op het forum, mooie handleiding te vinden.) en je hebt zo goed als pure codeine. Zelfde effect als wat de sizzurp doet, maar dan zonder het smerige drankje.
wil je toch persee sizzurp dan ga je in belgie (of online) Bronchodine (2mg codeine/ml) of bronchosedal (1mg/ml) halen.
Maar ik raad je sterk die Dafalgan Codeine aan. Wel echt de koudwaterextractie doen, want zoveel dafalgan is niet goed voor je
Gebruikerrrrr schreef:Voor uitleg reageer op mijn bericht
Gebruikerrrrr schreef:En ik help mensen die het willen omdat ik er ook lang naar gezocht heb
Heb het 2x geleant en zou het nog is willen
Miss E schreef:Oke, dan daahaag
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten