Wormenkrabber schreef:Pff, als je die kant op wilt eindig je in een ruimte vol zwetende basejunks. Die kotsen in een vuilniszak met een krant eronder, en beroep doen op hun manipulatieve vaardigheden om aan hun volgende trek te komen. Dan mag je wit kopen van grote Ali met zijn criminele bloedkop. Daar waar je van 2km afstand al ziet, dat dat zeker geen zuivere koffie is. Kleding, kop, uitstraling..Het zegt genoeg. Maar dat zijn ook gasten die in hun vrije tijd zeer verslavende roesmiddelen, ophemelen in hun rapsongs. En waar jij dan nu zo even tegenop kijkt. Zulke gasten haten je, willen je geld en neuken je moeder
Wat mij opvalt is dat de dealers vaak op zijn minst 1,90cm groot zijn, agressieve uitstraling hebben, en zich snel aangevallen voelen als je even een grap maakt Hun klanten daarintegen, dat zijn vaak toch wel bijzondere mensen. Veelal inhoudsloos en levend van hit naar hit. Maar je hebt ook mensen, die veel mee hebben gemaakt en veel interessante dingen te vertellen hebben. Verhalen over extreme verslaafden, die gewoon standaart zo'n infuusnaald in hun arm hadden zitten, en daarmee over straat gaan om nieuwe dope te scoren. Maar ook veel straatwijsheid, en de huidige stand van zaken in het spel. Vet cool jonge, je weet zelf
davy jones schreef:Je kan ook hoesstsiroop van Natterman met codeïne bij kruidvat kopen.
Enkel effectief als je de hele inhoud in 1x wegwerkt. mierzoet. Doe het zelf altijd in de rum. Hakt ie lekkerder erin.
Als je beetje googlet kan je ook wel sterker spul bestellen on line
Wormenkrabber schreef:mack_daddy schreef:wat heeft dit allemaal te maken met sizzurp
Sizzurp is het begin van het einde.
davy jones schreef:Je kan ook hoesstsiroop van Natterman met codeïne bij kruidvat kopen.
Einstein schreef:Codeïne wel maar dan zit er vrijwel altijd paracetamol doorheen geroerd; paracetamol is in de benodigde grote hoeveelheden bijzonder schadelijk voor je lever.
psychotrance schreef:Beter haal je niet die siroop maar Dafalgan Codeine (is op voorschrift, dat wel, maar makkelijk te vinden, je kent vast wel iemand die het heeft liggen, is gewoon voor hoofdpijn enzo )
Vervolgens doe je een koudwaterextractie (ff zoeken hier op het forum, mooie handleiding te vinden.) en je hebt zo goed als pure codeine. Zelfde effect als wat de sizzurp doet, maar dan zonder het smerige drankje.
wil je toch persee sizzurp dan ga je in belgie (of online) Bronchodine (2mg codeine/ml) of bronchosedal (1mg/ml) halen.
Maar ik raad je sterk die Dafalgan Codeine aan. Wel echt de koudwaterextractie doen, want zoveel dafalgan is niet goed voor je
mack_daddy schreef:psychotrance schreef:Beter haal je niet die siroop maar Dafalgan Codeine (is op voorschrift, dat wel, maar makkelijk te vinden, je kent vast wel iemand die het heeft liggen, is gewoon voor hoofdpijn enzo )
Vervolgens doe je een koudwaterextractie (ff zoeken hier op het forum, mooie handleiding te vinden.) en je hebt zo goed als pure codeine. Zelfde effect als wat de sizzurp doet, maar dan zonder het smerige drankje.
wil je toch persee sizzurp dan ga je in belgie (of online) Bronchodine (2mg codeine/ml) of bronchosedal (1mg/ml) halen.
Maar ik raad je sterk die Dafalgan Codeine aan. Wel echt de koudwaterextractie doen, want zoveel dafalgan is niet goed voor je
zit er ook promethazine in die 2 van belgie want sizzurp moet je codiene en promethazine hoestsiroop hebben
Wormenkrabber schreef:Hamukun schreef:Volgens mij is Promethazine niet zo heel recreatief, het gaat vooral on de Codeïne.
Begijp het dan! Hij moet perse die combinatie hebben, want anders doet hij Bieber niet na!
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
FrozenToast schreef:Codeïne en promethazine is populair omdat het elkaar versterkt en de promethazine de opiaten-jeuk verminderd (het is immers een antihistamine).
Wormenkrabber schreef:Hamukun schreef:Volgens mij is Promethazine niet zo heel recreatief, het gaat vooral on de Codeïne.
Begijp het dan! Hij moet perse die combinatie hebben, want anders doet hij Bieber niet na!
Druks schreef:Poseidon schreef:FrozenToast schreef:Codeïne en promethazine is populair omdat het elkaar versterkt en de promethazine de opiaten-jeuk verminderd (het is immers een antihistamine).
krijg nooit jeuk van codeïne en wij zijn gvd zijn zoekteam niet.
mack_daddy schreef:Wormenkrabber schreef:Hamukun schreef:Volgens mij is Promethazine niet zo heel recreatief, het gaat vooral on de Codeïne.
jij bent echt raar gozer ik vraag iets normaals en wil normale antwoorden jij zit alleen rare dingen aan het zeggen ik hoop echt voor je dat je nog een kind bent want als je volwassen bent en zo gedraagt dan ben je echt triest man
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Poseidon schreef:krijg nooit jeuk van codeïne en wij zijn gvd zijn zoekteam niet.
mack_daddy schreef:jij bent echt raar gozer ik vraag iets normaals en wil normale antwoorden jij zit alleen rare dingen aan het zeggen ik hoop echt voor je dat je nog een kind bent want als je volwassen bent en zo gedraagt dan ben je echt triest man
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten