Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

sizzurp

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

sizzurp

Berichtdoor mack_daddy » wo jan 22, 2014 3:04 pm

ik ben een grote hip hop fan en hoor vaak over sizzurp in die liedjes het is een hoestdrank
waarin promethazine en codeine inzitten ik ben van plan om het uit te proberen maar mij vraag
is wie weet waar je het vandaan kan halen overgins heb ik vernomen dat purple actavis beste sizzurp
is dus als je weet waar het te halen valt meld even
mack_daddy
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 2:59 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor supergabbur » wo jan 22, 2014 3:05 pm

:lol:
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Verf » wo jan 22, 2014 3:21 pm

Als je dan toch een beetje hip-hop wil doen rook je denk ik beter een dikke blunt :stoned:
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Hamukun » wo jan 22, 2014 3:30 pm

Moet je even zoeken, er zijn hier al wat threads over. In Nederland niet legaal verkrijgbaar zonder recept, in België wel.
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Klimtox » wo jan 22, 2014 3:35 pm

U kiddin bro?
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor davy jones » wo jan 22, 2014 3:55 pm

Je kan ook hoesstsiroop van Natterman met codeïne bij kruidvat kopen.
Enkel effectief als je de hele inhoud in 1x wegwerkt. mierzoet. Doe het zelf altijd in de rum. Hakt ie lekkerder erin. :beer:

Als je beetje googlet kan je ook wel sterker spul bestellen on line :-P

I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: sizzurp

Berichtdoor mack_daddy » wo jan 22, 2014 3:58 pm

Wormenkrabber schreef:Pff, als je die kant op wilt eindig je in een ruimte vol zwetende basejunks. Die kotsen in een vuilniszak met een krant eronder, en beroep doen op hun manipulatieve vaardigheden om aan hun volgende trek te komen. Dan mag je wit kopen van grote Ali met zijn criminele bloedkop. Daar waar je van 2km afstand al ziet, dat dat zeker geen zuivere koffie is. Kleding, kop, uitstraling..Het zegt genoeg. Maar dat zijn ook gasten die in hun vrije tijd zeer verslavende roesmiddelen, ophemelen in hun rapsongs. En waar jij dan nu zo even tegenop kijkt. Zulke gasten haten je, willen je geld en neuken je moeder :mad:



Wat mij opvalt is dat de dealers vaak op zijn minst 1,90cm groot zijn, agressieve uitstraling hebben, en zich snel aangevallen voelen als je even een grap maakt :#: Hun klanten daarintegen, dat zijn vaak toch wel bijzondere mensen. Veelal inhoudsloos en levend van hit naar hit. Maar je hebt ook mensen, die veel mee hebben gemaakt en veel interessante dingen te vertellen hebben. Verhalen over extreme verslaafden, die gewoon standaart zo'n infuusnaald in hun arm hadden zitten, en daarmee over straat gaan om nieuwe dope te scoren. Maar ook veel straatwijsheid, en de huidige stand van zaken in het spel. Vet cool jonge, je weet zelf :beer:



wat heeft dit allemaal te maken met sizzurp
mack_daddy
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 2:59 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor mack_daddy » wo jan 22, 2014 3:58 pm

davy jones schreef:Je kan ook hoesstsiroop van Natterman met codeïne bij kruidvat kopen.
Enkel effectief als je de hele inhoud in 1x wegwerkt. mierzoet. Doe het zelf altijd in de rum. Hakt ie lekkerder erin. :beer:

Als je beetje googlet kan je ook wel sterker spul bestellen on line :-P



wat zou ik moeten type dan om het online te vinden
mack_daddy
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 2:59 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Dreuge » wo jan 22, 2014 4:00 pm

siqqin 0n da sizzurq
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor mack_daddy » wo jan 22, 2014 4:06 pm

iemand die nog weet hoe je aan sizzurp kan komen?
mack_daddy
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 2:59 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor mack_daddy » wo jan 22, 2014 4:06 pm

Wormenkrabber schreef:
mack_daddy schreef:wat heeft dit allemaal te maken met sizzurp

Sizzurp is het begin van het einde.



einde van wat wil het maar 1 keer proberen
mack_daddy
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 2:59 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Hamukun » wo jan 22, 2014 4:09 pm

davy jones schreef:Je kan ook hoesstsiroop van Natterman met codeïne bij kruidvat kopen.


Nee, dat kan niet. Of in ieder geval niet die soort waarvan je aan één flesje genoeg hebt.

On topic: je moet googlen op een apotheek in België, en daar zoeken naar hoestsiroop met codeïne.
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Einstein » wo jan 22, 2014 4:10 pm

Promethazine is in NL niet zonder recept te koop. Codeïne wel maar dan zit er vrijwel altijd paracetamol doorheen geroerd; paracetamol is in de benodigde grote hoeveelheden bijzonder schadelijk voor je lever.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: sizzurp

Berichtdoor Hamukun » wo jan 22, 2014 4:13 pm

Einstein schreef:Codeïne wel maar dan zit er vrijwel altijd paracetamol doorheen geroerd; paracetamol is in de benodigde grote hoeveelheden bijzonder schadelijk voor je lever.


Volgens mij kan je die combi-tabletten ook al tijden niet meer krijgen zonder recept. Ook in België niet meer. Daarvoor moet je naar Frankrijk of verder.
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor psychotrance » wo jan 22, 2014 4:19 pm

Beter haal je niet die siroop maar Dafalgan Codeine (is op voorschrift, dat wel, maar makkelijk te vinden, je kent vast wel iemand die het heeft liggen, is gewoon voor hoofdpijn enzo )

Vervolgens doe je een koudwaterextractie (ff zoeken hier op het forum, mooie handleiding te vinden.) en je hebt zo goed als pure codeine. Zelfde effect als wat de sizzurp doet, maar dan zonder het smerige drankje.

wil je toch persee sizzurp dan ga je in belgie (of online) Bronchodine (2mg codeine/ml) of bronchosedal (1mg/ml) halen.

Maar ik raad je sterk die Dafalgan Codeine aan. Wel echt de koudwaterextractie doen, want zoveel dafalgan is niet goed voor je ;)
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor mack_daddy » wo jan 22, 2014 4:41 pm

psychotrance schreef:Beter haal je niet die siroop maar Dafalgan Codeine (is op voorschrift, dat wel, maar makkelijk te vinden, je kent vast wel iemand die het heeft liggen, is gewoon voor hoofdpijn enzo )

Vervolgens doe je een koudwaterextractie (ff zoeken hier op het forum, mooie handleiding te vinden.) en je hebt zo goed als pure codeine. Zelfde effect als wat de sizzurp doet, maar dan zonder het smerige drankje.

wil je toch persee sizzurp dan ga je in belgie (of online) Bronchodine (2mg codeine/ml) of bronchosedal (1mg/ml) halen.

Maar ik raad je sterk die Dafalgan Codeine aan. Wel echt de koudwaterextractie doen, want zoveel dafalgan is niet goed voor je ;)


zit er ook promethazine in die 2 van belgie want sizzurp moet je codiene en promethazine hoestsiroop hebben
mack_daddy
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 2:59 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor psychotrance » wo jan 22, 2014 4:50 pm

mack_daddy schreef:
psychotrance schreef:Beter haal je niet die siroop maar Dafalgan Codeine (is op voorschrift, dat wel, maar makkelijk te vinden, je kent vast wel iemand die het heeft liggen, is gewoon voor hoofdpijn enzo )

Vervolgens doe je een koudwaterextractie (ff zoeken hier op het forum, mooie handleiding te vinden.) en je hebt zo goed als pure codeine. Zelfde effect als wat de sizzurp doet, maar dan zonder het smerige drankje.

wil je toch persee sizzurp dan ga je in belgie (of online) Bronchodine (2mg codeine/ml) of bronchosedal (1mg/ml) halen.

Maar ik raad je sterk die Dafalgan Codeine aan. Wel echt de koudwaterextractie doen, want zoveel dafalgan is niet goed voor je ;)


zit er ook promethazine in die 2 van belgie want sizzurp moet je codiene en promethazine hoestsiroop hebben


geen flauw idee man, beiden nog niet geprobeerd. kan je vast wel googlen
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Poseidon » wo jan 22, 2014 4:51 pm

Zeg tegen je Huisarts dat je een onophoudelijke nare hoest hebt, Vette kans dat je dan een doosje pure codeinepillen krijgt. Men waarschuwt je niet voor niets hierboven want als het op is wil je meer en meer en meer....

In de States zijn er flink wat doden gevallen doordat ze teveel sizzurp dronken of het gingen combineren met coca.

Overigens is het niet de bedoeling hier te gaan leuren hoe je aan dope kan komen.
Wij verschaffen info over veilig gebruik en tips om te stoppen.

Try somewhere else dude :#:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: sizzurp

Berichtdoor Hamukun » wo jan 22, 2014 6:01 pm

Volgens mij is Promethazine niet zo heel recreatief, het gaat vooral on de Codeïne.

En Pussydon, als het in Belgenland legaal is, is dat best wel iets dat vermeld mag worden toch?
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Ted Bundy » wo jan 22, 2014 6:11 pm

Wormenkrabber schreef:
Hamukun schreef:Volgens mij is Promethazine niet zo heel recreatief, het gaat vooral on de Codeïne.

Begijp het dan! Hij moet perse die combinatie hebben, want anders doet hij Bieber niet na!

Als mijn huis ineens onder de eieren zit weet ik 'm te vinden. :#:
Prototype schreef:
Ted Bundy schreef:
Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Avatar gebruiker
Ted Bundy
Donateur
Offline
 
Posts: 1912
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 9:50 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Einstein » wo jan 22, 2014 6:14 pm

--> Farmaceutische Drugs :geek:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: sizzurp

Berichtdoor frozentoast » wo jan 22, 2014 6:17 pm

Codeïne en promethazine is populair omdat het elkaar versterkt en de promethazine de opiaten-jeuk verminderd (het is immers een antihistamine).
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: sizzurp

Berichtdoor Shaggattack » wo jan 22, 2014 6:20 pm

Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: sizzurp

Berichtdoor Poseidon » wo jan 22, 2014 7:21 pm

FrozenToast schreef:Codeïne en promethazine is populair omdat het elkaar versterkt en de promethazine de opiaten-jeuk verminderd (het is immers een antihistamine).


krijg nooit jeuk van codeïne en wij zijn gvd zijn zoekteam niet. :mad:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: sizzurp

Berichtdoor mack_daddy » do jan 23, 2014 12:48 am

Wormenkrabber schreef:
Hamukun schreef:Volgens mij is Promethazine niet zo heel recreatief, het gaat vooral on de Codeïne.

Begijp het dan! Hij moet perse die combinatie hebben, want anders doet hij Bieber niet na!


jij bent echt raar gozer ik vraag iets normaals en wil normale antwoorden jij zit alleen rare dingen aan het zeggen ik hoop echt voor je dat je nog een kind bent want als je volwassen bent en zo gedraagt dan ben je echt triest man
mack_daddy
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: wo jan 22, 2014 2:59 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Gonzo » do jan 23, 2014 2:15 am

Druks schreef:
Poseidon schreef:
FrozenToast schreef:Codeïne en promethazine is populair omdat het elkaar versterkt en de promethazine de opiaten-jeuk verminderd (het is immers een antihistamine).


krijg nooit jeuk van codeïne en wij zijn gvd zijn zoekteam niet. :mad:


:lol:


Daarom reageerde ik al niet, fokking kansloos dit.... :wave:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: sizzurp

Berichtdoor Ted Bundy » do jan 23, 2014 2:35 am

mack_daddy schreef:
Wormenkrabber schreef:
Hamukun schreef:Volgens mij is Promethazine niet zo heel recreatief, het gaat vooral on de Codeïne.

Begijp het dan! Hij moet perse die combinatie hebben, want anders doet hij Bieber niet na!


jij bent echt raar gozer ik vraag iets normaals en wil normale antwoorden jij zit alleen rare dingen aan het zeggen ik hoop echt voor je dat je nog een kind bent want als je volwassen bent en zo gedraagt dan ben je echt triest man


Vooral zonder punten en komma's. ..
Prototype schreef:
Ted Bundy schreef:
Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Avatar gebruiker
Ted Bundy
Donateur
Offline
 
Posts: 1912
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 9:50 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Basshoven » do jan 23, 2014 6:55 am

Wormenkrabber schreef:
Hamukun schreef:Volgens mij is Promethazine niet zo heel recreatief, het gaat vooral on de Codeïne.

Begijp het dan! Hij moet perse die combinatie hebben, want anders doet hij Bieber niet na!

:hulde: :hulde: :hulde: :hulde:

Poseidon schreef:krijg nooit jeuk van codeïne en wij zijn gvd zijn zoekteam niet. :mad:

:hulde: :hulde: :hulde: :hulde:

Het is absurd hoe dit topic het nog zo ver heeft kunnen schoppen wat serieuze antwoorden betreft

mack_daddy schreef:jij bent echt raar gozer ik vraag iets normaals en wil normale antwoorden jij zit alleen rare dingen aan het zeggen ik hoop echt voor je dat je nog een kind bent want als je volwassen bent en zo gedraagt dan ben je echt triest man


Ik erger me niet snel aan mensen, maar je dwingt me ertoe... Jij wil zo'n drankje scoren, lijkt het, omdat je idolen dat ook doen, zodat er een gedeelde grond is die je met die gasten hebt: je gebruik. Kan je zelfvoldaan je "sizzurp" drinken terwijl je die gasten erover hoort rappen en denken dat jullie hetzelfde zijn. En dan maar praten over hoe onvolwassen wormenkrabber is omdat hij je niet van die informatie wil voorzien. Nooit eraan gedacht om je eigen volwassen brein in actie te zetten en zelf gewoon eens rond te kijken?

Misschien ben je wel een hartstikke aardige kerel, dus ergens voel ik me wat slecht over deze rant, maar je maakt je gewoon een beetje belachelijk met je fixatie op die "sizzurp"... Ga gewoon de wijde wereld in en scoor wat codeïne.
Basshoven
Offline
 

Re: sizzurp

Berichtdoor Dreuge » do jan 23, 2014 9:33 am

is dubbelacc0unt, br0ekie
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: sizzurp

Berichtdoor Verf » vr jan 24, 2014 12:10 pm

Kijk maar uit met die sizzurp straks eindig je zo 8-)
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner