Davinci schreef:Vode schreef:Xanaaaax
In welke dosering dan? Ik vond het toch echt niks vergeleken met Valium...
Davinci schreef:Vode schreef:Xanaaaax
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Davinci schreef:Vode schreef:Xanaaaax
In welke dosering dan? Ik vond het toch echt niks vergeleken met Valium...
Einstein schreef:Hier mag wel een overzichtelijke poll bij Ben ik er nog belangrijke vergeten?
Petrovic schreef:Einstein schreef:Hier mag wel een overzichtelijke poll bij Ben ik er nog belangrijke vergeten?
Dat ik deze kans voor een poll niet zag. Mijn dag is nu al helemaal kapot.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Einstein schreef:Twee geloof ik, die bij deze zijn samengevoegd
endymion schreef:Hang wel van de situatie af.
1. Zolpidem, de enige benzo waar ik lichte hallucinaties bij krijg.
2. Temazepam, omdat ik daar lekker van slaap. Komt sneller opzetten en zit sneller aan de optimale werking.
3. Diazepam en Oxazepam, ik merk daar niet zo gek veel verschil in behalve dat je van oxazepam ongeveer 2 keer zoveel mg nodig hebt voor hetzelfde effect. Geeft een rustig gevoel en werkt langer en wordt er minder slaperig/moe van dan temazepam.
Eko schreef:Ik mis de optie "ik gebuik geen benzo's"
Eko schreef:Ik mis de optie "ik gebuik geen benzo's"
Drefbon schreef:Vroeger gebruikte ik regelmatig diazepam in grote hoeveelheden om bijvoorbeeld te slapen na een drugsfeestje. Toen heb ik het effect van benzo's nooit echt kunnen waarderen, vooral omdat de tolerantie ervoor zo snel op kwam (na een tijdje nam ik twee strips diazepam en voelde ik er bijna niets van). Ik ben er toen twee jaar lang mee gestopt. Nu gebruik ik af en toe een temazepammetje en kan ik echt van het effect genieten, hoge doseringen hebben voor mij geen meerwaarde heb ik gemerkt.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten