No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Dr.Gonzo schreef:Ik ben wel blij met mijn Nitrazepammetjes, Werken lekker lang door en werkt naar mijn idee minder verslavend. Vaak neem ik er maar 4 keer per week een terwijl ik met andere benzo's die een stuk korter werken ik wel de aandrang had elke avond te nemen..
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Dik Tromsn0r schreef:Dr.Gonzo schreef:Ik ben wel blij met mijn Nitrazepammetjes, Werken lekker lang door en werkt naar mijn idee minder verslavend. Vaak neem ik er maar 4 keer per week een terwijl ik met andere benzo's die een stuk korter werken ik wel de aandrang had elke avond te nemen..
Is dat wel te combineren met je eigen restaurant?
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Enya schreef:Toen ik net aan diazepam was begonnen, was het alsof ik de volgende dag in dromenland leefde. Jammer dat dat effect compleet bij mij is verdwenen.
Paradise schreef:3.Tetrazepam, is hier niet populair, maar 200mg of iets daarboven en een jointje, ik vond die spierontspanning geweldig
ook leuk bij sex omdat je vloeibaar bent en er weinig sufheid of apathie aan te pas komt.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten