Chris Pontius schreef:Overig:
- 30% van de cardiologen gebruik dagelijks aspirine omdat het de kans op een hartinfarct/ herseninfarct met 30% doet dalen.
Vanadesse schreef:Chris Pontius schreef:Overig:
- 30% van de cardiologen gebruik dagelijks aspirine omdat het de kans op een hartinfarct/ herseninfarct met 30% doet dalen.
Ben wel benieuwd naar je bron hierover.
Vanadesse schreef:Bedankt voor de info. Het lijkt me toch alleen niet gezond om dat dagelijks te gebruiken toch? Of ondervind je er verder geen nadelige gevolgen aan? Ik had er nog nooit van gehoord.
Vanadesse schreef:Bedankt voor de info. Het lijkt me toch alleen niet gezond om dat dagelijks te gebruiken toch? Of ondervind je er verder geen nadelige gevolgen aan? Ik had er nog nooit van gehoord.
Petrovic schreef:De voordelen wegen zwaarder op dan de nadelen. Je lever wordt wel flink erdoor belast. Maar dat moet je dan maar voor lief nemen als je in de risico groep zit.
Flameon schreef:Voor de lever is het inderdaad hard werken, en dus ook niet gezond. Maar doe je voor de rest geen gekke dingen, waar door de lever hard moet werken, dan kan het best. Heb het stuk van sublimo ook vaker gehoord. Of het echt helpt weet ik niet
Flameon schreef:Of ik twijfel? Ik ken genoeg verhalen via het werk waar medicatie de hemel in wordt geprezen en achteraf hoor je dan dat het voor de productie cijfers en centen is. Maar ik weet wel dat asperine een bloedverdunner is, dus geloof opzich wel dat 1 per dag niet erg is
YawningMan schreef:Ik zal wel een topic schrijven omtrent krachttraining/hypertrofie. Van training tot voeding. Is mijn expertise
YawningMan schreef:Ik zal wel een topic schrijven omtrent krachttraining/hypertrofie. Van training tot voeding. Is mijn expertise
The_Upsetter schreef:Voor de pubers met puistjes hier,
Ga eens een weekje iedere dag in de zon zitten, ze verdwijnen gewoon als sneeuw voor de zon.
Black Ronin schreef:The_Upsetter schreef:Voor de pubers met puistjes hier,
Ga eens een weekje iedere dag in de zon zitten, ze verdwijnen gewoon als sneeuw voor de zon.
Sommige mensen (waaronder ik) kunnen wel last van zoneczeem krijgen als ze na een lange periode met weinig zonlicht, volop in de zon gaan bakken. Voor andere mensen is de zon precies wat ze nodig hebben.
Azgaza schreef:Het is een hele makkelijke manier om gewoon je algemene gezondheid ietsje op te schroeven, dus echt ik raad het iedereen aan.
Exceptional Insight schreef:http://www.voedingswaardetabel.nl/ !Azgaza schreef:Het is een hele makkelijke manier om gewoon je algemene gezondheid ietsje op te schroeven, dus echt ik raad het iedereen aan.
Sinaasappels zijn ook niet zo moeilijk hoor.
Oppepper schreef:Voor de pubers met puistjes hier,
NorthernLightBE schreef:Beste tip van al is echt een goede nachtrust! Zwaar onderschat! Volgens mij doen vele DF'ers dit helemaal niet, ik inclusief. Je ziet er niet alleen beter uit, maar het leven wordt echt veel aangenamer als je een goede nachtrust hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten