Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Frog schreef:Maar dit is wel een belangrijk advies, ga die hele planning etc niet alleen doen, maar doe doe dat met hulp, anders ben je rechter en advocaat voor jezelf.
Je bent slim genoeg jezelf goed voor de gek te houden, dus als je al zo'n planning maakt evalueer je plannen dan met een zo'n objectief neutraal iemand waar jij je goed bij voelt, dat kan even zoeken en investeren zijn om zo'n iemand te vinden, maar dat is altijd de moeite waard denk ik.
Nogmaals succes en ik vind het dapper dat je aan jezelf wil gaan werken.
JongGeleerd schreef:als ik eerlijk met mezelf ben, dat ik bang ben. Ik ben bang voor het moment dat ik de tijd heb de mentale verslagenheid tegemoet te gaan en te overwinnen. Ik heb meer problemen dan iemand ook maar enigszins door kan hebben in een regulier gesprek met mij en ik ontwijk diepgaande gesprekken het liefst.
Naphtha schreef:Meeste psychische baggage slijt als je ouder wordt. Weet ik verder ook niks van.
Exceptional Insight schreef:Haha, die vind ik mooi. Een uitspraak die veel te kort door de bocht is en vervolgens meteen de verklaring.
Eko schreef:Soms moet je jezelf verliezen om jezelf te vinden. Uit zo'n dal geraken is niet makkelijk, ik kom ook uit zo'n periode (minder zwaar dan jij, waarschijnlijk, maar toch).
Het belangrijkste aspect naar mijn mening is succesvol met iets bezig zijn, zoals een studie, om eerst en vooral uw zelfbeeld op te krikken. Ik had van mezelf niet eens door hoe 'n loser ik mezelf vond, want ik had nog m'n trots, wat helemaal iets anders is dan trots zijn op jezelf.
Als je dat terug kan, ga je jezelf al heel wat beter voelen, en ook minder vlug grijpen naar destructief escapisme.
(Op dat moment is het ook belangrijk om jezelf niet schuldig te voelen dat je gelukkiger bent dan daarvoor, gun jezelf geluk, je verdient het.)
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:Zie je dan nu ook in dat je je drugsgebruik niet zomaar meer in de hand hebt? Je moet het al blijven gebruiken om te functioneren.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Ted Bundy schreef:Zie je dan nu ook in dat je je drugsgebruik niet zomaar meer in de hand hebt? Je moet het al blijven gebruiken om te functioneren.
Natuurlijk, hij heeft immers sublieme zelfkennis.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:Zie je dan nu ook in dat je je drugsgebruik niet zomaar meer in de hand hebt? Je moet het al blijven gebruiken om te functioneren.
Ik zeg het niet graag (oh jawel)
Maar.. "we told you so"
Enfin, hopelijk kom je er voor jezelf uit. Schroom niet om hulp te vragen (echte hulp, geen df bullshittery) nu kan het nog allemaal.
Ted Bundy schreef:ParadijsVogel schreef:Ted Bundy schreef:Zie je dan nu ook in dat je je drugsgebruik niet zomaar meer in de hand hebt? Je moet het al blijven gebruiken om te functioneren.
Natuurlijk, hij heeft immers sublieme zelfkennis.
Puntje bij paaltje is het gewoon weer een schreeuw om aandacht .
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Druks schreef:Exceptional Insight schreef:Je hebt er in ieder geval van geleerd dat je niet meer dit soort posts moet maken.
Je naïviteit is aandoenlijk.
Slecht idee wanneer dan ook. Het maskeren van mentale-tekortkomingen met drugs is geen correcte stelling. Het drugs gebruiken is vluchten van de angst om de denigrenerende, of beschamende waarheid over jezelf recht in de ogen te kijken. Je staat hierbij mentaal stil en verspilt die kostbare tijd die je nodig hebt om aan jezelf te beginnen werken. Het is eng, en zal pijn doen, maar als beloning voor je moed weet u waar te beginnen met aan jezelf werken.Druks schreef:Ik ken je verhaal een beetje en kan me voorstellen dat je heel wat te verwerken hebt. Ooit overwogen om met een psycholoog te praten?
MoonBeMoon schreef:Slecht idee wanneer dan ook.Druks schreef:Ooit overwogen om met een psycholoog te praten?
Partypipo schreef:MoonBeMoon schreef:Slecht idee wanneer dan ook.Druks schreef:Ooit overwogen om met een psycholoog te praten?
Wuutttt?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten