En met een beetje aanwijzingen van wat diegene lekker vindt is ook niets mis

En met een beetje aanwijzingen van wat diegene lekker vindt is ook niets mis
Hoezo zou een piemel eigenlijk zo lang moeten zijn. Ik heb net voor de grap eens mijn diepte gemeten. Na 8cm voel ik baarmoedermond. Ik kan nog wel iets doordrukken tot 12cm, maar 20cm is niet echt nodig ofzo. Al schijnt de vagina-diepte te verschillen in de loop van de maandmissFappie schreef::conf: Hoezo zou een piemel eigenlijk zo lang moeten zijn. Ik heb net voor de grap eens mijn diepte gemeten. Na 8cm voel ik baarmoedermond. Ik kan nog wel iets doordrukken tot 12cm, maar 20cm is niet echt nodig ofzo. Al schijnt de vagina-diepte te verschillen in de loop van de maand

Spectrum schreef:missFappie schreef::conf: Hoezo zou een piemel eigenlijk zo lang moeten zijn. Ik heb net voor de grap eens mijn diepte gemeten. Na 8cm voel ik baarmoedermond. Ik kan nog wel iets doordrukken tot 12cm, maar 20cm is niet echt nodig ofzo. Al schijnt de vagina-diepte te verschillen in de loop van de maand
Hoe meet je dat?
Wel grappig eigenlijk dat een penis zo enorm kan zijn, terwijl dat dus eigenlijk niet eens nodig is of zelfs niet eens allemaal naar binnen past. Nu zal waarschijnlijk geen enkele man tijdens de seks zijn penis zo ver naar binnen duwen als van waar hij de lengte heeft gemeten, maar toch is het 'overschot' aan penis is sommige gevallen behoorlijk groot. 
snuifduif schreef:Rolmaat, kan je tot 5 meter diep.
Maar ik dacht altijd dat een vagina dieper werd in opgewonden staat. Dus je moet nog een paar metingen doen Panda, voor science.

Denk dat ik wel een manier weet.. Misschien later vannacht ofzo 
snuifduif schreef:Misschien moet ik een maatverdeling op m'n worst laten tatoeëren en mezelf adverteren als dieptemeter

Heb af en toe eens een klein Aziatisch formaat gehad (nog besneden ook, dus hij was behalve klein ook nog vrij ongevoelig) dan vind ik een hulpmiddel wel fijn. (Helemaal als je condoom gebruikt) En met een heel grote pik zijn bepaalde standjes gewoon iets te pijnlijk, maar andere technieken wel heerlijk. 
Jcutter schreef:missFappie schreef:@Jcutter Kom je morgen hardlopend hierheen vanaf 't station?
What about no?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten