Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Accountz0r schreef:Ik heb hier ook last van als ik niet aan het hardlopen ben. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Kip schreef:Accountz0r schreef:Ik heb hier ook last van als ik niet aan het hardlopen ben. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Heb je al geprobeerd er gewichten aan te hangen?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Jcutter schreef:Size doesnt matter zeggen vrouwen altijd Dus maak je niet druk man. Gewoon met je bek ervoor gaan xD
Jcutter schreef:Size doesnt matter zeggen vrouwen altijd Dus maak je niet druk man. Gewoon met je bek ervoor gaan xD
Kip schreef:Jcutter schreef:Size doesnt matter zeggen vrouwen altijd Dus maak je niet druk man. Gewoon met je bek ervoor gaan xD
Vrouwen die dat zeggen zullen 9 van de 10 keer liegen, ik ken niet veel vrouwen die er super kieskeurig in zijn maar van 4cm wordt niemand gelukkig denk ik
missFappie schreef:
Ik heb in ZO Azië trouwens wel Amerikaanse en Europese mannen gesproken die zeiden dat ze daar kwamen voor seks omdat hun pikkies heel klein zijn, en de Aziatische vrouwen kleinere vagina's hebben (vooral die 30kg vrouwtjes), dus misschien is dat een oplossing voor jullie?
Accountz0r schreef:Ja dat is wel een goeie. Heb al een implantaat. Hij is nu 4 cm. Ben wel tevreden maar er mag misschien nog wel een centimeter bij.
snuifduif schreef:Lengte van de penis en diepte van de vagina heeft vrij weinig te maken met voorplanting, dus denk niet dat het evolutionair een verschil zou maken
missFappie schreef:snuifduif schreef:Lengte van de penis en diepte van de vagina heeft vrij weinig te maken met voorplanting, dus denk niet dat het evolutionair een verschil zou maken
Wat een BS!!!! om een orgasme te krijgen is t wel zo handig dat je er ook iets van voelt Bovendien zijn Aziaten over t algemeen gewoon wat kleiner en smaller dan Europeanen, dus geslachtsdelen ook ( geen correlatie van 1 natuurlijk, maar zeker wel een verband)
snuifduif schreef:missFappie schreef:
Ik heb in ZO Azië trouwens wel Amerikaanse en Europese mannen gesproken die zeiden dat ze daar kwamen voor seks omdat hun pikkies heel klein zijn, en de Aziatische vrouwen kleinere vagina's hebben (vooral die 30kg vrouwtjes), dus misschien is dat een oplossing voor jullie?
Ik heb op het internet kleine aziatische vrouwtjes grote piemels zien opslokken, dus of het echt zo is weet ik niet Maar misschien krijsen ze het ook wel uit van de pijnNSFW! :
missFappie schreef:Stel dat een vagina 12 cm diep is, en een penis maar 4 cm lang, dan is de kans op bevruchting echt significant kleiner dan als de penis wat dieper komt hoor. Het slijmvlies van de vagina is vrij zuur en killt de meeste zaadcellen tenzij ze diep genoeg worden ingeschoten of héle goede zwemmers zijn De kans is natuurlijk niet 0% ofzo, en je kunt nog steeds heel veel plezier hebben. Maar als je t evolutionair bekijkt over heel veel generaties dan maakt t echt wel verschil!!!
missFappie schreef:Ik heb trouwens wel eens een vriendje gehad met een (naar westerse maatstaven) kleine&smalle penis. Toen bood een we-vibe prima uitkomst. Als je die in doet dan voelt het allemaal net wat lekkerder/strakker en het kan ook nog trillen. De nieuwe versies kan je zelfs met je mobieltje van afstand besturen zie ik. Je kunt het ook als man of vrouw alleen als masturbatie-ding gebruiken Vet gaaf
snuifduif schreef:Wij hadden/hebben ook zo'n ding thuis Maar meestal gewoon gebruikt als vibrator want ik had al die extra stimulatie helemaal niet nodig en t was ook een beetje krapjes. Maar wel chill dat het gewoon een accu heeft
Jcutter schreef:Lijkt mij wel leuk als zo'n ding ontploft terwijl het in haar harige doos zit
Accountz0r schreef:Komt er dus op neer dat jij een wijde kut hebt.
Kip schreef:Accountz0r schreef:Komt er dus op neer dat jij een wijde kut hebt.
Doe even alsof je dat erg vindt
Accountz0r schreef:Heeft die tekenbeet jou opeens een preuts persoon gemaakt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten