No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Check ook uw buikomvang. Veel vet rond uw buik vormt een extra risico
Ivo schreef:BMI is van 37.7 (holy shit, gelukkig heb ik dat toen nooit berekend) naar 23.7 gegaan
Petrovic schreef:JongGeleerd schreef:80 / 1.84² = 23.6, beetje aan de hoge kant al val je nog binnen het streefgewicht.
BMI zegt in veel gevallen niet alles. Mijn vetpercentage is bijvoorbeeld standaard onder de 15. Mijn BMI valt hoger uit omdat ik meer spiermassa heb (door het sporten). Een bodybuilder kan bijvoorbeeld makkelijk een BMI hebben van 30 terwijl zijn vetpercentage nog veel lager ligt als die van mij.
Je vetpercentage is meer leidend.
TESTOSTERONBOM schreef:Petrovic schreef:JongGeleerd schreef:80 / 1.84² = 23.6, beetje aan de hoge kant al val je nog binnen het streefgewicht.
BMI zegt in veel gevallen niet alles. Mijn vetpercentage is bijvoorbeeld standaard onder de 15. Mijn BMI valt hoger uit omdat ik meer spiermassa heb (door het sporten). Een bodybuilder kan bijvoorbeeld makkelijk een BMI hebben van 30 terwijl zijn vetpercentage nog veel lager ligt als die van mij.
Je vetpercentage is meer leidend.
Hahahha zeggen tegen mij ook dat ik overgewicht heb
missPanda schreef:snuifduif schreef:Poseidon schreef:Kan je trouwens ook een tragere stoelgang krijgen door 's nachts bröodjes Bapao te eten? Dat ritueel voltrekt zich hier vrijwel elke nacht.
Nee. Snelle of trage stoelgang is sowieso een mythe. Mensen verschillen natuurlijk in de hoeveelheid calorieën die ze per dag nodig hebben, maar het is niet zo dat de één 4000 kcal kan eten en dun blijven terwijl de ander dik wordt van 1500 kcal. (bij vergelijkbare activiteitsniveau's)
Je stoelgang heeft weinig te maken met het aantal kcal dat je op een dag verbruikt. 'Stoelgang' gaat erover hoeveel tijd het kost om je eten te verteren, tot je weer moet poepen. En over het (on)gemak waarmee dat gaat.
Als je eten snel verteert (je darmen verwerken het snel) wil dat niet zeggen dat je de kcal ook snel verbrandt. Het kan best dat t als glucose en/of vet wordt opgeslagen voor barre tijden .
Om antwoord te geven op Pos vraag: als ik snachts broodjes bapao eet, dan ondervind ik daar geen hinder van mbt mijn stoelgang. Ik kan elke ochtend nog steeds even lekker poepen
Ivo schreef:BMI is van 37.7 (holy shit, gelukkig heb ik dat toen nooit berekend) naar 23.7 gegaan
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
618157 schreef:atm veel te zwaar
Perry schreef:Ik ben een dikzak
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten