JongGeleerd schreef:Even een dubbelpost:
Als je een tijd lang Noopept neemt, werkt MXE niet meer heb ik zojuist ondervonden.
nubud2015 schreef:-ik ben zekerder van mezelf omdat ik op me hooft kan vertrouwen
JongGeleerd schreef:Wut? Dit zijn wel extreme effecten en extreem snel... Placebo much?
JongGeleerd schreef:Heb je geld over? Bestel wat voor mij! Ik vond 't nice, heeft me door m'n ontgroening geholpen... Ik onthield dingen veel beter dan normaal
JongGeleerd schreef:Heb je geld over? Bestel wat voor mij! Ik vond 't nice, heeft me door m'n ontgroening geholpen... Ik onthield dingen veel beter dan normaal
Einstein schreef:Ben nu aan het speuren waar het nog te bestellen is, maar dat is überhaupt moeilijk geworden, zo blijkt Alle mooie webshops lijken verdwenen
djeemen schreef:Ik heb wel wat nootropics gebruikt en merk eigenlijk alleen een meerwaarde als je in een kater zit of iets dergelijks. Na flink wat stim-misbruik langere periode had ik tijdens de afkick het gevoel dat ik elk moment out kon gaan en voelde me mentaal zwaar instabiel. Piracetam hielp daar wel heel goed bij. Het bracht me wat mentale stabiliteit. Zo ook met noopept. Het effect was destijds overduidelijk. Echter als ik het spul nu gebruik als ik me goed voel merk ik er vrij weinig van. Op de juiste momenten, kan dit dus een nuttig stofje zijn. Maar als je het als algemeen supplement wilt gebruiken om 'beter te functioneren in het dagelijks leven' denk ik dat je van een koude kermis thuis komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast