even knallen tijdens het lerenenhance memory in various tests
Sjoerd101 schreef:Ik heb het geprobeerd maar vond het echt helemaal niks.. werd er juist vergeetachtig van na een aantal dagen. lijkt totaal niet op piracetam IMO
Iemand Anders schreef:Edit: Als je je wetenschappelijk voelt moet je dit even lezen. Het is een onderzoek over de rol van BDNF bij psychedelica: "The Doors of Reception". In heel veel woorden leggen ze uit dat psychedelica ook BDNF stimuleren.
Vcaps schreef:Noopept is uit onderzoek gebleken beter en minder toxisch als piracetam.
Vind zelf Pramiracetam fijnst van allemaal, met choline bron of DMAE erbij is het erg fijn.
Vcaps schreef:Noopept is uit onderzoek gebleken beter en minder toxisch als piracetam.
Vcaps schreef:
Merk toch het meeste van Pramiracetam ( 500 a 800mg ) of noopept ( dosis van 50mg ).
Met Choline bron, liefst Centrophenoxine.
Stack van Aniracetam 800mg + pramiracetam 500mg + Centrophenoxine + Sulbutiamine 300mg =
10 op tentamen Wiskunde bij mij.
Einstein schreef:Piracetam is bijna vrij van bijwerkingen, ook na hoge doseringen, en volgens mij is het nog niet gelukt om er voldoende proefdieren mee om zeep te helpen om de lethale dosis vast te stellen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten