Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Slapen zonder benzos of drugs

Hier kun je terecht met al je vragen die betrekking hebben op je gezondheid: supplementen, voeding en sport. Topics over noötropica horen hier ook thuis.

Re: Slapen zonder benzos of drugs

Berichtdoor Moonlight Fanatic » vr apr 13, 2018 5:19 pm

Drientje schreef:Pfoe, slapen zonder benzo's als ik ze een tijdje gebruikt heb, is echt een drama. Ik heb ook veel moeite met op tijd naar bed gaan, en sinds ik mijn huis, nieuw bed, een kitten, en een nieuwe hobby heb, slaap ik nog minder. Maar de ochtenden zijn voor mij zo vreselijk brak met benzo's, dat ik liever
te weinig slaap en overdag kapot moe ben, dan helemaal naar de tyfus van benzo's.

Ik denk echt dat je jezelf er doorheen moet slepen of idd een andere baan zoeken waarbij je bioritme verschuift. Azgaza van het oude forum had het ook. Die kon niet slapen voor 3am en werd pas om een uur of 11 van eigens wakker. Dat 'past' zogenaamd niet in deze maatschappij maar er zijn bedrijven die zich er steeds meer van bewust worden dat elk mens anders is, en proberen rekening te houden met rare bioritmen.

Sinds ik om 05.00 op moest voor school word ik heel makkelijk vroeg wakker. Ook al ben ik naar de klote. Sporten, warm douchen, regelmaat en reinheid zijn voor mij heel belangrijk.
Te veel slapen is nog het rotste van al, met wallen onder je ogen van hier tot in Tokio.
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker

Re: Slapen zonder benzos of drugs

Berichtdoor PiraatPanda » za apr 14, 2018 9:36 pm

Hmm als ik een baan zou hebben waar ik na een kutnacht (van geen/weinig slaap) na 4 uur werk naar huis zou kunnen, uitrusten, en s'avonds nog paar uurtjes thuiswerken. Dat zou wel te doen zijn.

♥♥♥
PiraatPanda
Donateur

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Gezondheid