Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Dat doe ik wel eens, en dan ben ik de hele dag moe en vaag, en savonds tegen bedtijd opeens toch weer topfit. Hoe lang moet je dat volhouden voor t gaat werken?Amvitamientje schreef:Overdag niet meer proberen te slapen,
elke dag rond dezelfde tijd naar bed en uit bed.
Nice! Dus tegenwoordig slaap je beter/makkelijker?Zelf heb ik een slaapcursus gehad toen ik ging afbouwen met benzo's, daar leer je echt een hoop
missFappie schreef:Dat doe ik wel eens, en dan ben ik de hele dag moe en vaag, en savonds tegen bedtijd opeens toch weer topfit. Hoe lang moet je dat volhouden voor t gaat werken?Amvitamientje schreef:Overdag niet meer proberen te slapen,
missFappie schreef:Nice! Dus tegenwoordig slaap je beter/makkelijker?Amvitamientje schreef:Zelf heb ik een slaapcursus gehad toen ik ging afbouwen met benzo's, daar leer je echt een hoop
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Amvitamientje schreef:elke dag rond dezelfde tijd naar bed en uit bed.
Accountz0r schreef:Van die melatonine moet je wel 5 Mg kopen want die 0,1 Mg potjes zijn gay. Daar moet je een heel potje van opeten. Die 5 Mg werkt wel goed.
Belangrijkste is de wekker een keertje vroeg zetten denk ik. Dan ben je maar een dagje gaar. In de avond kan je dan wel normaal slapen.
Spectrum schreef:Ik pak altijd melatonine als k 's nacht wil slapen terwijl m'n ritme op standje 'vampier' staat. Heb ook een tijdje valeriaan gehad, maar dat was meer ontspannend dan dat ik er echt sneller van in slaap viel.
Accountz0r schreef:Van die melatonine moet je wel 5 Mg kopen want die 0,1 Mg potjes zijn gay. Daar moet je een heel potje van opeten. Die 5 Mg werkt wel goed.
Belangrijkste is de wekker een keertje vroeg zetten denk ik. Dan ben je maar een dagje gaar. In de avond kan je dan wel normaal slapen.
Petrovic schreef:Sporten op de avond, niet te laat anders werkt het averechts.
En dit.Amvitamientje schreef:elke dag rond dezelfde tijd naar bed en uit bed.
Jcutter schreef:Ik weet niet hoe mensen het doen, maar ik slaap pas een uur nadat ik zyprexa heb gepopt. Van zyprexa slaap ik lang en diep. Denk dat je overdag actief moet zijn zodat je s'avonds uitgeput bent. Zet wat klassieke muziek op en lees een boek.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
missFappie schreef:@Partypipo Eindelijk iemand die me begrijpt. En geweldig advies, vooral dat vroeg dement worden
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
missFappie schreef:Thanks voor al jullie reacties
Ik denk dat ik maar weer benzo's in huis haal voor dagen waarop ik vroeg op moet, en verder m'n werkzaamheden gewoon later op de dag plan. De dagen worden toch weer langer, dus binnenkort kan ik weer lekker op terras in de zon zitten
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Amvitamientje schreef:Overdag niet meer proberen te slapen,elke dag rond dezelfde tijd naar bed en uit bed.
Zelf heb ik een slaapcursus gehad toen ik ging afbouwen met benzo's, daar leer je echt een hoop
Een terras is belangrijker dan je denkt.PiraatPanda schreef:Thanks voor al jullie reacties
Ik denk dat ik maar weer benzo's in huis haal voor dagen waarop ik vroeg op moet, en verder m'n werkzaamheden gewoon later op de dag plan. De dagen worden toch weer langer, dus binnenkort kan ik weer lekker op terras in de zon zitten
Jdjsusinebeieje schreef:Van die melatonine moet je wel 5 Mg kopen want die 0,1 Mg potjes zijn gay. Daar moet je een heel potje van opeten. Die 5 Mg werkt wel goed.
Aah, interessant. Ik wist niet dat je via een speekseltest kan zien wanneer je melatonine begint aan te maken.PiraatPanda schreef:Ik heb nu van die speekseltests meegekregen waarmee ik kan testen op welk moment van de dag mijn melatonine-aanmaak begint. Op basis daarvan kan kan je dan ook melatonine op het juiste moment innemen, want een (half)uur van te voren is niet voor iedereen het ideale moment.
Te veel slapen is nog het rotste van al, met wallen onder je ogen van hier tot in Tokio.Drientje schreef:Pfoe, slapen zonder benzo's als ik ze een tijdje gebruikt heb, is echt een drama. Ik heb ook veel moeite met op tijd naar bed gaan, en sinds ik mijn huis, nieuw bed, een kitten, en een nieuwe hobby heb, slaap ik nog minder. Maar de ochtenden zijn voor mij zo vreselijk brak met benzo's, dat ik liever
te weinig slaap en overdag kapot moe ben, dan helemaal naar de tyfus van benzo's.
Ik denk echt dat je jezelf er doorheen moet slepen of idd een andere baan zoeken waarbij je bioritme verschuift. Azgaza van het oude forum had het ook. Die kon niet slapen voor 3am en werd pas om een uur of 11 van eigens wakker. Dat 'past' zogenaamd niet in deze maatschappij maar er zijn bedrijven die zich er steeds meer van bewust worden dat elk mens anders is, en proberen rekening te houden met rare bioritmen.
Sinds ik om 05.00 op moest voor school word ik heel makkelijk vroeg wakker. Ook al ben ik naar de klote. Sporten, warm douchen, regelmaat en reinheid zijn voor mij heel belangrijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten