Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Volgens mij is opstaan minder een probleem als je genoeg geslapen hebt. Als je maar een paar uurtjes slaapt valt het inderdaad niet mee.
Druks schreef:verneukeratief schreef:Partypipo schreef:Volgens mij is opstaan minder een probleem als je genoeg geslapen hebt. Als je maar een paar uurtjes slaapt valt het inderdaad niet mee.
Dit.
Nah. Maakt niet uit hoeveel ik slaap. Opstaan blijft kunt. Ik sta zelfs het beste op als ik maar 3 uur slaap. Iets met REM slaap waarschijnlijk.
Vinnie schreef:De sleutel is een goed ritme hebben, gewoon elke dag 7 uur opstaan en op een gegeven moment wordt je automatisch wakker om 7 uur(redelijk fit ook nog) en val je ook prima in slaap in de avond
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Savage schreef:Zorg dat je iets te doen hebt overdag. Iets waar je blij van word/energie van krijgt en tegelijkertijd s’avonds voldaan/moe van bent.
Zelfs ik, de slaapramp, slaap nu opzich vrij oke en kom zonder heel veel moeite m’n bed uit.
PiraatPanda schreef:Savage schreef:Zorg dat je iets te doen hebt overdag. Iets waar je blij van word/energie van krijgt en tegelijkertijd s’avonds voldaan/moe van bent.
Zelfs ik, de slaapramp, slaap nu opzich vrij oke en kom zonder heel veel moeite m’n bed uit.
Wat super inspirerend. Wat is jouw dagbesteding tegenwoordig?
Savage schreef:Thanks! Ben ook echt mega blij!
En @Jcutter, het gaat nog wel even duren voor ik daadwerkelijk mag tattoeeren hoor, maar als het zover is, laat ik t’ je wel weten
Savage schreef:Thanks! Ben ook echt mega blij!
En @Jcutter, het gaat nog wel even duren voor ik daadwerkelijk mag tattoeeren hoor, maar als het zover is, laat ik t’ je wel weten
Frissa schreef:Savage schreef:Thanks! Ben ook echt mega blij!
Als je oefenvel nodig hebt, heb ik nog wel plaats genoeg
PiraatPanda schreef:Savage schreef:Thanks! Ben ook echt mega blij!
Ben erg benieuwd! Wat voor tijden heb je eigenlijk bij een tattooshop? De meeste creatieve geesten komen toch pas in de loop van de dag op gang? Of sta je daar echt al morgens om 8 uur paraat?
PiraatPanda schreef:Thanks voor de tips!
@Jcutter, dat zijn idd toffe dingen die ik op goede dagen (zoals vandaag) wat vaker zou moeten toepassen, zodat t onderdeel van m'n systeem wordt. Op een slechte ochtend is t al heel wat als ik t voor elkaar krijg om een slok uit t flesje water naast me te nemen, tocht naar de wc lijkt een elfstedentocht Als ik dan iets probeer mislukt het en raak ik alleen maar meer gefrustreerd. Dus denk dat de oplossing ligt in de momenten dat ik me oke voel om iets te doen
Het weer is de laatste tijd best goed, dus buiten zijn zou ook best in m'n ochtend-comfortzone kunnen vallen. Gewoon al die andere mensen op straat negeren. En genieten van de buitenlucht
Jcutter schreef:Als baby werd ik in slaap geneukt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten