Savage schreef:Thanks! Ben ook echt mega blij!
En @Jcutter, het gaat nog wel even duren voor ik daadwerkelijk mag tattoeeren hoor, maar als het zover is, laat ik t’ je wel weten
Savage schreef:Thanks! Ben ook echt mega blij!
En @Jcutter, het gaat nog wel even duren voor ik daadwerkelijk mag tattoeeren hoor, maar als het zover is, laat ik t’ je wel weten
Frissa schreef:Savage schreef:Thanks! Ben ook echt mega blij!
Als je oefenvel nodig hebt, heb ik nog wel plaats genoeg
PiraatPanda schreef:Savage schreef:Thanks! Ben ook echt mega blij!
Ben erg benieuwd! Wat voor tijden heb je eigenlijk bij een tattooshop? De meeste creatieve geesten komen toch pas in de loop van de dag op gang? Of sta je daar echt al morgens om 8 uur paraat?
PiraatPanda schreef:Thanks voor de tips!
@Jcutter, dat zijn idd toffe dingen die ik op goede dagen (zoals vandaag) wat vaker zou moeten toepassen, zodat t onderdeel van m'n systeem wordt. Op een slechte ochtend is t al heel wat als ik t voor elkaar krijg om een slok uit t flesje water naast me te nemen, tocht naar de wc lijkt een elfstedentocht Als ik dan iets probeer mislukt het en raak ik alleen maar meer gefrustreerd. Dus denk dat de oplossing ligt in de momenten dat ik me oke voel om iets te doen
Het weer is de laatste tijd best goed, dus buiten zijn zou ook best in m'n ochtend-comfortzone kunnen vallen. Gewoon al die andere mensen op straat negeren. En genieten van de buitenlucht
Jcutter schreef:Als baby werd ik in slaap geneukt.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Jcutter schreef:Oja, vergeten: open je gordijnen en laat heel veel zonlicht toe in je leven
Druks schreef:Zo'n wake-up light is trouwens ook wel een goede.
Kikkerr schreef:Als je het financieel kan permitteren, neem huisdier(en) die 's ochtends verzorgd moeten worden.
Of een kind, die schijnen ook wel vroeg wakker te zijn en hebben ook de nodige zorg nodig heb ik eens horen vertellen......
PiraatPanda schreef:Ha.. Op slechte ochtenden... Dan werken koude douche, harde wekkers etc bij mij juist super averechts helaas. Hoe meer prikkels, hoe harder ik de wereld haat, en krijg van harde prikkels als ik moe ben soms zelfs rare neurologische verschijnselen (mind zaps, geluiden blijven horen die al weg zijn, aura-migraine gelukkig meestal alleen visueel zonder de hoofdpijn, verwardheid, tintelingen en meer van dat soort raarheden). Huisarts en neuroloog kunnen daar ook niet zoveel mee behalve advies geven beter te slapen
Maar ach, ochtenden trekken voorbij, elke dag weer. En 99% van de keren lukt het me toch om op tijd op m'n werk of afspraak te verschijnen. vind ik best goed van mezelf.
Zijn genoeg momenten van de dag die ik wel leuk vind. Al wordt de relaxedheid van de nacht soms wel een beetje overschaduwd door het besef dat de ochtend steeds dichterbij komt, zoals nu, als ik over paar uur moet werken.
Ik functioneer in de maatschappij zo.. Nog steeds niet echt optimaal, maar da's ook een kwestie van trial and error denk ik. Binnenkort weer eens iets nieuws proberen
PiraatPanda schreef:Ha.. Op slechte ochtenden... Dan werken koude douche, harde wekkers etc bij mij juist super averechts helaas. Hoe meer prikkels, hoe harder ik de wereld haat, en krijg van harde prikkels als ik moe ben soms zelfs rare neurologische verschijnselen (mind zaps, geluiden blijven horen die al weg zijn, aura-migraine gelukkig meestal alleen visueel zonder de hoofdpijn, verwardheid, tintelingen en meer van dat soort raarheden). Huisarts en neuroloog kunnen daar ook niet zoveel mee behalve advies geven beter te slapen
Maar ach, ochtenden trekken voorbij, elke dag weer. En 99% van de keren lukt het me toch om op tijd op m'n werk of afspraak te verschijnen. vind ik best goed van mezelf.
Zijn genoeg momenten van de dag die ik wel leuk vind. Al wordt de relaxedheid van de nacht soms wel een beetje overschaduwd door het besef dat de ochtend steeds dichterbij komt, zoals nu, als ik over paar uur moet werken.
Ik functioneer in de maatschappij zo.. Nog steeds niet echt optimaal, maar da's ook een kwestie van trial and error denk ik. Binnenkort weer eens iets nieuws proberen
verneukeratief schreef:Doe eens normaal Nederlands praten witte neger
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten