Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
FRESH schreef:Alfa liponzuur (oftewel Alpha Lipoic Acid) 250 mg (Now foods)
Vooral de Alfa liponzuur ben ik bijzonder tevreden over!! Dit is een ontzettend krachtig en goed middel (als je de juiste merken koopt) en zal je veel profijt van hebben. Zeker na het gebruik van dope.
Poseidon schreef:Welke vitamine(s) en/of additieven gebruik je om in conditie te blijven of aan te sterken na drugsgebruik?
Adolf_Seeligmüller schreef:Met enige regelmaat eet ik groente en fruit, dat is het wel zo'n beetje.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Adolf_Seeligmüller schreef:Met enige regelmaat eet ik groente en fruit, dat is het wel zo'n beetje.
En amvitamine dan, zeker.
FRESH schreef:Iedere dag:
10 druppels vitamine D olie aquosum (Davitamon)
3-4 stuks vitamine C tabletten van 70 mg per stuk (Roter)
5-HTP 100 mg
Alfa liponzuur (oftewel Alpha Lipoic Acid) 250 mg (Now foods)
Om de dag neem ik als extra bovenop bovenstaande:
Creatine 5 gram
Whey Isolaat (30 gram) of Whey Isolate excellent (27,5 gram)
Noopept 10-15 mg
En zo nu en dan neem ik L-Tryptofaan 500 mg
Vooral de Alfa liponzuur ben ik bijzonder tevreden over!! Dit is een ontzettend krachtig en goed middel (als je de juiste merken koopt) en zal je veel profijt van hebben. Zeker na het gebruik van dope.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef:Op welke wijze heb je baat bij alfa liponzuur?
FRESH schreef:Maurits schreef:Op welke wijze heb je baat bij alfa liponzuur?
Lees sowieso even hier wat ik ook aan Poseidon had doorgegeven:
http://drugsforum.info/xtc-mdma/verminderen-van-neurotoxiciteit-door-mdma-t64.html?hilit=alfa%20liponzuur#p98
Ik merk werkelijk dat ik minder gaar ben als ik echt veel gebruikt heb. En ik herstel veel sneller als ik alfa liponzuur gebruik. De studies die er over dit middels zijn, zijn veel belovend. Er is best veel over te vinden op internet inmiddels Het is gewoon een zwaar anti-oxidant dat vrije radicalen dus heel goed te lijt gaat. Het middel heeft nog meer voordelen ook.
Albert Einstein schreef:
JongGeleerd schreef:Af en toe noopept, maar dit is nogal onregelmatig aangezien ik t vrijwel nooit tijdens pep doe, vanwege de onduidelijkheid of 't nou wel of niet meer gevaren met zich meebrengt
Maurits schreef: Ik heb in m'n dagelijks leven veel last van PTSS en heb zeker het idee dat L-Theanine en magnesium daarop een positieve invloed hebben. Misschien dit spul ook.
Poseidon schreef:Maurits schreef: Ik heb in m'n dagelijks leven veel last van PTSS en heb zeker het idee dat L-Theanine en magnesium daarop een positieve invloed hebben. Misschien dit spul ook.
@Maurits In Frankrijk experimenteren ze met het innemen van de beta-blokker propranolol vlak voor het terughalen van het trauma in het bewustzijn. Dit schijnt de mentale omgang met de nare ervaring(en) uit het verleden draaglijker te maken en angsten ervoor weg te nemen.
Zo laten ze vrouwen die verkracht zijn o.i.v. propranolol rape-movies zien. Vreemd genoeg verdwijnt na verloop van tijd ook de verkrachtings-angst zonder propranolol in het bloed.
Misschien is het ook niet zo vreemd want propranolol neemt bij velen (rij)examenvrees en plankenkoorts weg.
Intrigerende vorm van regressie-therapy en medicatie dit.
Hopelijk kan je er iets mee.
Albert Einstein schreef:
Claviceps schreef:Poseidon op basis van mijn kennis van psychologie zou ik speculeren dat het mogelijk te maken heeft met onder andere feedback loops (bekend concept binnen o.a. biologie en psychologie) tussen de fysiologische uiting van stress en psychologische stress. Als je googled op PTSD of trauma met feedback loops zul je ook veel resultaten vinden.
Ik heb zelf propranolol ooit eens gebruikt. Naast dat er een verdovende kant aan zit neemt het zowat al het fysiologisch gevoel van stress weg. Best een aparte beleving om zenuwachtig te zijn maar geen fysiologische reactie te bemerken in je lichaam (b.v. kribbels in je buik). Ik vermoed dat je iemand op deze manier kunt desensitizeren voor negatieve stimulus doordat de fysiologische reactie (bijna) helemaal afwezig is.
Wat betreft vitamines en het nut van multivitamine en dergelijke kan ik deze docu aanraden. Over het algemeen is de consensus tussen de meeste experts die gesproken worden dat het nemen van multivitamine of additionele vitamine bij een normaal dieet weinig nut heeft. Het scheiden van vitamine van de natuurlijke bron kan daarnaast ook de effectiviteit van opnamen beinvloeden waardoor geisoleerde vitamine minder effectief kunnen zijn. De voornaamste tekorten die vaak vastgesteld worden is het tekort aan vitamine D (in de huid aangemaakt bij blootstelling aan zon). Vooral nu in de winter maanden is de golflengte van licht (UVB) die aanmaak van vitamine D bevordert een stuk minder dan in de zomer.
The Nature Of Things--The Curious Case of Vitamins and Me (CBC)
Albert Einstein schreef:
Maus schreef:Claviceps schreef:Ik heb zelf propranolol ooit eens gebruikt. Naast dat er een verdovende kant aan zit neemt het zowat al het fysiologisch gevoel van stress weg. Best een aparte beleving om zenuwachtig te zijn maar geen fysiologische reactie te bemerken in je lichaam (b.v. kribbels in je buik). Ik vermoed dat je iemand op deze manier kunt desensitizeren voor negatieve stimulus doordat de fysiologische reactie (bijna) helemaal afwezig is.
[/quote]Kindt and Marieke Soeter, a colleague at the the University of Amsterdam, are authors of a report published Tuesday in the journal Behavioral Psychiatry that describes how a two-minute treatment can be used to rewrite fear memories. After being treated with a drug called propranolol while contemplating being forced to touch a spider — something they would never be able to do under normal circumstances — all 15 patients were far better at overcoming their fear than those in two control groups.
[...]
It worked because of a complex process called “memory reconsolidation.” Psychologists still debate about how, and whether, it works, but the gist is this: When a memory is recalled — having to be near a spider, for example — the brain retraces the neural circuitry associated with it. That makes the memory unstable.
If patients are administered a drug that interrupts reconsolidation, the memory can be broken. They won’t suddenly forget what spiders are, but the thought of one won’t be associated with a rush of fear. This is what happened with Kindt’s propranolol patients. They erased their spider fear memories and then rewrote them with one of triumph — touching the tarantula a week after their treatment. When they returned to her lab three months and a year later, the effects stuck. Most of the treatment group reported being even less fearful three months after the experiment than they were on the day of their spider-touching success.
missPanda schreef:B-complex, B12, B1, d met magnesium, af en toe een multivitamine pil, verder heb ik ook nog l-lysine en 5htp slingeren. Mis ik nog wat essentieels?
Verder vooral gewoon gezond eten
Albert Einstein schreef:
Maus schreef:missPanda schreef:B-complex, B12, B1, d met magnesium, af en toe een multivitamine pil, verder heb ik ook nog l-lysine en 5htp slingeren. Mis ik nog wat essentieels?
Verder vooral gewoon gezond eten
Een holistische psychiater van me zei een aantal jaar geleden dat suplementeren met bijvoorbeeld B-vitamines best gevaarlijk kan zijn als je huidige levels in je bloed gewoon goed zijn. Hij zei: “eerst meten, dan weten en dan wel of niet wàt erbij slikken...”
Dit is misschien het essentieels dat je mist
Tot slot heb ik begrepen dat 1 à 2 gram vitamine C, verdeeld over de dag in te nemen, erg ondersteunend kan werken. En een te laag vit. D-gehalte kan depressies aanjagen. Op basis van het huidige level D in je bloed kan een goede arts bij een tekort precies aangeven hoeveel IU je per dag moet suplementeren.
Succes!
Albert Einstein schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten