Jules schreef:Ik weet niet hoe de rest van de mods er over denken, maar dit mag van mij een sticky worden.
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
Xeloc schreef:Staat niks over een DK waarde op mijn lenzen.
Xeloc schreef:Staat niks over een DK waarde op mijn lenzen.
Drientje schreef:Xeloc schreef:Staat niks over een DK waarde op mijn lenzen.
Dat zou vervelend zijn. Dan zie je de hele tijd die DK waarde in je beeld zweven.
knolselderij schreef:slaap altijd met die dingen kheb ze vaker gewoon n week in en ik heb nergens last van
FlashKip schreef:ik heb ook lenzen (-2.0) alleen heb ze nooit in:) maar goed ook dus Is trouwens veel rustiger zonder lenzen. Gewoon een simpele groene boom zonder allemaal takjes en blaadjes
pammer schreef:knolselderij schreef:slaap altijd met die dingen kheb ze vaker gewoon n week in en ik heb nergens last van
... Enkel als je de 30 days & night Air Optix draagt kan dit geen kwaad. Draag je toch gewone lenzen dan zul je er later spijt van hebben. Dit is lange termijn, je maakt je ogen kapot. Nu heb je er geen last van maar wacht...
psychotrance schreef:ik draag al 3 jaar lenzen van het kruidvat, 7.5 euro voor 1 lens die je 3 maanden mag dragen (enkel overdag natuurlijk).
Ik draag ze van 7 u smorgens tot middernacht, slaap er wel nooit mee.
En ik zit al 3 jaar op -3.
Hiermee wil ik niet zeggen dat wat jij zegt onjuist is, maar wel dat lenzen van het kruidvat, die ongetwijfeld niet echt super zijn wat dk waarde betreft, het voor mij prima doen.
Denk dat het dus allemaal wel meevalt.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Dit is ongeveer dezelfde redenatie als: ik rook al 3 jaar lang 2 pakjes sigaretten per dag en heb nog geen kanker. Ik denk dat het allemaal wel mee valt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten