Hoi
Tegenwoordig gebruik ik bijna 1 keer per week GBL. vaak 2 a 3 dosissen van 1.8 ml.
Ik ben uiterst voorzichtig met GHB of GBL. Ik doseer liever veel te laag dan iets te hoog. Waarschijnlijk omdat ik heel erg veel narigheid heb gezien bij mensen die er aan verslaafd zijn of niet konden doseren.
Deze ervaring lees je hier.http://drugsforum.info/ghb/ghb-wat-ben-ik-geschrokken-t9160.html
Op DF en internet staat veel over G en vochtvasthouden maar eigenlijk alleen over het lichaam en vochtvasthouden. Nu weet ik dat het middel op zich ook vochtvasthoudt.
Vrienden waar ik GBL gebruik doen de GBL in een glaasje en laten het daar eigenlijk in zitten tot het op is. Dit kan dagen tot weken duren. En volgens mij is dat niet handig, am I right?
Want als GBL vocht aantrekt of vasthoud dan wordt de concentratie anders en dus het doseren. Wanneer er nieuwe GBL in het glas word gedaan moet ik er dus rekening mee houden dat ik een lagere dosis neem omdat het wellicht sterker is. Kan iemand mij vertellen of dit klopt of valt dat vocht heel erg te verwaarlozen?
Mijn gebruikelijke dosis is 1.8 ml op 70 kg schoon aan de haak en 181cm. Na 2 uur neem ik nog eens 1.8 ml en die slaat altijd kei en keihard in. Ook dit snap ik niet helemaal.
Ik hou heel erg vast aan die dosering van 1.8 ml omdat ik gewoon weet dat het daarop nooit fout gaat. Neem jij als GBL gebruiker bij een tweede dosis altijd dezelfde dosis, een hogere dosis of juist een lagere dosis? En is na 2 uur bijpakken misschien te snel?