Ricardo1G2 schreef:Ben het eens met vele reacties......als je zo doorgaat gaat het niet goed eindigen...
Je tolerantie is enorm ( 30 ml) was echt geschokt en dan zoveel MDMA....
De combi GHB-Pep komt vaak voor, maar niet ideaal, het ene wekt op, het andere is een downer....en beide vind ik zeer verslavend en heel snel tolerantie enz.
Je motto stel ik me vragen bij: ga hard en one life en nog van die destructieve dingen...pffff
Ik vind dat mensen zoals jou echt geen drugs zouden mogen gebruiken, sorry, want als je bv. sterft aan een od GHB, dan is het zogezegd door die levensgevaarlijke drug, terwijl het door jouw omgaan ermee alleen gaat....of als je out gaat en bv. in het zieknhuis komt.....die artsen doen alles om je te redden en er zijn mensen die in het zieknhuis liggen met een terminale ziekte...
En dan zo spelen met je leven, dat is toch echt wel heel schokkend.
Mijn feedback is: laat je opnemen ( je kan eventueel ontwennen met xyrem of benzo's,lyrica of lioresal) en eerste tijd als de zucht hoog is, dan zit je ook veilig.
Je hebt therapie die niet altijd veel voorstelt, maar sommige gesprekken wel....en je hebt mss ADHD of een onderliggende stoornis wat tot je verslaving heeft geleid....helpen ze je mee.
Je kan ook vaak vrij veel aan sport doen en in het begin veel rusten.....in overleg met je psych dan kan de detox naargelang soort meds en snelheid echt doenbaar zijn....
Werk je eigenlijk? Daar helpen ze je ook mee....
Heb je hobby's ( buiten out gaan op G of dat te vermijden met heel veel pep en MDMA), richt je daarop.....
Maar dit zal alleen lukken als je dat zelf wil, anders niet.
Trouwens die lieveheersbeestjes zijn geen 220 mg, ik had er laten testen ( waren rond de 180 wel of iets hoger), maar zelfs dat is nog heel hoog, dus je zal je hersenpan gefrituurd hebben...
ik ontwen nuchter... het is niet dat je per direct aan de buis gaat elke dag als je een keer lichamelijke afkickverschijnselen hebt. dan sta je gewoon weg niet sterk in je schoenen.
180mg, 200, 220 boeit niet ze liggen er tussen ja.
ja ik werk. ik heb een studie en ik heb hobbys zoals een daar van muziek maken.
maar mag ik vragen hoelang denk je al dat ik hard drugs gebruik?