kaasje schreef:Hahaha wat ga je toch goed om met al die drugs.
Savage schreef:Ga vooral zo door!
gaketpepga schreef:Savage schreef:Ga vooral zo door!
1/2L is al besteld
hoelang kan je doorgaan voor je al die rare symptonen krijgt van de g?
Savage schreef:gaketpepga schreef:Savage schreef:Ga vooral zo door!
1/2L is al besteld
hoelang kan je doorgaan voor je al die rare symptonen krijgt van de g?
Het feit dat je niet inziet dat die opmerking sarcastisch was geeft eigenlijk al aan dat je al 'rare symptomen' hebt..
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
gaketpepga schreef:Dat zie ik zeker wel. En ja symptomen zijn aanwezig maar de vraag was meer van tot hoeveel en vaak je kan gebruiken om dit dus niet te krijgen?
omerobert schreef:Wel grote kans dat die rare symptomen alleen komen van je absurde dosissen g ja, zal vast niks te maken hebben met die 880 mg MDMA of 750 mg pep die huis hebben lopen houden in je maag/hersenpan.
Verantwoord wel om het allemaal op te schrijven, lijkt het net alsof je weet waar je mee bezig bent.
Savage schreef:gaketpepga schreef:Dat zie ik zeker wel. En ja symptomen zijn aanwezig maar de vraag was meer van tot hoeveel en vaak je kan gebruiken om dit dus niet te krijgen?
Even als referentie kader, als ik een avond aan de ghb zit gebruik ik max 10 ml. En dan niet vaker als 1 á 2 keer per maand. Ook zorg ik dat ik nooit zoveel in huis heb om de 'verleiding' zo klein mogelijk te maken. Ghb is leuk en link spul. Waarom zou je grenzen opzoeken met ghb? Je bent sneller over het randje dan je denkt.. En inderdaad zoals hierboven al gezegd word ; je dosering qua speed en xtc is ook niet echt verantwoordelijk.
gaketpepga schreef:omerobert schreef:Wel grote kans dat die rare symptomen alleen komen van je absurde dosissen g ja, zal vast niks te maken hebben met die 880 mg MDMA of 750 mg pep die huis hebben lopen houden in je maag/hersenpan.
Verantwoord wel om het allemaal op te schrijven, lijkt het net alsof je weet waar je mee bezig bent.
oke bedankt voor je reactie man. ik ben me zeker bewust van het feit dat ik redelijk veel amfetamine neem. het is zeker niet goed, alleen mijn tolerantie voor drugs ligt gewoon hoog.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:gaketpepga schreef:omerobert schreef:Wel grote kans dat die rare symptomen alleen komen van je absurde dosissen g ja, zal vast niks te maken hebben met die 880 mg MDMA of 750 mg pep die huis hebben lopen houden in je maag/hersenpan.
oke bedankt voor je reactie man. ik ben me zeker bewust van het feit dat ik redelijk veel amfetamine neem. het is zeker niet goed, alleen mijn tolerantie voor drugs ligt gewoon hoog.
Ik weet niet hoe vaak ik deze heb gehoord
Je tolerantie ligt zo hoog omdat je waarschijnlijk vaker absurd veel harddrugs neemt. Dus geen natuurlijke tolerantie.
Je hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent en als dit soort combinaties een keer verkeerd vallen wordt je wakker in het ziekenhuis of erger.
Lees je in op dit forum, niet alleen over G maar over alle harddrugs die je gebruikt of wil gaan gebruiken.
JongGeleerd schreef:Waar je via de harde weg achter gaat komen is dat je niet anders bent dan de gemiddelde mens.
Je gaat keihard op je bek met dusdanig gebruik.
gaketpepga schreef:ahahha ja snap ik ook wel. tuurlijk door vaak gebruik kan je er meer tegen. maar de een kan gewoon meer hebben dan de ander. mindset
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:gaketpepga schreef:ahahha ja snap ik ook wel. tuurlijk door vaak gebruik kan je er meer tegen. maar de een kan gewoon meer hebben dan de ander. mindset
Uhmm, nee.
De één gaat verantwoordelijker om met drugs dan de ander. Dat is het verschil. Niet of je meer kan hebben dan een ander of niet...
Iedereen kan zoveel ghb, mdma en pep in de loop van een weekend wegkrijgen.
En iedereen krijgt daar een behoorlijke hersenbeschadiging van.
Die ontwenningsverschijnselen die jij dacht te hebben van de ghb waren denk ik geen ontwenningsverschijnselen. Van een weekendje ghb zal je denk ik nog geen ontwenningsverschijnselen hebben. Denk ik. Ik heb nog nooit zo achterlijk veel genomen in een weekend. Maar wat jij ontwenningsverschijnselen noemt van de ghb past perfect bij hoe iemand zich voelt na zoveel pep en mdma...
Ik denk dus eerder dat je lichaam het bijna begaf na alle pep en mdma en dat je blij mag zijn dat je nog leeft.
Gele Banaan schreef:Vet rapport, zo lees ik ze graag
gaketpepga schreef:ik heb met pillen en pep en combos met ketamine en 2cb erbij nog nooit de dagen erna trillende handen vies zweten enzo gehad. in tegen deel zelfs.. doe ketamine na je amfetamine gebruik en je kater zal zeker minder zijn.
ik weet zeker dat al deze symptonen door de g komt.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
JongGeleerd schreef:Ook grappig dat hij een compliment van Gele Banaan als een compliment op z'n levensstijl ziet
Ivo schreef:gaketpepga schreef:ik heb met pillen en pep en combos met ketamine en 2cb erbij nog nooit de dagen erna trillende handen vies zweten enzo gehad. in tegen deel zelfs.. doe ketamine na je amfetamine gebruik en je kater zal zeker minder zijn.
ik weet zeker dat al deze symptonen door de g komt.
En ik weet zeker dat het door de MDMA/pep komt. Ik heb hetzelfde gehad met ongeveer evenveel MDMA, zonder die gram pep en de GHB erbij.
Wel grappig, achterlijk hoge hoeveelheden van meerdere drugs door elkaar, maar je bent 100% zeker dat het door de GHB komt?
En succes met die halve liter. Onthou gewoon dat je er niet cold turkey mee mag stoppen als je eenmaal lichamelijk verslaafd bent.
JongGeleerd schreef:Ook grappig dat hij een compliment van Gele Banaan als een compliment op z'n levensstijl ziet
gaketpepga schreef:ik heb wel meer pillen en pep dan deze keer gecombineerd. tuurlijk ben je dan moe en neerslachtig. maar zeker niet trillend zweten ademhaling zwaar onderdrukt en oja vergeten te melden heb tot dinsdag met G ogen gelopen.
de fles staat al op de plank hier naast mij voor misschien het aankomende weekend.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten