Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ghb eerste keer (extreem??)

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor gaketpepga » do maart 27, 2014 4:08 pm

Goede dag allemaal.

Ik wil vandaag mijn ervaringen delen met jullie over ghb en ik zou graag willen dat de mensen die ook echt weten waar zo over praten feedback kunnen geven op mijn mening en ervaring over ghb.

Ook wil ik alle vragen beantwoorden die ik naar mijn ervaring kan uitleggen.


Motto:

One life live it

S’avonds een vent s’ochtends een vent

Met woorden maak je muziek

Knowledge is power

Hoe harder, hoe beter


Leeftijd:
21

Gebruik:
weekend

Drugs gebruikt in volgorde:
Wiet Sativa en Indica, hash, alcohol, salvia, xtc, cocaine, lachgas, mdma kristal, speed, 2cb, ketamine, Ghb.


GHB trip verslag

Ik had bedacht het in me eentje te gaan doen aangezien ik niemand lastig wil vallen op het moment dat ik out zou gaan.
Ik heb al veel mensen out zien gaan omdat ze gewoon stom weg niet aan de tijd en dosering hielden en kut speed hadden.

Natuurlijk was het verstandig dat ik het bij vrienden moest doen die het ook doen maar ik had het idee dat het prettig was om alleen of met me beste vriend het te gaan doen
die het zelf niet doet.

Voorbereiding:
Doseerspuit, me telefoon met kladblok schema om de tijd bij te houden. 2gr speed.

Hoeveelheid ghb: 50ml, ph7, dik stroperig doorzichtig. :rock:

Beste vriend noemen we hier H

Vrijdag
De avond nadert en ik heb ghb en speed en pillen opgehaald. Ik kom rond een uurtje of 10 aan bij H thuis en ik zeg tegen hem. Heb je zin om te gaan space vanavond?

Hij antwoord: ja waarom niet :P

Dus ik pak me tas uit en gaf hem twee blauwe lieveheersbeestjes van ongeveer 220mg lekkere knallers dus.

Vervolgens vertel ik hem dat ik ghb heb gekregen en dat ik het dit weekend ga proberen. Ik heb me speed al klaar gelegd in lijnen voor het geval ik out zou gaan in de avond.

Ik heb een bom speed van kwart gram gemaakt en gedropt. Uur later meet ik 1,5 ml af gooi die achterover.
Ik pak me telefoon en schreef de tijd op. En ging lekker onderuit zitten en H gooit er een hele pil in en we beginnen gezellig te praten.
Na 45 min kijk op me telefoon en denk bij me zelf die 1,5 ml was te weinig. Dus precies op het uur tikte ik weer 1,5 ml naar binnen en weer na een uur 1,5 ml erbij.
Op dit moment begin ik lichtjes wat te voelen. Na een uur pakte ik een nieuw buisje. Maar dit keer vond ik het tijd om er 0,5 extra bij te doen. Ik tikte 2ml en begin me lekker relaxt te voelen.

Hier begin ik dus wat te voelen van de g maar moet zeggen vond het toen nog erg teleurstellend. Het was niet intens voelde me alleen relaxt.

Na anderhalf uur verhoog ik me dosis naar 3ml.
Na 20 minuten werd het heerlijk intens en ik merkte dat me ogen dicht vielen dus ik vond het tijd om is me been te gaan bewegen en werd langzaam weer wakker en een heerlijke euforie komt binnen!
H gooit nog een pil erin en gaat lekker verder met zijn trip!

Een uur later ben ik nog steeds super relaxt en voelde me heerlijk en vond het tijd om weer een buis te nemen.
Ik tikte 1,5 ml en ging naar buiten om een dikke amnesia haze joint te roken. Toen de joint op was spacede ik hem ff letterlijk de pannen uit :eek: en H lacht me ff goed uit :P

Weer een uur later besloot ik om een buis te nemen maar dacht van 30 minuten extra aan vast te plakken zou wel verstandig zijn!
Een maal de tijd uitgezeten voel ik me nog steeds heerlijk en blij energiek vol! En een Beetje onevenwichtig.
Ik meet 3 ml af en nam die tot me. op dat moment zegt H tegen mij kom we gaan een stukje rijden we gaan even langs een after. Ik vond dat natuurlijk een goed idee :grin:

Zaterdag vroeg in de ochtend

Op de after zaten vriendinnen en vrienden van mij en vroegen me gelijk hoe het allemaal ging. Ik voelde tip top in orde en was nog lekker aan het genieten!
Precies op het uur tikte ik weer 3ml en voelde me zwaar relaxt en me euforie werd me toch ff veel door de meisjes die naast me zaten!

1,5 uur later gingen we weer weg en ik besloot om ff naar huis te gaan om me om te kleden want had echt zo’n vieze zweet laag op me lichaam.
Ik kwam thuis en ben naar me kamer gelopen en zetten me sub-woofer en versterker aan en ging op me bed met me laptop zitten en zetten ff heerlijke rauwe ruige techno op.

En toen werd ik wakker rond 7 uur s ‘avonds met me laptop ondersteboven naast me en dacht van oepssss ben ik out gegaan??!! :lol:

Maar had zo lekker geslapen! Was compleet uitgerust voelde me tip top!
Ik ben ging ff douche en pakte de ghb er weer bij en tikte 3ml naar binnen. Ik kleden me aan en werd opgehaald met de auto rond kwart voor 9 om naar een feest te gaan.

In de auto voelde ik me weer heerlijk euforisch worden. Meden door dat de mensen met wie ik naar het feest ging 3 meisjes waren die erg aardig en knap zijn :D

In de auto nam ik nog 3,5 ml. :rock: En heb heerlijk in de auto gezeten! :love:

Techno feest
We kwamen aan bij het feest en parkeerde de auto. Ik vond het weer tijd om een buis te nemen.
Eerst maakte ik nog een halve gram speed bom omdat ik wilde voorkomen dat ik op het feest in eens out ging en nam die tot me. ik nam 3ml ghb in en we gingen het feest binnen.

Op het feest zelf had ik geen ghb bij me omdat ik weet dat je als je gepakt word je in niet zulke leuke situaties komt.

Ik voelde me nog steeds heerlijk! en besloot om 2 xtc blauwe lieveheersbeestjes te nemen in een keer. Ik vond het echt de meest beste combi die ik ooit gedaan heb! Ghb en xtc samen is echt WAUH!!
Uit eindelijk heb ik er nog 2 bij gegooid en heb zo het hele feest lopen dansen en space!

het feest is afgelopen en een vriend van mij had een after geregeld. In de auto tikte ik een buis van 3ml en was weer lekker aan het space.


Zondag After


Op de after waren nog wat andere mensen en ik pakte weer 3ml en heb op de after alles wat ik nog had weg gebuisd en rond 16:00 word ik gebeld en een vriend W kwam ook langs op de after. uurtje later kwam die binnen en hij had nog een 1500ml bij zich.

W vond het leuk om het te doen met mij omdat het me eerste ervaringen met ghb waren.

W tikt onder de 5 met een buis en ik meet nog steeds af met me doseerspuit en tik 4 ml ghb naar binnen en heb heerlijk lopen space! :hulde: En weer anderhalf uur later 4ml erbij. Hier werd het echt heel intens! lekker intens! :love: :love:

W vond het nodig tijd dat ik maar is aan de speed ging omdat hij dacht dat ik out aan het gaan was. ik eigenwijs genoeg niet gedaan en heb nog heerlijk door lopen space en weer een anderhalf uur later vulde ik een buis van 4 ml.

Op dit moment begin ik serieus van slaaptekort en alles wat ik heb genomen te trippen! Voor heel even hallucineerde ik de hele kamer door elkaar heen en vond het wel chill :D
Uit eindelijk wel een goeie lijn speed erbij want dat was toch wel nodig :P

W vond het hilarisch en we hebben veel lol gehad!

Ik vertelde W over me ghb gebruik van de afgelopen twee dagen en vertelde hem dat dit dus de derde dag was en liet me schema zien. hij schrok een beetje en zij gap meen je dit serieus?? Ik zo ja wattan? Is het niet goed? W zegt nee je moet afbouwen en ik echt waar??? Waarom dat dan?
En toen vertelde hij mij het en ik dacht naja zal wel……

Hij gaf me 20 ml mee en legde me uit hoe ik moest afbouwen omdat ik anders afkickverschijnselen zou krijgen.


In de auto vond ik het wel weer tijd voor een buis en tikte nu 3ml naar binnen omdat ik wilde gaan afbouwen.
In de auto naar huis ook heerlijk op de ghb gegaan en we zijn thuis nog ff op de parkeerplaats gaan blowen.
Voor dat ik me huis binnen liep tikte ik nog 2 ml en ging nog ff lekker thuis op de bank zitten.

Vanaf dit moment gaat het een beetje mis :p

Ik besloot om een joint te roken en draaide weer een lekker dikke amnesia joint. En rookte die in me achtertuin op. Ik ging naar me kamer en ging zitten op me bankje in me kamer en keer naar de patronen op de muur van het behang. :eek:

Ik heb serieus goed lopen hallucineren op de patronen van het behang. Ik heb zo’n 1 uur lang in me kamer lopen trippen tot dat me zicht weer wat helderder werd. :hulde:

Ook begon ik te zweten en te trillen, W had me al gewaarschuwd!. Ik ben in bed gaan liggen en kon niet slapen. Trillen, zweten, ademhaling zwaar onderdrukt. Zelf ben ik niet zo’n paniek zaaier dus dacht deal maar met wat je zelf aangedaan hebt. :rock:

Ik wist als ik ghb ging pakken het minder werd maar ik vond het gewoon weg genoeg en wil ook niet verslaafd raken. :wave:


Maandag


Ik ben uiteindelijk rond een uur of 5 in de ochtend inslaap gevallen en werd om half 7 wakker, Trillend, zwetend, ademhaling zwaar onderdrukt.
Ik ben gaan douche en heb me kleren aan getrokken en ben naar school gegaan. Op school heb ik gehad dat ik echt rap naar de wc ging om lijn pep te nemen omdat ik het gevoel had dat ik out ging

Ik ben uit school naar de coffeeshop gelopen omdat ik gek werd van me lichaam. En heb een dikke joint gedraaid en onderweg naar de bus opgerookt. In de bus was ik ziek aan het space!
toen ik de bus uit stapte en over het gras veld liep zakte ik haast door me benen en ging op de grond zitten. Zwetend, trillen en gruwelijk warm heb toen me bovenlijf uitgekleed. En heb zo een klein uur gezeten. Kreeg het maar niet koud terwijl het 10 graden was ofzo…….
Tot Woensdag nacht heb ik lopen zweten, koud, warm, trillen. Donderdag ochtend was het weg

Totale hoeveelheid ingenomen ghb:
Ongeveer 60 a 70ml over het hele weekend.

Conclusie
Ghb is een leuk, euforisch, zelfverzekerd, intens.
Zeker voor herhaling vatbaar :hulde:


Bedankt voor jullie geduld om het te lezen. Ik waardeer het zeer.

Graag wil ik jullie mening/advies horen over mijn ervaring met ghb.
Laatst bijgewerkt door gaketpepga op do maart 27, 2014 10:49 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor kaasje » do maart 27, 2014 4:23 pm

Hahaha wat ga je toch goed om met al die drugs. :)
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor gaketpepga » do maart 27, 2014 4:31 pm

kaasje schreef:Hahaha wat ga je toch goed om met al die drugs. :)



:grin:
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor ge0ks » do maart 27, 2014 5:03 pm

Vooral je conclusie maakt het helemaal af
ge0ks
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: di feb 22, 2011 3:42 am

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Savage » do maart 27, 2014 5:06 pm

Ga vooral zo door! :lol:
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor gaketpepga » do maart 27, 2014 5:18 pm

Savage schreef:Ga vooral zo door! :lol:


1/2L is al besteld :grin:

hoelang kan je doorgaan voor je al die rare symptonen krijgt van de g?
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Savage » do maart 27, 2014 5:25 pm

gaketpepga schreef:
Savage schreef:Ga vooral zo door! :lol:


1/2L is al besteld :grin:

hoelang kan je doorgaan voor je al die rare symptonen krijgt van de g?


Het feit dat je niet inziet dat die opmerking sarcastisch was geeft eigenlijk al aan dat je al 'rare symptomen' hebt..
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor gaketpepga » do maart 27, 2014 5:46 pm

Savage schreef:
gaketpepga schreef:
Savage schreef:Ga vooral zo door! :lol:


1/2L is al besteld :grin:

hoelang kan je doorgaan voor je al die rare symptonen krijgt van de g?


Het feit dat je niet inziet dat die opmerking sarcastisch was geeft eigenlijk al aan dat je al 'rare symptomen' hebt..


Dat zie ik zeker wel. En ja symptomen zijn aanwezig maar de vraag was meer van tot hoeveel en vaak je kan gebruiken om dit dus niet te krijgen?
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor omerobert » do maart 27, 2014 6:56 pm

Wel grote kans dat die rare symptomen alleen komen van je absurde dosissen g ja, zal vast niks te maken hebben met die 880 mg MDMA of 750 mg pep die huis hebben lopen houden in je maag/hersenpan.

Verantwoord wel om het allemaal op te schrijven, lijkt het net alsof je weet waar je mee bezig bent.
Laatst bijgewerkt door omerobert op do maart 27, 2014 7:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Savage » do maart 27, 2014 7:00 pm

gaketpepga schreef:Dat zie ik zeker wel. En ja symptomen zijn aanwezig maar de vraag was meer van tot hoeveel en vaak je kan gebruiken om dit dus niet te krijgen?


Even als referentie kader, als ik een avond aan de ghb zit gebruik ik max 10 ml. En dan niet vaker als 1 á 2 keer per maand. Ook zorg ik dat ik nooit zoveel in huis heb om de 'verleiding' zo klein mogelijk te maken. Ghb is leuk en link spul. Waarom zou je grenzen opzoeken met ghb? Je bent sneller over het randje dan je denkt.. En inderdaad zoals hierboven al gezegd word ; je dosering qua speed en xtc is ook niet echt verantwoordelijk.
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor gaketpepga » do maart 27, 2014 7:23 pm

omerobert schreef:Wel grote kans dat die rare symptomen alleen komen van je absurde dosissen g ja, zal vast niks te maken hebben met die 880 mg MDMA of 750 mg pep die huis hebben lopen houden in je maag/hersenpan.

Verantwoord wel om het allemaal op te schrijven, lijkt het net alsof je weet waar je mee bezig bent.


oke bedankt voor je reactie man. ik ben me zeker bewust van het feit dat ik redelijk veel amfetamine neem. het is zeker niet goed, alleen mijn tolerantie voor drugs ligt gewoon hoog.

ik neem aan dat de tijd opschrijven gewoon het slimste is wat je moet doen bij g aangezien je niet binnen de tijd mag nemen?

kwa dosering, hoeveel ml nemen jullie 3,4,5,6?

vrienden van mij tikken soms 6 en draaid natuurlijk weer uit op speed erbij anders ko...
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor gaketpepga » do maart 27, 2014 7:28 pm

Savage schreef:
gaketpepga schreef:Dat zie ik zeker wel. En ja symptomen zijn aanwezig maar de vraag was meer van tot hoeveel en vaak je kan gebruiken om dit dus niet te krijgen?


Even als referentie kader, als ik een avond aan de ghb zit gebruik ik max 10 ml. En dan niet vaker als 1 á 2 keer per maand. Ook zorg ik dat ik nooit zoveel in huis heb om de 'verleiding' zo klein mogelijk te maken. Ghb is leuk en link spul. Waarom zou je grenzen opzoeken met ghb? Je bent sneller over het randje dan je denkt.. En inderdaad zoals hierboven al gezegd word ; je dosering qua speed en xtc is ook niet echt verantwoordelijk.


ik vind alleen wel raar dat ik heel veel mensen ken die vrijdag zaterdag zondag aan de g zitten feestjes en afteren, en hoor hun niet klagen over lichamelijke klachten. komt dat door het afbouwen?

ik wil niet me grenzen opzoeken met ghb. ik wil het verantwoord kunnen gebruiken in het weekend. en daarom wil ik de juiste spelregels kennen van deze drug.
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Prototype » do maart 27, 2014 7:34 pm

gaketpepga schreef:
omerobert schreef:Wel grote kans dat die rare symptomen alleen komen van je absurde dosissen g ja, zal vast niks te maken hebben met die 880 mg MDMA of 750 mg pep die huis hebben lopen houden in je maag/hersenpan.

Verantwoord wel om het allemaal op te schrijven, lijkt het net alsof je weet waar je mee bezig bent.


oke bedankt voor je reactie man. ik ben me zeker bewust van het feit dat ik redelijk veel amfetamine neem. het is zeker niet goed, alleen mijn tolerantie voor drugs ligt gewoon hoog.

Ik weet niet hoe vaak ik deze heb gehoord :roll2:
Je tolerantie ligt zo hoog omdat je waarschijnlijk vaker absurd veel harddrugs neemt. Dus geen natuurlijke tolerantie.
Je hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent en als dit soort combinaties een keer verkeerd vallen wordt je wakker in het ziekenhuis of erger.
Lees je in op dit forum, niet alleen over G maar over alle harddrugs die je gebruikt of wil gaan gebruiken.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Savage » do maart 27, 2014 7:35 pm

Je krijgt geen 'klachten' van ghb alleen lichamelijke/geestelijke verslaving en de daarbij horende ontwenningsverschijnselen.. Ik geloof niet dat je na 1 weekend stevig aan de G al moet 'afbouwen' maar als ik zo lees hoe jij met drugs omgaat raad ik je aan maar 1 á maximaal 2 keer in de maand ghb te gebruiken of misschien zelfs helemaal niet..
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor gaketpepga » do maart 27, 2014 7:45 pm

prototype schreef:
gaketpepga schreef:
omerobert schreef:Wel grote kans dat die rare symptomen alleen komen van je absurde dosissen g ja, zal vast niks te maken hebben met die 880 mg MDMA of 750 mg pep die huis hebben lopen houden in je maag/hersenpan.

Verantwoord wel om het allemaal op te schrijven, lijkt het net alsof je weet waar je mee bezig bent.


oke bedankt voor je reactie man. ik ben me zeker bewust van het feit dat ik redelijk veel amfetamine neem. het is zeker niet goed, alleen mijn tolerantie voor drugs ligt gewoon hoog.

Ik weet niet hoe vaak ik deze heb gehoord :roll2:
Je tolerantie ligt zo hoog omdat je waarschijnlijk vaker absurd veel harddrugs neemt. Dus geen natuurlijke tolerantie.
Je hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent en als dit soort combinaties een keer verkeerd vallen wordt je wakker in het ziekenhuis of erger.
Lees je in op dit forum, niet alleen over G maar over alle harddrugs die je gebruikt of wil gaan gebruiken.


ahahha ja snap ik ook wel. tuurlijk door vaak gebruik kan je er meer tegen. maar de een kan gewoon meer hebben dan de ander. mindset :hulde:
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Naturelover » do maart 27, 2014 7:56 pm

:shock:
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Basshoven » do maart 27, 2014 8:13 pm

:grin:
Basshoven
Offline
 

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Perry » do maart 27, 2014 9:16 pm

Waar je via de harde weg achter gaat komen is dat je niet anders bent dan de gemiddelde mens.
Je gaat keihard op je bek met dusdanig gebruik.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Savage » do maart 27, 2014 9:41 pm

JongGeleerd schreef:Waar je via de harde weg achter gaat komen is dat je niet anders bent dan de gemiddelde mens.
Je gaat keihard op je bek met dusdanig gebruik.


Dit dus..
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Partypipo » do maart 27, 2014 9:54 pm

gaketpepga schreef:ahahha ja snap ik ook wel. tuurlijk door vaak gebruik kan je er meer tegen. maar de een kan gewoon meer hebben dan de ander. mindset :hulde:

Uhmm, nee.
De één gaat verantwoordelijker om met drugs dan de ander. Dat is het verschil. Niet of je meer kan hebben dan een ander of niet...
Iedereen kan zoveel ghb, mdma en pep in de loop van een weekend wegkrijgen.
En iedereen krijgt daar een behoorlijke hersenbeschadiging van.
Die ontwenningsverschijnselen die jij dacht te hebben van de ghb waren denk ik geen ontwenningsverschijnselen. Van een weekendje ghb zal je denk ik nog geen ontwenningsverschijnselen hebben. Denk ik. Ik heb nog nooit zo achterlijk veel genomen in een weekend. Maar wat jij ontwenningsverschijnselen noemt van de ghb past perfect bij hoe iemand zich voelt na zoveel pep en mdma...
Ik denk dus eerder dat je lichaam het bijna begaf na alle pep en mdma en dat je blij mag zijn dat je nog leeft.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor verneukeratief » do maart 27, 2014 9:58 pm

Vet rapport, zo lees ik ze graag :hulde:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor gaketpepga » do maart 27, 2014 10:40 pm

Partypipo schreef:
gaketpepga schreef:ahahha ja snap ik ook wel. tuurlijk door vaak gebruik kan je er meer tegen. maar de een kan gewoon meer hebben dan de ander. mindset :hulde:

Uhmm, nee.
De één gaat verantwoordelijker om met drugs dan de ander. Dat is het verschil. Niet of je meer kan hebben dan een ander of niet...
Iedereen kan zoveel ghb, mdma en pep in de loop van een weekend wegkrijgen.
En iedereen krijgt daar een behoorlijke hersenbeschadiging van.
Die ontwenningsverschijnselen die jij dacht te hebben van de ghb waren denk ik geen ontwenningsverschijnselen. Van een weekendje ghb zal je denk ik nog geen ontwenningsverschijnselen hebben. Denk ik. Ik heb nog nooit zo achterlijk veel genomen in een weekend. Maar wat jij ontwenningsverschijnselen noemt van de ghb past perfect bij hoe iemand zich voelt na zoveel pep en mdma...
Ik denk dus eerder dat je lichaam het bijna begaf na alle pep en mdma en dat je blij mag zijn dat je nog leeft.



ik heb met pillen en pep en combos met ketamine en 2cb erbij nog nooit de dagen erna trillende handen vies zweten enzo gehad. in tegen deel zelfs.. doe ketamine na je amfetamine gebruik en je kater zal zeker minder zijn.
ik weet zeker dat al deze symptonen door de g komt.
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor gaketpepga » do maart 27, 2014 10:41 pm

Gele Banaan schreef:Vet rapport, zo lees ik ze graag :hulde:


:grin: bedankt!
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Ivo » do maart 27, 2014 10:53 pm

gaketpepga schreef:ik heb met pillen en pep en combos met ketamine en 2cb erbij nog nooit de dagen erna trillende handen vies zweten enzo gehad. in tegen deel zelfs.. doe ketamine na je amfetamine gebruik en je kater zal zeker minder zijn.
ik weet zeker dat al deze symptonen door de g komt.

En ik weet zeker dat het door de MDMA/pep komt. Ik heb hetzelfde gehad met ongeveer evenveel MDMA, zonder die gram pep en de GHB erbij.

Wel grappig, achterlijk hoge hoeveelheden van meerdere drugs door elkaar, maar je bent 100% zeker dat het door de GHB komt?

En succes met die halve liter. Onthou gewoon dat je er niet cold turkey mee mag stoppen als je eenmaal lichamelijk verslaafd bent.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Perry » do maart 27, 2014 10:56 pm

Ook grappig dat hij een compliment van Gele Banaan als een compliment op z'n levensstijl ziet :smokin:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor omerobert » do maart 27, 2014 11:04 pm

JongGeleerd schreef:Ook grappig dat hij een compliment van Gele Banaan als een compliment op z'n levensstijl ziet :smokin:

Ja hij begint niet voor niks met z'n motto's.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor gaketpepga » do maart 27, 2014 11:15 pm

Ivo schreef:
gaketpepga schreef:ik heb met pillen en pep en combos met ketamine en 2cb erbij nog nooit de dagen erna trillende handen vies zweten enzo gehad. in tegen deel zelfs.. doe ketamine na je amfetamine gebruik en je kater zal zeker minder zijn.
ik weet zeker dat al deze symptonen door de g komt.

En ik weet zeker dat het door de MDMA/pep komt. Ik heb hetzelfde gehad met ongeveer evenveel MDMA, zonder die gram pep en de GHB erbij.

Wel grappig, achterlijk hoge hoeveelheden van meerdere drugs door elkaar, maar je bent 100% zeker dat het door de GHB komt?

En succes met die halve liter. Onthou gewoon dat je er niet cold turkey mee mag stoppen als je eenmaal lichamelijk verslaafd bent.



ik heb wel meer pillen en pep dan deze keer gecombineerd. tuurlijk ben je dan moe en neerslachtig. maar zeker niet trillend zweten ademhaling zwaar onderdrukt en oja vergeten te melden heb tot dinsdag met G ogen gelopen.

de fles staat al op de plank hier naast mij voor misschien het aankomende weekend.
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor gaketpepga » do maart 27, 2014 11:17 pm

JongGeleerd schreef:Ook grappig dat hij een compliment van Gele Banaan als een compliment op z'n levensstijl ziet :smokin:


Gele Banaan schreef:
Vet rapport, zo lees ik ze graag :hulde:

is wel zo netjes om iemand te bedanken. ben wel blij dat iemand het verhaal waardeerd en het graag leest want anders had ik het nooit online gezet.
gaketpepga
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: ma maart 03, 2014 8:03 pm

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor omerobert » do maart 27, 2014 11:21 pm

gaketpepga schreef:ik heb wel meer pillen en pep dan deze keer gecombineerd. tuurlijk ben je dan moe en neerslachtig. maar zeker niet trillend zweten ademhaling zwaar onderdrukt en oja vergeten te melden heb tot dinsdag met G ogen gelopen.

de fles staat al op de plank hier naast mij voor misschien het aankomende weekend.

Doe dan even de one-liner 'knowledge is power' eer aan en neem het gevraagde advies serieus. Het feit dat je eerder al meer pep/pillen hebt gebruikt betekent echt niet zoveel, gezien de schade die je dan oploopt misschien wel blijvend is en dus invloed heeft om het gebruik erna.

Of je bent een geniale troll.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: Ghb eerste keer (extreem??)

Berichtdoor Miss E » do maart 27, 2014 11:26 pm

Wauw, wat een verhaal, jij gaat sowieso nog een keer hard op je bek als je zo doorgaat.

Maar veel plezier met die halve liter G.. :#:
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron