Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

GHB op een drum&bass feestje

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: GHB op een drum&bass feestje

Berichtdoor verneukeratief » zo maart 13, 2011 1:46 am

Aalpoepert schreef:
Gele Banaan schreef:Niet onaardig voor jouw doen. :kleuter:

Pep..


Aalpeppert? :kleuter: :beer:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: GHB op een drum&bass feestje

Berichtdoor Aaltje » zo maart 13, 2011 1:50 am

Gele Banaan schreef:Aalpeppert? :kleuter: :beer:

Vandaag wel ja!
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: GHB op een drum&bass feestje

Berichtdoor verneukeratief » zo maart 13, 2011 1:57 am

Aalpoepert schreef:
Gele Banaan schreef:Aalpeppert? :kleuter: :beer:

Vandaag wel ja!


Geniet ervan! Ik gun het je wel. Volgens mij werk je doordeweeks kankerhard als slager. Wat ik dan weer helemaal niet bij je image vind passen. :kleuter: :stoned: :beer:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: GHB op een drum&bass feestje

Berichtdoor Aaltje » zo maart 13, 2011 2:02 am

Nja, wat is kankerhard.. Ik heb de afgelopen weken wel kankerveel gezeik gehad. Ik leer deze week mijn eerste medewerker het laatste beetje snijwerk dat ze nog niet kan en dan kan ik zelf een aantal weekjes rustig aan doen, gewoon een paar uur per dag komen, alleen om te coachen.

Dat laatste is dus mijn baan ook meer. De tijd van de ouderwetse slager die om 6 uur begint en om 3 uur naar huis gaat is voorbij.

Effe lekker aan de pep is dan wel lekker ja :rock:
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: GHB op een drum&bass feestje

Berichtdoor verneukeratief » zo maart 13, 2011 2:08 am

Aalpoepert schreef:Nja, wat is kankerhard.. Ik heb de afgelopen weken wel kankerveel gezeik gehad. Ik leer deze week mijn eerste medewerker het laatste beetje snijwerk dat ze nog niet kan en dan kan ik zelf een aantal weekjes rustig aan doen, gewoon een paar uur per dag komen, alleen om te coachen.

Dat laatste is dus mijn baan ook meer. De tijd van de ouderwetse slager die om 6 uur begint en om 3 uur naar huis gaat is voorbij.

Effe lekker aan de pep is dan wel lekker ja :rock:


Je klinkt nu als drippt0ne maar hoe kan zo'n lieve jongen als jij in godsnaam een slagert zijn? :beer:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: GHB op een drum&bass feestje

Berichtdoor Aaltje » zo maart 13, 2011 2:15 am

Gele Banaan schreef:Je klinkt nu als drippt0ne maar hoe kan zo'n lieve jongen als jij in godsnaam een slagert zijn? :beer:

Hoe kan een toch best intelligente en mentaal gezonde jongen als jij in godsnaam met Sim opgetrokken hebben?

Soms neemt het leven een rare wending..
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: GHB op een drum&bass feestje

Berichtdoor Drientje » zo maart 13, 2011 10:10 am

Aalpoepert schreef:
Gele Banaan schreef:Je klinkt nu als drippt0ne maar hoe kan zo'n lieve jongen als jij in godsnaam een slagert zijn? :beer:

Hoe kan een toch best intelligente en mentaal gezonde jongen als jij in godsnaam met Sim opgetrokken hebben?

Soms neemt het leven een rare wending..

:love: :love:
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: GHB op een drum&bass feestje

Berichtdoor Jumbo » zo maart 13, 2011 4:00 pm

Jumbo schreef:Ik heb gisteren mijn eerste MDMA hallucinaties gehad. Ik had eerst een flink bommetje gedropt, daarna met twee joints meegerookt en daarna nog een pinkje m. Dit was op een druk drum&bass feest met lasers en lampen en shit..

Het begon met dat ik iemand aankeek en alles om hem heen vervaagde. Alleen zijn hoofd was scherp te zien.
Daarna begon ik ook te spacen van die groene lasers die de zaal doorgingen..

Nouja, toen werd het echt mindfucking.. Ik had het gevoel alsof er twee werelden, twee realiteiten waren en ik wisselde daartussen. Ik was ook maar half aanwezig bij het feest. Het kwam echt in golven, dus ik knapte steeds uit die hallucinatie en had dan elke keer weer zo'n WTF-moment.
Toen ik even naar buiten wou lopen werd alles ook even een film. Mijn armen vervaagden onder mij en de wereld was voor vijf seconden in totaal 16:9 filmperspectief. Met van die zwarte strepen onder en bovenaan het beeld.

Daarna had ik ook uitlichaamtreding, dan zweefde ik ineens achter mijn hoofd op een afstandje als een soort van third-personperspective. Het was alsof ik mezelf bestuurde als een playstation, maar ik voelde niks. Ik snapte het ook niet, maar ik deed het maar gewoon. Het was alsof ik de hersenen waren die het lichaam de opdrachten gaf. Heel erg gek.

Toen ik vol aan het trippen was en op de dansvloer stond met allemaal knipperende lampen werd het me even teveel had ik het idee, ik kon niet tegen die knipperende lampen. Ik kreeg er gewoon hoofd- en oogpijn van. Toen ben ik ook maar weer even naar een ander deel van de zaal gelopen.

Als afsluiter gingen we bij een vriend in de auto rijden (hij was compleet nuchter trouwens) en dat was echt heel fijn. Ik zat echt heerlijk en die dikke boxen die hij in zn hoedenplank had zitten trilden door m'n hele lichaam. Maar tijdens het rijden miste ik soms stukken. Dan was het alsof ik ineens op een andere plek was gekomen maar niet wist hoe. En voordat ik kon nadenken over hoe het kon, was ik alweer bezig met het nieuwe deel rijden.

Al met al een hele gekke ervaring. Hallucineren op zo'n druk feest wil ik niet meer doen, dat is niet echt de goede setting daarvoor volgens mij. Overigens ook mijn eerste ervaring met drugshallucinaties.
Ik snapte wel dat het over zou gaan maar ik wou dat het zo snel mogelijk weg ging. Ik wou het gewone mdma gevoel, niet de hallucinaties.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :D
Gedaan (chrono): Alcohol, Wiet, Hash, XTC, MDMA kristallen, Truffels, N2O, 2cb, salvia, speed, methoxamine

Tripreport: MDMA kristallen en wiet - Spacen op een drum&bass feest.
http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=1060
Avatar gebruiker
Jumbo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 166
Geregistreerd: do feb 24, 2011 7:20 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron