Sublimo schreef:Je gebruikt het beter niet op dat soort gelegenheden als je er nog niet mee hebt leren omgaan, zorg dat je weet wat je doet !
Jumbo schreef:Wil niet dat m'n zusje erachter komt :') Geruchten verspreiden zich aardig snel hier. (misschien ook omdat ik het de vorige keer aan iedereen vertelde omdat ik het zo geweldig vond )
Tripkonijn schreef:Jumbo schreef:Wil niet dat m'n zusje erachter komt :') Geruchten verspreiden zich aardig snel hier. (misschien ook omdat ik het de vorige keer aan iedereen vertelde omdat ik het zo geweldig vond )
ah oke dan zeg ik niets
Het voordeel is misschien erover te praten met je ouders, dat heeft mij een hoop ellende bespaart (tis maar een voorstel he )
Jumbo schreef:Dan mag ik nooit meer weg
Tripkonijn schreef:Jumbo schreef:Dan mag ik nooit meer weg
Oke schakel die optie maar uit dan
ik zal gewoon geluk hier hebben
SjaakT schreef:Tripkonijn schreef:Jumbo schreef:Dan mag ik nooit meer weg
Oke schakel die optie maar uit dan
ik zal gewoon geluk hier hebben
Dat maakt 2 dan, ik kan er (met mijn moeder in ieder geval) vrij over praten. Of ze er blij mee is, is een tweede.
SjaakT schreef:Ze vind het niet zo heel erg als ik bijv. wiet en truffels gebruik, omdat dat niet schadelijk is voor het lichaam. Maar ze vind het idee dat bijv. lachgas gebruik geen fijn idee, omdat het een chemische stof is.
SjaakT schreef:Ze vind het niet zo heel erg als ik bijv. wiet en truffels gebruik, omdat dat niet schadelijk is voor het lichaam. Maar ze vind het idee dat bijv. lachgas gebruik geen fijn idee, omdat het een chemische stof is.
Drientje schreef:Toch, hoe komen mensen bij de scheiding van natuurlijk en chemisch?
Sublimo schreef:Drientje schreef:Toch, hoe komen mensen bij de scheiding van natuurlijk en chemisch?
Omdat die scheiding er is.
Aalpoepert schreef:Sublimo schreef:Drientje schreef:Toch, hoe komen mensen bij de scheiding van natuurlijk en chemisch?
Omdat die scheiding er is.
Gaan jullie scheiden?
Gele Banaan schreef:Niet onaardig voor jouw doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten