Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Medicatie om van GHB te ontwennen

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: Medicatie om van GHB te ontwennen

Berichtdoor straatmadelief » wo maart 25, 2015 2:45 am

Ehm ja dat zal een beetje stom klinken maar op het cosmogirlforum. Dat klinkt alsof er alleen blije pubermeisjes rondhuppelen maar dat was echt niet zo, een serieus forum met meiden van rond de twintig ofzo.
Die avond zuipen had volgens haar ook het gevolg dat de afkick lichamelijk minder gevaarlijk was ofzo. Maar ik heb het verder eigenlijk nog nooit gehoord.
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: Medicatie om van GHB te ontwennen

Berichtdoor Italiano » wo maart 25, 2015 2:03 pm

djpsy85 schreef:Phenibut. Eerst legaal. Nu niet meer.
Lijkt op ghb.

Werkte goed, maar helaas.. de wet..

Dus volgens jou is Phenibut illegaal geworden? Bron?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Medicatie om van GHB te ontwennen

Berichtdoor Fedex » di mei 19, 2015 5:19 pm

Ik ben helaas zelf ook weer aan de g. Na een geslaagde thuis detox met ambulante hulp afgekickt binnen 14 dagen met een diazepam schema.Ik heb hulp ingeschakeld omdat ik na twee dagen cold turky echt het gevoel had te sterven. Echter durf ik nu uit schaamte niet weer om hulp te vragen. Helaas een terugval gekregen in februari, afbouwen met de ghb lukt mij niet heb ik gemerkt. Gelukkig beschik ik nu nog over genoeg diazepam en weet ik nog hoe het in zijn werk gaat. Ik ben vandaag gestart, en ik hoop dat dit nog met een sisser af loopt. En daarna raak ik dat @#$@ spul nooit meer aan. Ik heb altijd gedacht, na die ene verslaving te boven te zijn, gebeurt het niet meer en hou ik mij zelf in toom.. Maar ik heb mij laten vertellen dat je hersenen en je lichaam altijd getriggerd blijven door dat spul, het hoeft niet voor iedereen te gelden, maar mijn lichaam vraagt na een keertje, weer gewoon telkens meer.

Ik heb trouwens lang getwijfeld om opnieuw de detox met diazepam te doen, omdat dit zonder begeleiding is, ik heb wel het geluk dat mijn man mij steunt.. Maar een heel gedoe, ik ren de hele dag met mijn pammetjes, schemas en mijn bloeddruk meter.. Sommige tijden komen ook niet uit met mijn werk, maar ik moet zeggen het ging vandaag redelijk.. Alleen als de diazepam na 14 dagen is uitgewerkt, dan ga je even door een dalletje, destijds duurde dat bij mij een week.. Het koud hebben en zweten tegelijk, afvallen in gewicht.. Van de g ging ik altijd ontzettend veel eten, en het vocht wat ik natuurlijk vast hield.. Ik heb nu een flinke pot mess gainer in de kast staan probeer kost wat kost genoeg te eten, en dagelijks 4 a 5 shakes te maken.. Als dit slaagt, en achter de rug is, vraag ik aan mijn verslavings arts om baclofen tegen zucht.. Hij denkt dat alles prima met me gaat, maar bood aan me te helpen als ik zucht mocht krijgen.. Zucht ik stommerik...

Tips zijn welkom,
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm

Re: Medicatie om van GHB te ontwennen

Berichtdoor Schepje » di mei 19, 2015 5:49 pm

Dont do drugs kids! :beer:
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Medicatie om van GHB te ontwennen

Berichtdoor Italiano » di mei 19, 2015 9:49 pm

Baclofen is inderdaad (als GABA-B agonist) een handiger middel om mee af te kicken dan diazepam (dat op GABA-A werkt)

Afkick wordt namelijk veroorzaakt door GABA-B downregulatie (en samenhangende overmaat aan glutamaat activiteit meen ik)

Vervelend dat GHB gebruik tot een verslaving heeft geleid bij je :( lijkt me ook verstandig om uit te zoeken voor jezelf waar het GHB gebruik uit voort komt. Vult het iets op in je leven? Of neemt het angst weg voor bepaalde zaken? Wat dat betreft kunnen gesprekken met een therapeut hulpzaam zijn.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Medicatie om van GHB te ontwennen

Berichtdoor beanhead » vr mei 22, 2015 10:51 am

Schism schreef:
beanhead schreef:Ik heb 30 dagen 24/7 gebruikt en heb een efficiënte methode gevonden voor de afkick:

Zodra de ontwenningsverschijnselen beginnen neem je 5-10 gram beta-alanine samen met een goede hoeveelheid water bij voorkeur op een lege maag. Ontwenningsverschijnselen zijn volledig verdwenen in 15 minuten. Herhalen als het nog eens nodig is.

2x 1,5 g van l-carnitine twee keer per dag en L-theanine voor angst / hypotensie reducer
Het lijkt erop dat toch de afkick histidine en / of glutamaat gerelateerd is.
Vandaar dat lamotrigine, memantine, en gabapentine hoogstwaarschijnlijk ook wel zullen helpen...

Multivitamines en zink zijn jouw vriend ook

Maar als je al met die beta-analine begint dan ben je al ver, helpt echt massa's man.


Baclofen is wel leuk ja, ook makkelijk om de ene verslaving in de andere te laten overgaan.
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Medicatie om van GHB te ontwennen

Berichtdoor Stijlvol » vr aug 07, 2015 1:43 pm

Ik heb sinds vanmorgen 5.30uur geen ghb meer genomen. Onlangs al een keer afgekickt en toch in 2 weken tijd 3 kwart liter ghb weggewerkt. Dat houdt in elke 2 uur 7ml GHB en de afgelopen nachten moest ik minimaal 9ml nemen om te kunnen slapen. De eerste 1,5 week na het afkicken lukte het me nog om zonder GHB te slapen.

Vandaag heb ik de methode Beta analine, L Carnitine met L- theanine toegepast.
7 gram Beta Analine, 3 gram L Carnitrine en 2 gram theanine toegepast.
En het maakt de afkick een stuk draaglijker.

De afkick symptomen die ik ervaar zijn vooral stramme spieren, slecht zicht en heel warm aanvoelen.
Door deze middelen te nemen werd alles een stuk dragelijker.
Het heeft dus wel degelijk zin het te nemen.

Vorige keer ben ik afgekickt door af te bouwen en de tijd tussen de dosissen te verlengen. Om te slapen heb ik een aantal dagen phenibut en een aantal dagen etizolam gebruikt en dit afgewisseld.
Stijlvol
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr aug 07, 2015 1:26 pm

Re: Medicatie om van GHB te ontwennen

Berichtdoor LilNerd » vr aug 07, 2015 10:30 pm

Je kan met diazepam afbouwen als je maar minstens zie schema;

Indicaties waarop een ambulante GHB detoxificatie kan worden gestart, mits er geen sprake is van
bovengenoemde contra-indicaties:
• Indien de patiënt < 50 milliliter GHB (+/- 32 gram) per dag gebruikt, is ambulante GHB
detoxificatie zeker mogelijk. Ambulante detoxificatie bij patiënten die meer dan 50 milliliter
GHB (+/- 32 gram) per dag gebruiken, wordt afgeraden in verband met het ontbreken van
evidentie dat de detoxificatie dan veilig plaats kan vinden.
• Patiënten die geen GHB gedurende de nacht gebruiken komen in aanmerking voor ambulante
detoxificatie vanwege de beperkte mate van afhankelijkheid van GHB.
• Patiënten met milde angst- en stemmingsklachten, ADHD (zonder bijkomend medicatiegebruik),
PTSS, borderline persoonlijkheidsstoornis, slaapproblemen, anorexia en boulimia nervosa komen
in aanmerking voor het volgen van een ambulante detoxificatie, mits de aandoening stabiel is en
de patiënt tijdens de detoxificatie goed wordt begeleid.
• Patiënten waarbij eerdere klinische opnames zijn mislukt.
• Patiënten die maatschappelijk goed zijn geïntegreerd (werk, sociaal netwerk, opleiding, e.a.).

Voorbeeld Afbouwschema Diazepam;

Patiënt wordt ingesteld op diazepam 10 mg om de 4 uur. Patiënt kan gebruik maken van
een extra tablet diazepam wanneer het nodig is.

Dag 1:
08:00 uur: 3ml GHB
11:00 uur: 10 mg diazepam
15:00 uur: 10 mg diazepam
19:00 uur: 10 mg diazepam
23:00 uur: 20 mg diazepam

(Dag 1 is overigens om delier te voorkomen wat kentron detox niet bij mij deed.)

Verder afbouwschema diazepam (in milligrammen) vanaf dag 2 tot en met dag 11:

08.00 10 10 5 5 5 5 5 5 5 0 0 0
11.00 10 10 10 5 5 5 0 0 0 0 0 0
15.00 10 10 10 10 5 5 5 5 5 5 0 0
19.00 10 10 10 10 10 5 5 0 0 0 0 0
23.00 10 10 10 10 10 10 10 10 5 5 5 0

gebruikt gedurende een maand ong. hierna gaat je lichaam om GABA B vragen.
LilNerd
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: vr aug 07, 2015 9:38 pm

Re: Medicatie om van GHB te ontwennen

Berichtdoor Stijlvol » za okt 31, 2015 5:48 pm

Hoe ik van een jaar 24/7 ghb ben afgekomen. Ik heb het 2 dagen geprobeerd met phenibut, ik nam 2,5 gram pheni en mijn laatste 7ml G. om een uurtje op 9 's morgens. De eerder genoemde truc, 2,5 gram phenibut nemen je laatste g'tje en gaan slapen ging voor mij niet op, ik sliep namelijk niet. Vandaar de truc overdag.
Echter gaande weg de dag begon ik steeds erger te trillen en heb ik er rond half 3 een etiozolam ingegooid. Wat het trillen verminderde. Een paar uur later werd het trillen steeds erger, toen heb ik er een temazepam in gegooid, wat ook weer de verschijnselen iets demte. Rond 1 uur 's nachts heb ik er een slaapdosis GHB in gegooid samen met 1,5 gram phenibut. Gelukkig sliep ik binnen een half uur. Echter popte ik binnen 1,5 terug in mijn lichaam, door de phenibut die insloeg. Die nacht heb ik geslapen op GHB. Vervolgens heb ik 's morgen een gram phenibut genomen, en ben die dag weer gaan uitzitten. Vervolgens kon tegen een uur of 7 niet meer tegen de verschijnselen en ben ik de volgende ochtend naar de dokter gedaan. Hier kreeg ik 15x 10mg diaz. Ik heb gelijk 20 mg diaz ingenomen en 3 uur later 40 mg. Vervolgens ben ik in een soort waan gekomen, maar doordat de diaz een waarde had hoger dan 50mg was het volgende de dokter niet mogelijk dat ik eraan zou overlijden, en zou je ook niet in een psychose terecht komen, omdat ik zelf al 2 dagen een soort van cold turkey had door gemaakt. Verder doorgegaan met de diaz. elke keer als mijn armen begonnen te verkrampen of wanneer ik heel erg trilde nam ik 10 mg diaz. Ik slikte zo'n 40 mg diaz per dag. Na 3 dagen zat het erop en was ik GHB vrij. Slapen is lastig. De eerste nachten slaap je nier en ik lig nu nog steeds bijna hele nachten wakke, maar na een paar dagen slaap je vanzelf weer. Ik stond op een wachtlijst om opgenomen te worden. Maar gelukkig heb ik het er op deze snelle manier er vanaf gebracht. Ik raad wel iedereen af dit zelf zo te proberen, aangezien dit allemaal is gebeurd in overleg met de Brijder en mijn huisarts en onder supervisie van mijn lieve vriend, die mij al die dagen in de gaten heeft gehouden. Ik denk niet dat er 1 oplossing is om van ghb af te komen. DUS.... do not try this at home!
Stijlvol
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: vr aug 07, 2015 1:26 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner