door Fedex » di mei 19, 2015 5:19 pm
Ik ben helaas zelf ook weer aan de g. Na een geslaagde thuis detox met ambulante hulp afgekickt binnen 14 dagen met een diazepam schema.Ik heb hulp ingeschakeld omdat ik na twee dagen cold turky echt het gevoel had te sterven. Echter durf ik nu uit schaamte niet weer om hulp te vragen. Helaas een terugval gekregen in februari, afbouwen met de ghb lukt mij niet heb ik gemerkt. Gelukkig beschik ik nu nog over genoeg diazepam en weet ik nog hoe het in zijn werk gaat. Ik ben vandaag gestart, en ik hoop dat dit nog met een sisser af loopt. En daarna raak ik dat @#$@ spul nooit meer aan. Ik heb altijd gedacht, na die ene verslaving te boven te zijn, gebeurt het niet meer en hou ik mij zelf in toom.. Maar ik heb mij laten vertellen dat je hersenen en je lichaam altijd getriggerd blijven door dat spul, het hoeft niet voor iedereen te gelden, maar mijn lichaam vraagt na een keertje, weer gewoon telkens meer.
Ik heb trouwens lang getwijfeld om opnieuw de detox met diazepam te doen, omdat dit zonder begeleiding is, ik heb wel het geluk dat mijn man mij steunt.. Maar een heel gedoe, ik ren de hele dag met mijn pammetjes, schemas en mijn bloeddruk meter.. Sommige tijden komen ook niet uit met mijn werk, maar ik moet zeggen het ging vandaag redelijk.. Alleen als de diazepam na 14 dagen is uitgewerkt, dan ga je even door een dalletje, destijds duurde dat bij mij een week.. Het koud hebben en zweten tegelijk, afvallen in gewicht.. Van de g ging ik altijd ontzettend veel eten, en het vocht wat ik natuurlijk vast hield.. Ik heb nu een flinke pot mess gainer in de kast staan probeer kost wat kost genoeg te eten, en dagelijks 4 a 5 shakes te maken.. Als dit slaagt, en achter de rug is, vraag ik aan mijn verslavings arts om baclofen tegen zucht.. Hij denkt dat alles prima met me gaat, maar bood aan me te helpen als ik zucht mocht krijgen.. Zucht ik stommerik...
Tips zijn welkom,