beanhead schreef:Ik heb 30 dagen 24/7 gebruikt en heb een efficiënte methode gevonden voor de afkick:
Zodra de ontwenningsverschijnselen beginnen neem je 5-10 gram beta-alanine samen met een goede hoeveelheid water bij voorkeur op een lege maag. Ontwenningsverschijnselen zijn volledig verdwenen in 15 minuten. Herhalen als het nog eens nodig is.
2x 1,5 g van l-carnitine twee keer per dag en L-theanine voor angst / hypotensie reducer
Het lijkt erop dat toch de afkick histidine en / of glutamaat gerelateerd is.
Vandaar dat lamotrigine, memantine, en gabapentine hoogstwaarschijnlijk ook wel zullen helpen...
Multivitamines en zink zijn jouw vriend ook
Maar als je al met die beta-analine begint dan ben je al ver, helpt echt massa's man.
Davinci schreef:Wordt Phenibut niet soms gebruikt?
-YOKI- schreef:Ik had Baclofen, Diazepam en Temazepam ( alleen voor het slapen ) en mijn ghb zelf voor het afkicken, en dat ging nog het beste tot nu toe voor mij. Succes good people!
Schism schreef:beanhead schreef:Ik heb 30 dagen 24/7 gebruikt en heb een efficiënte methode gevonden voor de afkick:
Zodra de ontwenningsverschijnselen beginnen neem je 5-10 gram beta-alanine samen met een goede hoeveelheid water bij voorkeur op een lege maag. Ontwenningsverschijnselen zijn volledig verdwenen in 15 minuten. Herhalen als het nog eens nodig is.
2x 1,5 g van l-carnitine twee keer per dag en L-theanine voor angst / hypotensie reducer
Het lijkt erop dat toch de afkick histidine en / of glutamaat gerelateerd is.
Vandaar dat lamotrigine, memantine, en gabapentine hoogstwaarschijnlijk ook wel zullen helpen...
Multivitamines en zink zijn jouw vriend ook
Maar als je al met die beta-analine begint dan ben je al ver, helpt echt massa's man.
straatmadelief schreef:Ik heb wel eens gehoord van een ghb-verslaafd meisje op een forum dat zij een avond enorm veel zoop en dat ze daarna een stuk probleemlozer af kon kicken.
Geen idee of het waar is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten