Omdat drugs/drank vrij leven mij nog steeds niet lijkt te lukken zit ik te twijfelen of ik Baclofen zal gaan bestellen.
Ik ben wederom teruggevallen in GHB gebruik, wel steeds maximaal 2 dagen elke 2 uur daarna stop ik weer minstens 2 weken.
Ook phenibut heb ik ontdekt, dit gebruik ik al maanden maar sinds 2 weken elke dag wat begon bij 7 gram en tot gisteren 14 gram! Dat heb ik nu teruggedrongen naar 10 gram.
Ik grijp constant naar Gaba middelen. Ghb, drank, benzo's en phenibut. Dus daarom vraag ik hier om advies want bij de brijder mogen ze geen Baclofen voorschrijven en ook geen advies geven over hoe ik het moet gebruiken.
Omdat ik denk dat alle drank en drugs mij meer schade aanricht dan baclofen leek het me toch verstandig te overwegen om een soort onderhoudsdosering baclofen te gebruiken. Simpelweg omdat het de zucht naar Gaba middelen wegneemt en ik dus minder vaak ziek thuis zit van werk en school.
Of is zo'n onderhoudsdosering echt een laatste noodoplossing, zoals methadon bijvoorbeeld bij zware heroïne verslaafden wordt gebruikt?
Zorgt baclofen er misschien ook voor dat ik zonder al die andere middelen mijn gaba receptoren een beetje laat herstellen? Of is dat onzin omdat het ook op Gaba werkt?
Ik wil graag advies want bij brijder mogen ze mij geen advies geven.