Enjoy schreef:Maakt het daarbij nog uit of je eerst de pep of eerst de G neemt?
Ik vind seks op alleen G trouwens al een daverend succes, dus nu maar op zoek naar een slachtoffer om deze combinatie mee te proberen
Lµs. D schreef:Ja fuck, m'n vriendin is jong, ik vind 't geen goed idee als ze harddrugs gebruikt (psychedelics zie ik uiteraard niet zo)
Lµs. D schreef:Psychologische leeftijd is variabel. Iemand van 20 kan 40 jaar oud zijn mentaal of 15 jaar, maar de biologische leeftijd verandert niet. De cellen blijven in een bepaald stadium van ontwikkeling, en daar is harddrugs schadelijk voor. M'n opa was ook getrouwd toen die 21 was, en die is z'n leven lang gelukkig met m'n oma gebleven .
missPanda schreef:Als een gesmolten pakje roomboter op een hete plaat. Ready for the sausage
Poseidon schreef:En hoe zit het met de paranoia of krijgt die bij deze combo geen kans?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Hoeveel dex neem je dan?
Wat een kutgevoel als je wil dat je kop zwijgt maar dat lukt niet en dat blijft maar duren...618157 schreef:Poseidon schreef:En hoe zit het met de paranoia of krijgt die bij deze combo geen kans?
Mega bump, heb deze combi paar keer gedaan, met Dex voel de para mee, haalt de scherpe randjes eraf, maar van Dex word ik sowieso minder para als van pep, vind wel de GHB iets te veel overheersen, omdat je voor dex geilheid echt meer je mindset moet gebruiken als bij gewone pep imho.
Met GHB en pep werd ik woest geil, en goed vaag,haalde de spichtigheid er ook goed van af, maar na lang doorhalen werd ik echt knetter vaag, ook wel te veel G op denk ik.
Maar vaagheid en uitputting was het tegen het einde aan dat ik dat meer wous was als ik dat pep alleen had gedaan.
Niet zozeer paranoia naar buren oid toe, maar wel hele gesprekken met mezelf in me hoofd, te erg, alsof ik in 3de persoon tegen mezelf praten dat dan heel veel en lang,-zwalkend naar de toilet plus een fuckt up uitgeput lamlendig klote gevoel dat al mijn bloedvaten geblokkeerd waren enzo.
Beetje rare bump, en slecht getypt, ben momenteel niet helemaal fris in me bol, en lichamelijk- no drugs- maar ja kost me te veel moeite, wie weet pas ik het ooit nog eens aan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten