No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Sublimo schreef:Duh.
Hashja schreef:Van G alleen wel. Van pep en G niet meer.
Wel een smerig lekkere combi trouwens!
Lµs. D schreef:Lijkt mij juist dat het elkaar gaat tegenwerken, dat je niet suf en waus wordt door de ghb omdat de pep je strak houdt en niet echt strak gaat staan omdat je van de G suf wordt..
Lµs. D schreef:Lijkt mij juist dat het elkaar gaat tegenwerken, dat je niet suf en waus wordt door de ghb omdat de pep je strak houdt en niet echt strak gaat staan omdat je van de G suf wordt..
Sublimo schreef:Lµs. D schreef:Lijkt mij juist dat het elkaar gaat tegenwerken, dat je niet suf en waus wordt door de ghb omdat de pep je strak houdt en niet echt strak gaat staan omdat je van de G suf wordt..
Heb je het ooit al eens gedaan ?
Winehouse schreef:Dan de ghb naast je bed leggen om telkens als je wakker wordt weer wat te nemen.
MDMC schreef:G + PEP is the shit!!!
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Enjoy schreef:Maakt het uit of je eerst de pep of eerst de G neemt?
Lip schreef:Persoonlijk vind ik het makkelijk om eerst de pep te nemen, omdat dat gewoon langer duurt. De G komt dan gewoon tussendoor.
Lupus schreef:Ik binge gewoon met speed en neem de G om de paar uur als tussendoortje. (Haha).
hete kip schreef:Lupus schreef:Ik binge gewoon met speed en neem de G om de paar uur als tussendoortje. (Haha).
Mijns inziens kan je beter eerst beginnen met speed, ipv gelijk te bingesnuiven oid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten