Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Proberen waard?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Proberen waard?

Berichtdoor KetaMan » za feb 28, 2015 6:02 pm

Goeiee middag!

Ik heb vanavond de kans ghb te proberen. Ben wel benieuwd of jullie het aanraden of niet.
Dusss ghb het proberen waard?
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Prototype » za feb 28, 2015 6:14 pm

Als je niet te veel in huis haalt en er zeker een maand ( op z'n minst ) tussen laat kun je het wel proberen.
Ga niet "per dopje" doseren want dat is vragen om problemen, koop een doseerspuitje van 5ml bij o.a de kruidvat en doseer dan goed aan de hand van je lichaamsgewicht.
50kg = 2ml
60kg = 2,5ml
70kg = 3ml
Pak pas na 1,5 tot 2 uur bij, zelfs als je je eerste dosis niet goed voelt.
Het geeft sowieso een redelijk subtiel effect.
Ik vind het zelf ontzettend lekker spul, op speed na toch m'n favoriet.
Lees je even goed in want het kan goed fout gaan bij slordige doseringen en snel bijpakken.
Protip: koop ijsthee, proef je de G nauwelijks.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Proberen waard?

Berichtdoor KetaMan » za feb 28, 2015 6:19 pm

Hartelijk dank!

Heb toch al bijna alles mogen gebruiken.. maar ghb geeft me altijd een dubbel gevoel. Zoveel verhalen dat het fantastisch is of een horror ervaring. ook omdat sommige stoffen mij raken met een hele kleine dosering ben ik toch wel bang voor out gaan.
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Italiano » za feb 28, 2015 6:28 pm

Prototype schreef:Als je niet te veel in huis haalt en er zeker een maand ( op z'n minst ) tussen laat kun je het wel proberen.

Wat is het idee hierachter? Is dit een variant op de 3-maandenregel bij MDMA of meer voor mensen die geen maat kunnen houden?
Prototype schreef:koop een doseerspuitje van 5ml bij o.a de kruidvat en doseer dan goed aan de hand van je lichaamsgewicht.
50kg = 2ml
60kg = 2,5ml
70kg = 3ml

Waar haal jij deze info vandaan? Ben het namelijk niet met je eens. De dosering hangt namelijk ook af van de sterkte van de GHB. Hoe dikker (stroperiger), hoe sterker, maar dit is uitgaande van "pure" GHB. Sommige GHB is door sukkels gebrouwen, dan kan er nog wat GBL in zijn achter gebleven, wat 'm weer sterker maakt.

Hoe dan ook...je moet eigenlijk een beetje "proberen" / erachter komen welke dosering voor jou het gewenste effect geeft. Daarbij is inderdaad voorzichtigheid geboden (begin met lage dosering). Dit leg je verder goed uit :) Het effect is subtiel, de eerste keer dat je 't neemt moet je het leren herkennen. Verwacht geen vuurwerk zoals bij MDMA. Verwacht een soort aangeschoten, ontspannen maar toch redelijk heldere roes, waarbij je je eigenlijk vrij normaal voelt. De meeste mensen gaan out omdat ze té snel bijnemen. Dit gecombineerd met het feit dat dergelijke personen doorgaans graag hun grens op zoeken en niet goed hun lichaam / geest kennen.
Laatst bijgewerkt door Italiano op za feb 28, 2015 6:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Proberen waard?

Berichtdoor KetaMan » za feb 28, 2015 6:30 pm

Duidelijk, zal klein beginnen en even laten weten hoe het was!
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Prototype » za feb 28, 2015 7:05 pm

Die maand raad ik inderdaad aan omdat met G veelvuldig gebruik of verslaving er sneller in kan sluipen zonder duidelijke pauzes.
De doseringen raad ik aan door dit topic:
ghb/ghb-informatie-om-risico-s-te-verminderen-t89.html
Lijkt me veiliger om dit aan te houden dan om "een beetje te proberen". :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Vinnie » za feb 28, 2015 7:08 pm

Italiano schreef:
Prototype schreef:Als je niet te veel in huis haalt en er zeker een maand ( op z'n minst ) tussen laat kun je het wel proberen.

Wat is het idee hierachter? Is dit een variant op de 3-maandenregel bij MDMA of meer voor mensen die geen maat kunnen houden?
Prototype schreef:koop een doseerspuitje van 5ml bij o.a de kruidvat en doseer dan goed aan de hand van je lichaamsgewicht.
50kg = 2ml
60kg = 2,5ml
70kg = 3ml

Waar haal jij deze info vandaan? Ben het namelijk niet met je eens. De dosering hangt namelijk ook af van de sterkte van de GHB. Hoe dikker (stroperiger), hoe sterker, maar dit is uitgaande van "pure" GHB. Sommige GHB is door sukkels gebrouwen, dan kan er nog wat GBL in zijn achter gebleven, wat 'm weer sterker maakt.

Hoe dan ook...je moet eigenlijk een beetje "proberen" / erachter komen welke dosering voor jou het gewenste effect geeft. Daarbij is inderdaad voorzichtigheid geboden (begin met lage dosering).


ja dat is bij veel drugs maar je het is toch handig dat proto ff een beetje een richtlijn geeft :#:
en dat de dosis afhangt van de puurheid van de GHB is ook niet echt informatie :s
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Italiano » za feb 28, 2015 7:37 pm

Prototype schreef:De doseringen raad ik aan door dit topic:
ghb/ghb-informatie-om-risico-s-te-verminderen-t89.html
Lijkt me veiliger om dit aan te houden dan om "een beetje te proberen". :P

Daar kun je dus mijns inziens niet vanuit gaan. Ik heb het over "proberen" (bewust tussen aanhalingstekens) omdat het van een afstandje niet te zeggen is. Ik bedoel daar niet mee, klooi maar wat aan. Ik bedoel daarmee, begin laag, dus bijv. 2mL, maar eigenlijk is dat advies al matig omdat je niet weet wat voor GHB iemand heeft. In dat topic is bekend om hoeveel mg GHB het gaat. In ons geval hier is dat niet bekend...

voldie schreef:ja dat is bij veel drugs maar je het is toch handig dat proto ff een beetje een richtlijn geeft :#:

Ja, maar GHB vergelijken met andere drugs is een beetje nonsens, aangezien de marge tussen "lekker effect" en "outgaan" bij GHB zo klein is.

voldie schreef:en dat de dosis afhangt van de puurheid van de GHB is ook niet echt informatie :s

Het is een kanttekening bij de doseringen die Prototype voorstelde.

Don't get me wrong. Ik vermoed dat Prototype zijn advies in de praktijk (vaak) goed uit zal vallen, maar het kan anders uitpakken. En bij GHB wil je liever niet dat het anders uitpakt.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Proberen waard?

Berichtdoor KetaMan » zo maart 01, 2015 1:39 pm

Gisteren uiteindelijk in totaal 3 ml gehad. met wat cola gemixt en rustig opgedronken.
Eerste effecten waren, relaxter denken en beetje hang ogen. later kwamen hier ook een beetje verstoorde coördinatie en slaperigheid bij. Alles is goed verlopen gelukkig.

Wat ik erg jammer vond was dat ik echt 0 euforie of ook maar iets in die richting heb gevoelt. Verder was het effect zoals ik ook al had gelezen een stuk subtieler dan verwacht. Ik vond het een leuke ervaring maar niet echt voor herhaling vatbaar, aangezien ik alleen maar bezig ben in me hoofd met over doseren en wanneer je nou een nieuwe dosis kan pakken etc. en dat allemaal voor eigenlijk 0 euforie of een ander bijzonder effect. Maar goed iedereen kickt weer op iets anders :rock:
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Vinnie » zo maart 01, 2015 3:32 pm

Italiano schreef:
voldie schreef:ja dat is bij veel drugs maar je het is toch handig dat proto ff een beetje een richtlijn geeft :#:

Ja, maar GHB vergelijken met andere drugs is een beetje nonsens, aangezien de marge tussen "lekker effect" en "outgaan" bij GHB zo klein is.
\

ooow dus hij kan beter gewoon zeggen, gewoon een aantal dopjes nemen tot je hem voelt ofzo ? :#:
hij moet toch een dosis hebben waarop hij zich kan baseren, juist als het verschil tussen lekker gaan en out gaan klein is lijkt het mij belangrijk dat de dosis goed vermeld word :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Italiano » zo maart 01, 2015 3:42 pm

voldie schreef:hij moet toch een dosis hebben waarop hij zich kan baseren, juist als het verschil tussen lekker gaan en out gaan klein is lijkt het mij belangrijk dat de dosis goed vermeld word :#:

Die dosis kan op afstand dus niet met zekerheid gezegd worden.

Maargoed, we praten een beetje in cirkeltjes. Voornaamste, dat je voorzichtig begint, is allang duidelijk voor de TS.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Vinnie » zo maart 01, 2015 3:54 pm

Italiano schreef:
voldie schreef:hij moet toch een dosis hebben waarop hij zich kan baseren, juist als het verschil tussen lekker gaan en out gaan klein is lijkt het mij belangrijk dat de dosis goed vermeld word :#:

Die dosis kan op afstand dus niet met zekerheid gezegd worden.


dus dan kunnen we beter helemaal geen informatie over de dosis verstrekken :#:
ik snap je kromme manier van redeneren helemaal niet :s
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Proberen waard?

Berichtdoor frozentoast » zo maart 01, 2015 4:21 pm

KetaMan schreef:Gisteren uiteindelijk in totaal 3 ml gehad. met wat cola gemixt en rustig opgedronken.
Eerste effecten waren, relaxter denken en beetje hang ogen. later kwamen hier ook een beetje verstoorde coördinatie en slaperigheid bij. Alles is goed verlopen gelukkig.

Wat ik erg jammer vond was dat ik echt 0 euforie of ook maar iets in die richting heb gevoelt. Verder was het effect zoals ik ook al had gelezen een stuk subtieler dan verwacht. Ik vond het een leuke ervaring maar niet echt voor herhaling vatbaar, aangezien ik alleen maar bezig ben in me hoofd met over doseren en wanneer je nou een nieuwe dosis kan pakken etc. en dat allemaal voor eigenlijk 0 euforie of een ander bijzonder effect. Maar goed iedereen kickt weer op iets anders :rock:

Het is een beetje hit or miss bij GHB lijkt het, ik vindt het zelf ook niet zo bijzonder.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Italiano » zo maart 01, 2015 4:56 pm

voldie schreef:dus dan kunnen we beter helemaal geen informatie over de dosis verstrekken :#:
ik snap je kromme manier van redeneren helemaal niet :s

Jawel, alleen niet zo stellig als onderstaand. Dat is geen kromme manier van redeneren. Misschien snap je het gewoon niet?

Prototype schreef:50kg = 2ml
60kg = 2,5ml
70kg = 3ml


frozentoast schreef:Het is een beetje hit or miss bij GHB lijkt het, ik vindt het zelf ook niet zo bijzonder.

Het is vooral een hele handige tool bij het doorhalen, in combinatie met een upper zoals amfetamine. Je blijft je chill voelen. Dat is ook vooral het effect, je voelt je chill. In hogere dosis kun je wel aardig bedwelmd raken.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Proberen waard?

Berichtdoor ParadijsVogel » zo maart 01, 2015 5:04 pm

Je hebt inderdaad gelijk, je moet redelijk oppassen met zo stellig zetten dat dat goed gaat.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Prototype » zo maart 01, 2015 6:33 pm

ParadijsVogel schreef:Je hebt inderdaad gelijk, je moet redelijk oppassen met zo stellig zetten dat dat goed gaat.

Er van uitgaande dat het zuivere G ( of hij het test is zijn verantwoordelijkheid ) is zou je deze richtlijnen kunnen gebruiken en voor de zekerheid zelfs een halve ml minder kunnen nemen.
Zelfs dat is geen garantie dat het goed gaat, maar drugs nemen gaat nooit gegarandeert goed. :roll2:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Naturelover » wo apr 01, 2015 3:48 pm

Prototype schreef:50kg = 2ml
60kg = 2,5ml
70kg = 3ml


Goede richtlijn :)

Drugs is nooit helemaal te voorspellen natuurlijk.

De dosis van GHB verschilt denk ik ook van persoon tot persoon. Ik weeg 80 kg en had aan 1,5 ml, max 2 ml een perfecte dosis. Eén keer 2,5 ml genomen en toen moest ik vechten tegen out gaan.Dosis verschilt uiteraard ook van persoon tot persoon. Ik weeg 80 kg en had aan 1,5 Max 2 ml een perfecte dosis. Eén keer 2,5 ml genomen en toen moest ik vechten tegen out gaan.
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Proberen waard?

Berichtdoor KetaMan » wo apr 01, 2015 6:11 pm

hmm ik weeg zelf 65 kg en heb toch echt 2,5 of meer nodig om wat te voelen :keta:
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: Proberen waard?

Berichtdoor Piotr » ma apr 20, 2015 4:30 pm

Naturelover schreef: Ik weeg 80 kg en had aan 1,5 Max 2 ml een perfecte dosis. Eén keer 2,5 ml genomen en toen moest ik vechten tegen out gaan.

Weet je zeker dat je geen GBL hebt gehad? Ik weeg zelf amper 70kg en ik heb al vanaf mijn eerste paar keer zo'n 5ml als startdosis genomen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Proberen waard?

Berichtdoor beanhead » za mei 23, 2015 2:40 am

KetaMan schreef:Goeiee middag!

Ik heb vanavond de kans ghb te proberen. Ben wel benieuwd of jullie het aanraden of niet.
Dusss ghb het proberen waard?


Als ie puur is vind ik het een beetje tussenin een biertje, een lage dosis MDMA, een dikke joint een een dopje waarheidsserum.

GBL vind ik dan weer steenkoud zoals alcohol maar wel zwaarder en euforischer.

Vond het de moeite wel waard, is de enigste drug waar ik high op ben en vergeet dat ik high ben. Ge-wel-dig.
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Proberen waard?

Berichtdoor FRESH » ma jun 01, 2015 2:45 pm

Italiano schreef:...Hoe dikker (stroperiger), hoe sterker, maar dit is uitgaande van "pure" GHB. Sommige GHB is door sukkels gebrouwen, dan kan er nog wat GBL in zijn achter gebleven, wat 'm weer sterker maakt.


In principe wel ja, maar ik heb eens meegemaakt dat er een verdikkingsmiddel (een of ander e-nummer) voor gebruikt werd.
FRESH
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron