No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
als mensen teveel g ophebben kan je vaak een half uur voor ze dr echt uitklappen het al aan ze zien dat het foute boel is
dan krijgen ze precies de symptonen die jij beschrijft:
- je wordt spastisch en je loopt en doet echt als een randebiel
- niet alleen je spieren krijgen een eigen wil maar ook wat je zegt
- vaak worden mensen dan heel blij en liefde vol, maar je ziet direct dat ze het niet menen, heel onmenselijk
- ..of juist heel vervelend, aggressief, achterdochtig (omdat je het niet snapt)
- snel zul je zien dat mensen met hun ogen constant wegrollen, dat het er naar uit ziet dat ze de weg kwijt raken, dan denk je natuurlijk "hmm dat gaat niet goed.. effe opletten".. maar, dan! 5 minuten later kijken ze ineens weer heel strak aan! soms heeeel blij, soms heel achterdochtig. als iemand dit voor het eerst ziet is ie vaak gerust gesteld, je dacht eerst dat ie een gtje teveel ophad, maar gelukkig is ie weer helder.. dit is 'het staren' en dit is vaak het begin van het einde. het lijkt normaal, maar het is puur auto-pilot waar je lichaam op draait
de meeste mensen klappen dr nooit helemaal uit, maar je moet ze dan half uur - uur lang wakker houden, zorgen dat ze niet ompleuren enzo (zelfs al liggen ze op de bank, nog krijge ze het door spasmes voor elkaar eraf te pleuren )
ANYWAY
betekend dus gewoon simpelweg dat je te veel ophebt.. wel vervelend, want je doet het al behoorlijk rustig aan. maar eigenlijk zou je gewoon minder kunnen nemen, als het dan ook nog werkt, scheelt het nog gif je maag ook (ze gaf aan iedere 1.5-2.5 uur 1,8-2,5ml bij te pakken)
doe als je de 2e of 3e keer pakt ruim 2 uur ertussen, echt niet minder!!
en als je voor de 3e gaat, doe gewoon eerst 1ml, en je hoeft echt niet bang te zijn voor als het niet werkt
als je zeker wilt zijn dat het werkt: koop gewoon een ml spuitje, en als het na 20-25min nog niet werkt doe je er 0.5-0.8 bij ofzo. (overal staat dat je nooit bij mag pakken als het niet werkt, maar daarmee wordt bedoelt dat je niet nog een HELE bij mag pakken! gewoon goed bijhouden..)
of je zou wat pep er bij kunnen gooien om helder te blijven, sowieso ons standaard medicijn als iemand eraan is
mijn regel is eigenlijk altijd als een gtje uitgewerkt is, en ik wil weer wat pakken, dan pak ik eerst iets anders als een gtje.
half pilletje, beetje keta, likje m, of wat je dan ook maar leuk vind.. 2x g achter elkaar is gewoon zwaar!
het effect werkt ene uur echt op toplevel, maar het kan nog wel 2-3uur naslepen zonder dat je het echt merkt..
(sowieso is een klein puntje ket tijden je gtje heerlijk, wordt je echt een clown )
nou ja hopelijk heb je hier wat aan, zie bijna wekelijks mensen er zo bij lopen, en ook mensen die al meerdere jaren hard aan de alles zijn, dus het kan iedereen overkomen.
keeskachel schreef:doe als je de 2e of 3e keer pakt ruim 2 uur ertussen, echt niet minder!!
en als je voor de 3e gaat, doe gewoon eerst 1ml, en je hoeft echt niet bang te zijn voor als het niet werkt
als je zeker wilt zijn dat het werkt: koop gewoon een ml spuitje, en als het na 20-25min nog niet werkt doe je er 0.5-0.8 bij ofzo. (overal staat dat je nooit bij mag pakken als het niet werkt, maar daarmee wordt bedoelt dat je niet nog een HELE bij mag pakken! gewoon goed bijhouden..)
keeskachel schreef:mijn regel is eigenlijk altijd als een gtje uitgewerkt is, en ik wil weer wat pakken, dan pak ik eerst iets anders als een gtje.
half pilletje, beetje keta, likje m, of wat je dan ook maar leuk vind.. 2x g achter elkaar is gewoon zwaar!
het effect werkt ene uur echt op toplevel, maar het kan nog wel 2-3uur naslepen zonder dat je het echt merkt..
(sowieso is een klein puntje ket tijden je gtje heerlijk, wordt je echt een clown )
MDMC schreef:Ik ben het niet eens met het feit dat afkicken op GHB medische hulp vereist. Ik heb voor mijzelf al meerdere malen 4x het tegendeel bewezen.
Pascal schreef:MDMC schreef:Ik ben het niet eens met het feit dat afkicken op GHB medische hulp vereist. Ik heb voor mijzelf al meerdere malen 4x het tegendeel bewezen.
Het feit dat je 4 keer hebt moeten afkicken bewijst wel dat hulp niet overbodig zou zijn. Trouwens: in je zin zeg je dat je meerdere malen het 4 keer hebt bewezen. Ik neem aan dat je gewoon 4 keer bedoelt.
Voordat ik begon te experimenteren met GHB, heb ik daarover zo'n beetje alles wat los en vast zat gelezen. Maar nog nooit ben ik zo'n bondige en plausibele beschrijving tegengekomen van het mechanisme achter zowel het tolerantieverhogende als het verslavende en het afkickgevaar bij GHB. Petje af!Hashja schreef:Je GABA-systeem (waar GHB onder andere zijn werk op doet) is een 'remmend'-systeem. Dat wil zeggen dat natuurlijke activering van GABA een soort rust uit oefent op bijvoorbeeld je hart.
Bij GHB verslaafden wordt de receptor veel vaker dan natuurlijk geactiveerd. Om dit tegen te gaan maakt je lichaam zelf minder GABA aan. Met als gevolg dat de remmende werking van GABA nu aan GHB wordt toevertrouwd.
Stop je nu plotseling met GHB, dan is er te weinig GABA aanwezig om remming uit te voeren, met als gevolg, hoge bloeddruk, hartritmestoornis en meer symptomen. Dit kan zodanig erg zijn, dat je hart het niet meer aan kan.
SjitHeppens schreef:Voordat ik begon te experimenteren met GHB, heb ik daarover zo'n beetje alles wat los en vast zat gelezen. Maar nog nooit ben ik zo'n bondige en plausibele beschrijving tegengekomen van het mechanisme achter zowel het tolerantieverhogende als het verslavende en het afkickgevaar bij GHB. Petje af!Hashja schreef:Je GABA-systeem (waar GHB onder andere zijn werk op doet) is een 'remmend'-systeem. Dat wil zeggen dat natuurlijke activering van GABA een soort rust uit oefent op bijvoorbeeld je hart.
Bij GHB verslaafden wordt de receptor veel vaker dan natuurlijk geactiveerd. Om dit tegen te gaan maakt je lichaam zelf minder GABA aan. Met als gevolg dat de remmende werking van GABA nu aan GHB wordt toevertrouwd.
Stop je nu plotseling met GHB, dan is er te weinig GABA aanwezig om remming uit te voeren, met als gevolg, hoge bloeddruk, hartritmestoornis en meer symptomen. Dit kan zodanig erg zijn, dat je hart het niet meer aan kan.
SjitHeppens schreef:Voordat ik begon te experimenteren met GHB, heb ik daarover zo'n beetje alles wat los en vast zat gelezen. Maar nog nooit ben ik zo'n bondige en plausibele beschrijving tegengekomen van het mechanisme achter zowel het tolerantieverhogende als het verslavende en het afkickgevaar bij GHB. Petje af!
MDMC schreef:Ik kan eigenlijk er niets anders op zeggen, knap uitgelegd. Ik heb zelf in mijn ervaring gelukkig nooit last gehad van hart ritme stoornissen etc. , wel moet ik aangeven dat ik altijd in mijn detox proces gebruik maak van benzodiazepines zoals oxazepam. Ik wil je aangeven dat ik iig jou uitleg in gedachten ga houden. Thanks!
gyan007 schreef:En bijvoorbeeld productie fouten? Dus niet zozeer moedwillig iets erdoorheen gooien maar gewoon een foutje. Of kan er naast een foutieve pH niet veel misgaan? (mits de correcte grondstoffen gebruikt worden)
keeskachel schreef:
dan krijgen ze precies de symptonen die jij beschrijft:
- je wordt spastisch en je loopt en doet echt als een randebiel
- niet alleen je spieren krijgen een eigen wil maar ook wat je zegt
- vaak worden mensen dan heel blij en liefde vol, maar je ziet direct dat ze het niet menen, heel onmenselijk
- ..of juist heel vervelend, aggressief, achterdochtig (omdat je het niet snapt)
- snel zul je zien dat mensen met hun ogen constant wegrollen, dat het er naar uit ziet dat ze de weg kwijt raken, dan denk je natuurlijk "hmm dat gaat niet goed.. effe opletten".. maar, dan! 5 minuten later kijken ze ineens weer heel strak aan! soms heeeel blij, soms heel achterdochtig. als iemand dit voor het eerst ziet is ie vaak gerust gesteld, je dacht eerst dat ie een gtje teveel ophad, maar gelukkig is ie weer helder.. dit is 'het staren' en dit is vaak het begin van het einde. het lijkt normaal, maar het is puur auto-pilot waar je lichaam op draait
RainbowPrincess schreef:De GHB was in beide gevallen hetzelfde verdund..
We hadden hem al verdund dus was het precies dezelfde hoeveelheid die ik heb ingenomen!
Het klopt dat ik de tweede x net had gegeten van te voren..
Maar dat heftige gevoel de eerste x had daar was de tweede x niks van te merken!
Echt gewoon helemaal niks dit moet toch niet mogelijk zijn bij een zelfde hoeveelheid?
Ook al had ik wat gegeten..?
Of is het mogelijk dat een orgasme dat effect helemaal heeft veroorzaakt?
Gman007 schreef:Een volle coladop is zo'n 6 ml. Je kan beter op het oog een wat grotere hoeveelheid ghb verdunnen en dan (1 deel ghb en 2 delen water) en dan als begin dosis een volla coladop nemen. Dan heb je redelijk nauwkeurig 2 ml ghb. Een spuitje of buisje is natuurlijk altijd een betere oplossing..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten