Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

GHB: informatie om risico's te verminderen

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Einstein » di jun 11, 2013 11:51 am

Van zulke doses zou je niet out moeten gaan, nee.
Ik gebruik ook altijd plastic pipetten en dat werkt prima. Ik heb echter vooralsnog maar één pot GHB gehad, dus geen flauw idee of mijn G qua stroperigheid met de norm overeenkomt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » di jun 11, 2013 9:56 pm

Einstein schreef:Van zulke doses zou je niet out moeten gaan, nee.
Ik gebruik ook altijd plastic pipetten en dat werkt prima. Ik heb echter vooralsnog maar één pot GHB gehad, dus geen flauw idee of mijn G qua stroperigheid met de norm overeenkomt.


Ik neem aan dat DÈ Einstein zijn GHB toch wel laat testen? Hmm? :grin: Als jou GHB geen vreemde overmaat aan andere stoffen bevat zou andere 'normale' GHB toch even stroperig moeten zijn?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Einstein » di jun 11, 2013 10:07 pm

Mijn GHB kwam van betrouwbare bron, heb alleen de dosis getitreerd zodat ik niet stuiptrekkend in het ziekenhuis zou belanden :P Kan zijn dat er best veel water bij zit, al vermoed ik van niet.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » wo jun 12, 2013 12:54 am

Einstein schreef:Mijn GHB kwam van betrouwbare bron, heb alleen de dosis getitreerd zodat ik niet stuiptrekkend in het ziekenhuis zou belanden :P Kan zijn dat er best veel water bij zit, al vermoed ik van niet.


Getitreerd? En waarom dat dan?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Einstein » wo jun 12, 2013 5:38 pm

Getitreerd => langzaam naar boven opgeschroefd tot ik de juiste dosis te pakken had. Beetje een woord voor Bluelight-nerds misschien :P
GHB bevat altijd water en of dat bij mij veel of weinig is weet ik niet precies.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » do jun 13, 2013 3:14 am

Ik dacht al; Einstein gaat het weer eens moeilijker maken dan het eigenlijk is. :beer:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » di jun 18, 2013 4:48 pm

Even een vraagje, Ik heb nog ongeveer een maand om GHB te regelen. Alleen stel ik test het en de uitslag is niet goed. Dan is het wel kortdag om nieuwe te regelen en weer te testen. Stel er zit een overmaat aan NaOH in, kan ik dan niet gewoon een klein beetje zuur, zoals citroenzuur, toevoegen om het te neutraliseren of is dit niet praktisch omdat je dan een flinke dosis zuur moet toevoegen om het helemaal te neutraliseren?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor snuifduif » di jun 18, 2013 5:52 pm

Kan inderdaad, als het een beetje basisch is dan kan citroenzuur het balanceren. Maar wat je zelf al zegt, als het ontzettend basisch is moet je zo'n bult citroenzuur toevoegen dat je een behoorlijk goor mengsel krijgt. Het beste is om aan sterk basische ghb nog wat grondstof toe te voegen en door te koken.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » di jun 18, 2013 6:39 pm

Zit nu met nog een probleem. Kom er net achter dat het testen van GHB 2-3 weken duurt. Heb nu nog 1 week om GHB te kopen en naar het testcentrum te brengen, maar als klapper op de vuurpijl blijkt mijn dealer helemaal geen GHB te verkopen.

Stel ik krijg het niet meer getest, maar ik meet zelf de pH, en het blijkt ietsje basisch te zijn, dan is het toch niet onverantwoordelijk 0.5ml meer te pakken?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Einstein » wo jun 19, 2013 1:53 am

Ik zou helemaal geen hogere dosis nemen als de pH iets te hoog is, voor de sterkte maakt dat praktisch niets uit.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Researcher » wo jun 19, 2013 7:58 pm

pjenis schreef:Stel ik krijg het niet meer getest, maar ik meet zelf de pH, en het blijkt ietsje basisch te zijn, dan is het toch niet onverantwoordelijk 0.5ml meer te pakken?


In theorie niet, maar wat noem je 'ietsje te basisch' natuurlijk. Het zou kunnen dat je niet overdosed, maar je wel een papje maakt van je slokdarm.
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » wo jun 19, 2013 8:15 pm

Een vriend van me heeft waarschijnlijk wat over, hij heeft het laatst voor t eerst gedaan en ondertussen al een paar keer. Hij raadt mij aan 4/5ml te nemen, dus ik denk dat ik voor 3.5-4ml ga, zal wel een beetje meer verdunt zijn dan normaal denk ik.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Shaggattack » wo jun 19, 2013 9:58 pm

Pjenis is het niet wat beter om je eerst keer ghb thuis te doen?
Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor snuifduif » wo jun 19, 2013 10:33 pm

Ja
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Researcher » wo jun 19, 2013 11:49 pm

pjenis schreef:Een vriend van me heeft waarschijnlijk wat over, hij heeft het laatst voor t eerst gedaan en ondertussen al een paar keer. Hij raadt mij aan 4/5ml te nemen, dus ik denk dat ik voor 3.5-4ml ga, zal wel een beetje meer verdunt zijn dan normaal denk ik.


Zou je niet beter laten testen? 4-5ml is echt wel een vrij grove dosis, dat nam ik na een paar weken gebruik om toch al goed weg te zijn..
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Gonzo » do jun 20, 2013 1:20 am

pjenis schreef:Nou ik ga lekker eigenwijs doen en het toch voor het eerst op Dominator gebruiken.....


:kleuter:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » do jun 20, 2013 1:42 am

Dr.Gonzo schreef:
pjenis schreef:Nou ik ga lekker eigenwijs doen en het toch voor het eerst op Dominator gebruiken.....


:kleuter:


Het kan bijna niet anders. Er zijn weinig momenten dat ik een keer op een geschikte plek ben om GHB te doen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Gonzo » do jun 20, 2013 11:31 am

Ik wil je drugsgebruik niet aanmoedigen of zo maar waarom kun je niet vóór Dominator een trial doen?

Dominator is pas over een maand, Ghb is na 4 uur uitgewerkt, het is veiliger om het voor het eerst in een veilige omgeving te gebruiken, je ouders ruiken het niet, zien het niet, het kost geen drol en je ziet er niet uit alsof je al een week wakker bent op de pep enz enz...

Sowieso het plan om 3 buisjes GHB in je schoenen mee te nemen slaat al nergens op; denk je dat ze gek zijn? het eerste wat ze je vragen bij een eventuele fouillering/visitatie is om je schoenen uit te doen..
Beveiligers mogen: in je tas kijken, je jas doorzoeken, je schoenen uit laten doen om te checken, je fouilleren óp je lichaam en thats about it..
Maar tegenwoordig staat er ook steeds vaker politie bij de ingang en die mogen veel meer.(kijk maar naar wat er met Bonghit gebeurd is)
Door die recente xtc doden zou ik er vanuit gaan dat er een dikke controle staat, veel geluk met je 3 buisjes G in je schoenen.. :woeh:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » do jun 20, 2013 2:46 pm

Ik ga al tijden naar feesten en er is nog nooit in mijn schoenen gekeken, daarnaast ben ik me bewust van die xtc doden omdat dat allebei vrienden van mijn eigen vrienden zijn, gelukkig ken ik ze zelf nauwelijks. Of ze extra zullen controleren vraag ik me af. Je mag niet eens 'zomaar' gevisiteerd worden, dan moeten ze eerst een aanduiding hebben. Natuurlijk mogen ze je wel vragen je schoenen uit te doen, maar 3 van die buisjes in me onderbroek lijkt me veel riskanter, ik denk trouwens maar 2 buisjes mee te nemen. Als je iets beters weet hoor ik het graag.

Daarnaast wil ik best een keer GHB doen, maar dan is het ten eerste nog niet getest en het vreemde is dat ik er moeilijk aan kan komen. Stel ik probeer het een keer dan zit ik met het probleem dat ik op Dominator andere en waarschijnlijk ongeteste GHB voorgeschoteld krijg.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » do jun 20, 2013 3:09 pm

Mijn 'drang' om drugs te gebruiken? Ik zal/moet inderdaad GHB gebruiken op Dominator dat staat in ieder geval vast, als je dat zo bedoeld. Ik zie het onveilige er niet echt in, dat ik mijn perfecte dosis niet heb gevonden betekent niet dat ik er onverantwoordelijk mee om zal gaan.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor gachiBASS » do jun 20, 2013 4:26 pm

Pjenis, als je GHB meeneemt naar Dominator doe het dan alvast met de juiste dosering in waterballonetjes in plaats van buisjes. Makkelijker om in je onderbroek te stoppen en het zit ook wat fijner ipv een buisjes in je schoenen (wat riskant is) of buisjes bij je ballen.
Maar zoals er al is gezegd door meerderen, doe het eerst thuis zodat je weet welke dosering fijn voelt voor je.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor snuifduif » do jun 20, 2013 5:26 pm

Ghb kan perfect wanneer je gewoon een avond thuis zit, ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen. Neem als je een avondje vrij hebt gewoon op je kamer een buisje. In het ergste geval val je in slaap en wordt je gewoon zonder kater wakker.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor gachiBASS » do jun 20, 2013 6:39 pm

snuifduif schreef:Ghb kan perfect wanneer je gewoon een avond thuis zit, ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen. Neem als je een avondje vrij hebt gewoon op je kamer een buisje. In het ergste geval val je in slaap en wordt je gewoon zonder kater wakker.



Liever thuis ervan slapen dan op Dominator.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » do jun 20, 2013 7:03 pm

Daar hebben jullie ook gelijk in. Ik zit dagelijks met vrienden om mijn kamer te chillen, mijn ouders maakt dat weinig uit. Alleen ze merken toch wel zeker iets aan mij als ik GHB op heb. Vind het een beetje te riskant.

Daarnaast zal 3.5ml er niet voor zorgen dat ik ga slapen op dominator mag ik hopen?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor snuifduif » do jun 20, 2013 8:07 pm

Waarschijnlijk niet, de kans is groot dat je van 3.5 ml goede ghb een redelijk effect hebt maar dat het niet zo lang duurt en je bij wilt nemen. Misschien merk je er wel helemaal niks van. De grens bij ghb is namelijk erg klein. Daarom is het belangrijk dat je eerst 2 of 3 keer ervaring op doet.
Je zult echt niet de eerste zijn die in een hoekje ligt te slapen van de ghb of helemaal van de wereld over de vloer loopt te zwalken gevangen in een soort droomwereld net op de grens van KO en wakker zijn.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » vr jun 21, 2013 3:18 am

Misschien dom, maar ik pak misschien maar 2x, tussendoor vermaak ik me wel met pep of iets anders wat op mijn pad komt, misschien wel een pellet 6apb. Ik zal proberen het een keer te proberen voordat dominator is, maar eerst moet ik maar GHB regelen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Ivo » vr jun 21, 2013 8:52 am

Als je je ondertussen met iets anders vermaakt, neem dan pep. Pep + GHB = :love: :love:
GHB + MDMA en je voelt bijna niks meer van de MDMA als je geen geluk hebt, grote kans dat het met 6apb hetzelfde is.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor wizkit » di jul 09, 2013 5:02 am

@ pjenis (en iedereen)

Eerst en vooral is het moeilijk voor je om verder te gaan op alle reacties die hier geplaatst worden maar er zitten wel veel goeie tips bij waar je best op let, zeker bij deze drug. Ik zal alles nog eens op een rijtje zetten en aanvullen wat ik me nog bedenk + gevaren nog eens toelichten. M'n persoonlijke positieve en negatieve ervaringen zet ik er onderaan bij… Met persoonlijk bedoel ik ook alle mensen rondom me, alle liters die vloeiden en andere omgevingsfactoren.

Tips + gevaren:
- Als je beginner bent, doe dan een keertje 3ml (een half dopje van een colafles) in een gezellige omgeving dan zou je het moeten voelen, het is maar te zien hoe fel. In coma zal je van 3ml niet gaan, maar als je toch om gaat (niet in coma maar eventjes out) dan is het goed spul en mag je me altijd wat bezorgen (haha mopje).
- Doe de eerste keer zeker nooit meer dan 5ml… Als je ervaring hebt dan doe je dat nog steeds niet telkens je nieuwe aanschaft, ook al komt die van dezelfde dealer. Soms heb je er waar je 20ml van neemt op enkele uurtjes tijd en dat je hem heel goed voelt en als je dan nog bij neemt je nog steeds goed blijft voelen zonder om te gaan of op de intensieve te belanden, het gevaarlijke is daarna als je nieuwe koopt en die veel straffer is en je neemt dezelfde dosering dan verhoog je de kans op coma… Of nog erger !!
- Wat je gaat voelen of hoe je je gaat voelen kan niemand zeggen omdat het bij iedereen anders is, ik word er persoonlijk heel actief van en ook wel hongerig, ik wil altijd snackjes tussendoor. Het kan dus zijn dat je niet slaperig wordt, dat verschilt van mens tot mens, en flessie tot flessie… En ook het is niet omdat je iemand ziet omliggen dat die ook slaapt. Ikzelf word superactief zelfs als ik om lig. Maar toen ik echt verslaafd was toen was ik door de dag superactief en snachts ook, een joint deed me dan slaap-om gaan (maar dat was niet echt slapen of corzz). Speed erbij deed ik enkel om de zondag door te komen als ik al van vrijdag bezig was ofzo.
- De smaak is idd vies maar voor mij giet ik nog het liefst 5ml onder m'n tong en dan met pure cola doorspoelen want ik vind de smaak walgelijk (dan proef ik de vettige smaak het minste en dan neemt het ook sneller op onder mn tong vermits het toch wat plakkerig is) Ik snap ook niet waarom mensen het in hun frisdrank doen waardoor je dan nog meer vettigheid moet drinken en het gaat nog harder plakken en proeven (ook aan je tanden dat heb je niet als je het van onder je tong snel doorspoelt).
- Dagelijks gebruik en een hoge tolerantie opbouwen is ook af te raden, als je dan cold-turkey stopt zonder iets anders in de plaats verhoog je de kans op levensbedreigende complicaties, minstens therapie of hospitalisatie is ook aan te raden. Let wel dat de kans dan groot is dat je op benzo's terecht komt die je zo hard verslaven dat vloei-afkicken een fluitje van een cent was, om ze dan later nog te gaan combineren.
- Belangrijkste: Als je je leven en dat van anderen niet in gevaar wil brengen dan kan je best voorzichtig zijn en de dosering goed bijhouden. Ook als je iemand anders een dopje trakteert, doe dan niet voor de grap wat extra om hem of haar eens echt scheef te zien (daar zou je wel eens spijt van kunnen krijgen voor de rest van je leven). Rij niet met de auto (als je echt begaaid bent ervan toch niet), zeker niet met passagiers en ook niet zonder. Ik ben geen dealer, maar moest ik er eentje zijn dan zou ik bij deze een knagend geweten hebben in de zin van niet te weten hoeveel bloed ik exact aan mn handen heb (ook al weet ik dat iedereen dit op zijn eigen verantwoordelijkheid doet, en als ze het niet bij mij kopen doen ze het wel ergens anders)

Positieve en negatieve ervaringen:
Je mag wel weten dat ik veel ervaring heb met stoffen zoals GHB & GBL. Ik heb een (vrij zware) verslaving cold-turkey van me afgestampt van de ene dag op de andere en zonder iets plaatsvervangend… Wel 4,5jaar gestopt !!

positief:
- een ongelofelijk goed gevoel
- je kan je volledig laten gaan zonder u van iets of iemand aan te trekken (wat het ook weer gevaarlijk kan maken)
- toch ook wel veel mooie herinneringen
- leuk vind ik dat ik dan op spaghettibenen wandel en dans
- soms word je er pokkegeil van (dit is positief en negatief omdat ik al wel seks heb gehad met mensen waar ik normaal niks mee zou doen), m.a.w ik ben veel makkelijker binnen te doen onder vloei hehe (daarom noemen ze het ook wel eens de rapé-drug)
- seks is hot

negatief:
- mijn lief is gestorven onder vloei-omstandigheden (dagelijkse gebruiker zoals ik toen)
- 5 vrienden zijn gestorven door vloei, 2 hebben zelfmoord gepleegd, 2 bij auto-ongeluk, 1 bij motorongeluk (ook alle vier dagelijkse gebruikers)
- 1 vriend van me is nu al jaren tot aan z'n nek verlamd omdat de chauffeur te bevloeid was, zijn nek was gebroken, de 2 andere passagiers waren op slag dood (die kende ik niet), en de chauffeur had niks (wat veel gebeurt omdat de chauffeur zich soms nog binnen de tijd aan het stuur kan vasthouden en een passagier die om is niet, die laat zich meestal gewoon rondvliegen waar hij naartoe vliegt zonder op tijd te reageren). De chauffeur heeft enkele jaren na het ongeval zelfmoord gepleegd.
- een goede vriendin van mij werd verkracht door iemand die vloei in haar drinken deed en haar zo mee naar zijn appartement nam en dan de deur sloot voor onbepaalde tijd, later te weten gekomen dat hij 40 klachten tegen had en er was zelfs een meisje bij die hij 8 dagen heeft opgesloten en verkracht in zijn huis. En de politie deed dus echt niets he!!!!!
- veel mensen in coma weten te belanden, de grens is bij vloei zeer dun tussen goed begaaid zijn, om gaan en comateuze toestanden.
- Ik hield me een lange tijd op met een vloei-vriendenkliek maar daar schiet bijna niemand van over, de kliek bestaat niet meer, eentje ervan doet nog steeds dagelijks vloei.
- Ik heb een lange tijd een afgunst gehad voor mensen die te veel vloei namen en constant om gingen of dat je ambulance moest bellen (nu nog soms als het iemand is die het constant doet). Maar is hypocriet ik heb dat ook aan de hand gehad. Ondertussen is dat sterk geminderd.
- Zeer verslavend als je het dagelijks neemt, cold-turkey was een echte hel voor me
- Depressie + zeer sterk groeiende zelfmoordneigingen

Ik hoop dat ik iemand een klein beetje raad heb kunnen geven al ben ik eerder van 'F*ck advice'... Dan is het toch niet helemaal nutteloos geweest.
Veel misérie gekend door deze drug, mjaaaah kvind het nog steeds een super gevoel (ik heb het terug een aantal keren geprobeerd)
Just because you're paranoid... Doesn't mean they're not after you !!
Avatar gebruiker
wizkit
para(d)(t)oxical effects
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 297
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 1:22 am

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor snuifduif » vr jul 12, 2013 8:43 am

wizkit schreef:@ pjenis (en iedereen)


Tips + gevaren:
] - Als je beginner bent, doe dan een keertje 3ml (een half dopje van een colafles)


tips :#:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: GHB: informatie om risico's te verminderen

Berichtdoor Piotr » wo sep 11, 2013 3:13 pm

Mijn gebruikelijke dosis GHB is nu 4.5-5ml. Maar ik wil dit nu gaan combineren met zo'n 200mg 4fmp. Heb dit eenmaal eerder geprobeerd en eenzelfde dosis GHB deed vrijwel niks. Zou 6ml voldoende zijn of zou dit al fout kunnen gaan?

Ik ben vrij voorzichtig met GHB omdat ik weinig mensen ken die GHB gebruiken en ik niemand ken die ooit out is gegaan. Ik hoop daarom dat iemand me hiermee kan helpen. Want natuurlijk lees ik vaak op drugsforum dat 1ml al het verschil kan zijn tussen out gaan of lekker gaan, maar is dit verschil echt zo klein?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron