keeskachel schreef:dan krijgen ze precies de symptonen die jij beschrijft:
- je wordt spastisch en je loopt en doet echt als een randebiel
- niet alleen je spieren krijgen een eigen wil maar ook wat je zegt
- vaak worden mensen dan heel blij en liefde vol, maar je ziet direct dat ze het niet menen, heel onmenselijk
- ..of juist heel vervelend, aggressief, achterdochtig (omdat je het niet snapt)
- snel zul je zien dat mensen met hun ogen constant wegrollen, dat het er naar uit ziet dat ze de weg kwijt raken, dan denk je natuurlijk "hmm dat gaat niet goed.. effe opletten".. maar, dan! 5 minuten later kijken ze ineens weer heel strak aan! soms heeeel blij, soms heel achterdochtig. als iemand dit voor het eerst ziet is ie vaak gerust gesteld, je dacht eerst dat ie een gtje teveel ophad, maar gelukkig is ie weer helder.. dit is 'het staren' en dit is vaak het begin van het einde. het lijkt normaal, maar het is puur auto-pilot waar je lichaam op draait
Dislexsik schreef:
Kheb ook nog wat lachgas capsules, is combi van ghb en lachgas eigenlijk gevaarlijk?
Jules schreef:Steken in de zijkant van me buik na 1.3ml (1ste dosis)
What now
is dit normaal?
Als ik even vlug reken met de 'normal' dosering van erowid, wat 2.5 gram is, komt dit neer op 24 mmol NaGHB dus 24 mmol natrium.
Als je dit dan weer omrekent naar keukenzout = 24mmol Nacl = 1.4 gram keukenzout per buisje ghb.
Ik heb geen idee of 1.4 gram zout veel is maar er zit dus toch wel een redelijke hoeveelheid zout in
pjenis schreef:Mwah, dominator is al over een aantal weken. Ben niet echt van plan thuis GHB te doen. Mijn plan qua dosering is aan het begin 2-2.5ml en aan het eind van het festival nog eens 2-2.5ml. Is denk ik best goed te doen op een feest van 12:00-24:00.
Alleen hoe meet ik die hoeveelheid af. Kan ik niet gewoon 5ml thuis afmeten en meenemen. Dan vanaf die dosis zo'n 2ml eyeballen?
Preksie schreef:
Thuis waterballonetjes vullen met gewenste dosis, eenmaal op het feest gewoon ballonetje open bijten. Eyeballen zou ik niet doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten