Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Lijkt me niet ideaal vanwege de korte werkingsduur van coke.
Als dat na een half uur uitwerkt ga je misschien alsnog out
Beter koop je gewoon een gram pep
Piotr schreef:Nou ik doe altijd heel voorzichtig met m'n GHB. Het probleem was dit keer dat ik sinds 10 uur s'ochtends niks meer had gegeten. Vaag worden op G vind ik altijd maar schraal.
Ano schreef:
neem gewoon een beetje pep mee voor als je dan toch te veel hebt gepakt
pep is het antwoord op al je vragen.
Piotr schreef:
NEVER!
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ano schreef:Piotr schreef:Nou ik doe altijd heel voorzichtig met m'n GHB. Het probleem was dit keer dat ik sinds 10 uur s'ochtends niks meer had gegeten. Vaag worden op G vind ik altijd maar schraal.
dan weet je dat ook weer voor de volgende keer, goed eten tijdens je gebruik en neem gewoon een beetje pep mee voor als je dan toch te veel hebt gepakt
prototype schreef:Je maten zullen daar anders over denken
Is combineren met 4-FA geen optie? dat werkt ook best lang door.
SjitHeppens schreef:Voordat ik begon te experimenteren met GHB, heb ik daarover zo'n beetje alles wat los en vast zat gelezen. Maar nog nooit ben ik zo'n bondige en plausibele beschrijving tegengekomen van het mechanisme achter zowel het tolerantieverhogende als het verslavende en het afkickgevaar bij GHB. Petje af!Hashja schreef:Je GABA-systeem (waar GHB onder andere zijn werk op doet) is een 'remmend'-systeem. Dat wil zeggen dat natuurlijke activering van GABA een soort rust uit oefent op bijvoorbeeld je hart.
Bij GHB verslaafden wordt de receptor veel vaker dan natuurlijk geactiveerd. Om dit tegen te gaan maakt je lichaam zelf minder GABA aan. Met als gevolg dat de remmende werking van GABA nu aan GHB wordt toevertrouwd.
Stop je nu plotseling met GHB, dan is er te weinig GABA aanwezig om remming uit te voeren, met als gevolg, hoge bloeddruk, hartritmestoornis en meer symptomen. Dit kan zodanig erg zijn, dat je hart het niet meer aan kan.
Fret schreef:Ano schreef:Piotr schreef:Nou ik doe altijd heel voorzichtig met m'n GHB. Het probleem was dit keer dat ik sinds 10 uur s'ochtends niks meer had gegeten. Vaag worden op G vind ik altijd maar schraal.
dan weet je dat ook weer voor de volgende keer, goed eten tijdens je gebruik en neem gewoon een beetje pep mee voor als je dan toch te veel hebt gepakt
uit mijn ervaring wint g het van de pep. als je te veel g hebt gepakt kun je een halve gram pep wegsnuiven maar je wordt er niet helderder op
Full Moon schreef: wat ik dacht/voelde. GHB is ook op lijst zoveel van opiumwet gezet. Is dus vergelijkbaar met heroine qua sterkte/eigenschappen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten