Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Weer GHB gebruiken?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor VincentPs » za sep 06, 2014 1:40 am

Amen
VincentPs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: do aug 14, 2014 6:53 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor VincentPs » vr nov 21, 2014 6:33 pm

Bij nader inzien ga ik me niet meer aan dit plan houden.
Ik zie in dat het niet gaat helpen. Naar een psychiater gaan is ook (nog) niet het plan.
Ben zeker blij dat ik alleen wiet en GHB nooit meer zou kunnen gebruiken en nog wel genoeg andere fun :)
Zoals hier al werd gezegd leid functioneel gebruik extreem vaak tot een verslaving.

Iedereen die tips en info hebben gegeven Bedankt :)
Mede dankzij jullie heb ik deze keuze gemaakt.

Groeten

Neizin
VincentPs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: do aug 14, 2014 6:53 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Vinnie » vr nov 21, 2014 6:39 pm

goed om te horen :hulde:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor BigY » vr nov 21, 2014 7:53 pm

Neizinum schreef:Goede avond allemaal ik had een vraag,

2 Jaar geleden ben ik fanatiek ghb gaan gebruiken voor een maand of 2(leeftijd 17).
Ik had het al eerder gebruikt maar vond het toen nog niet zo heel speciaal.
Vanaf mijn 14de ben ik begonnen met drugs testen.

Maar zoals ik al zei ben ik op de ghb blijven hangen 1-2 maanden elke dag. gemiddeld ~40 ML per dag.
Nu inmiddels 2 jaar "clean" maar in die 2 jaar denk ik nog (bijna) dagelijks aan de ghb.
Sinds begin dit jaar heb ik besloten om weer ghb te gaan gebruiken als ik op mezelf ga wonen.(over een half jaar tot 9 maanden ongeveer)
Ik heb besloten om alles over ghb op te zoeken. (krijg het nu helemaal niet meer uit mijn hoofd)

Het leven met ghb vond ik een stuk prettiger maar kon dit niet meer doen i.v.m. prive situaties.

Het zou leuk zijn wat tips te krijgen ^^
Je hoeft me niet te vertellen dat het verslavend is dat weet ik.
Ik ben van plan om niet tijdens m'n werk ( gewoon 08:00-tot 17:00 / 40 uur per week) te pakken.
En ook niet de eerste 2 uur na het opstaan.

M.v.g. Neizin ;)


Mijn advies? NIET doen! GHB onderdrukt ook je negatieve gevoelens en als mens moet je daar ook vanaf. Als je enorme last hebt van craving kan je ook een minimale dosis baclofen pakken, maar asjeblieft ga niet, als je op jezelf gaat wonen, express weer aan de G, omdat je er aan denkt. Dit gaat gegarandeerd resulteren in een echte verslaving en uiteindelijk zal je niet meer normaal functioneren zonder G, omdat dan je onderdrukte negatieve gevoelens keihard naar boven komen.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor VincentPs » di maart 01, 2016 10:36 pm

Nu inmiddels anderhalf jaar verder,

Woon al een tijdje op mezelf en heb vrij snel alweer GHB geprobeerd.
Eerst alleen 1 of 2 dagen in het weekend.
De weekenden schuiven steeds meer op, zo begon laatst het weekend bij donderdag avond en nam zondag mijn laatste potje om 7 uur 's ochtends om nog even te kunnen 'slapen'.

De eerste 4 dagen die volgen slaap ik weinig tot niet. (zonder slaap medicatie) Met slaapmedicatie (Seroquel 2x100Mg NIET XR) slaap ik goed, maar ben wel tot 15 uur na inname erg suf. (ook als ik wakker word)

Besef nu weer dat dit een middel is waar niet tot nauwelijks mee om te gaan is.
Het is niet alleen de verslaving die op de loer ligt, maar ook de consequenties van GHB zelf zijn niet te onderschatten.

Nuchter neem ik mezelf voor om niet te gaan rijden, maar eenmaal goed in de hoogte, en er komt een hongervlaag aan of er is zin om te rijden dan denk ik (en andere mensen die ik ken) het kan wel! Het domste wat er gebeuren kan. De eerste paar keer let je op maar hoe vaker je het doet hoe roekelozer het gedrag word (meestal dan)

Ik weet niet waarom ik nog een keer heb geüpdate maar doe het toch.

GHB maakt je eng, DOOD eng

M.v.g.
VincentPs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: do aug 14, 2014 6:53 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Amvitamientje » di maart 01, 2016 11:24 pm

VincentPs schreef:GHB maakt je dood, DOOD! M.v.g.


Heb je wel eens nagedacht over (psychische) hulp? Hoef je je niet voor te schamen hoor!
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor cojiro » di maart 01, 2016 11:39 pm

Mooi zo'n reflectiepost een lange tijd later, dat zou in meer topics moeten gebeuren. Kunnen eventuele googlers ook de afloop van het verhaal lezen.
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
Avatar gebruiker
cojiro
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 926
Geregistreerd: za jan 11, 2014 3:15 am
Woonplaats: Utrecht

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor FRESH » wo maart 02, 2016 2:48 pm

VincentPs schreef:Bij nader inzien ga ik me niet meer aan dit plan houden.
Ik zie in dat het niet gaat helpen. Naar een psychiater gaan is ook (nog) niet het plan.
Ben zeker blij dat ik alleen wiet en GHB nooit meer zou kunnen gebruiken


Dit klonk alsof het ergens wel zou lukken.

VincentPs schreef:Woon al een tijdje op mezelf en heb vrij snel alweer GHB geprobeerd.
Besef nu weer dat dit een middel is waar niet tot nauwelijks mee om te gaan is


Wat was nou de echte reden dat je het toch gedaan hebt?

VincentPs schreef:Ik weet niet waarom ik nog een keer heb geüpdate maar doe het toch.


Alleen maar goed!
FRESH
Offline
 

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor VincentPs » wo maart 02, 2016 7:48 pm

"Heb je wel eens nagedacht over (psychische) hulp? Hoef je je niet voor te schamen hoor!"
>Jawel heb me de dag voor dat bericht ook (weer) ingeschreven voor Kentron dit maal voor seroquel/ GHB (vroeger Speed+blowen)
Psycholoog of een psychiater vind ik net een stap te hoog.

"Wat was nou de echte reden dat je het toch gedaan hebt?"
>Ben sinds December gestopt met blowen, pakte daarvoor ook wel is GHB, maar G werd na december de vervanging van marihuana.

Niet dat Kentron mij de vorige keer heeft geholpen, dat kwam doordat ik een paar weken weg was uit Europa voor vakantie.
Voor de vakantie had ik besloten om nooit meer te blowen en heb m'n laatste uitgedrukt op het vliegveld.
Ga nog steeds om met mensen die blowen maar kan gemakkelijk nee zeggen.

Mvg
VincentPs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: do aug 14, 2014 6:53 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Perry » wo maart 02, 2016 8:28 pm

meestal is drugsproblematiek meer een symptoom dan de kern van een probleem
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Patrick Bateman » wo maart 30, 2016 11:14 am

Had je nou maar geluisterd dumbass
Avatar gebruiker
Patrick Bateman
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 256
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 12:36 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor VincentPs » za apr 02, 2016 5:28 pm

Patrick Bateman schreef:Had je nou maar geluisterd dumbass


Wat een nuttige post zeg!
Inderdaad had ik maar geluisterd, al vanaf het begin. Drugs is bad M'kay.
VincentPs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: do aug 14, 2014 6:53 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Fedex » za apr 02, 2016 7:11 pm

Tja niks aan toe te voegen dat weet je zelf ook. Wat ik hoop is dat je een niet al te lange terugval hebt, en er nog vanaf kunt komen. Ik haal uit eerdere Posts dat je niet open stond voor hulp?

Toch sterkte, een terugval is k*t!
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor VincentPs » di apr 05, 2016 6:56 pm

Bedankt Fedex!

De terugvallen zijn tot max 3 dagen achter elkaar, maar heb dan ook zeker 3 dagen nodig om bij te komen met seroquel. Zonder de seroquel duurt het nog wel langer omdat er dan helemaal niet geslapen word/angstig etc. etc.
Bij kentron gaan ze nu psychische hulp inschakelen en als ik er weer op kom, zal ik weer 'n update geven.

Bedankt voor de positieve/informatieve reacties.

mvg
VincentPs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: do aug 14, 2014 6:53 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Fedex » wo apr 06, 2016 10:36 am

Fijn dat je toch hulp hebt ingeschakeld succes
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Moonlight Fanatic » wo mei 18, 2016 10:50 pm

En blijf weg van die junk-drug . Een ghb-verslaving zou te vergelijken zijn met een alcohol-verslaving. Ooit eens sterkedrank-alcoholiekers gezien? Ik wel, en GHB is nog een stukje erger Je telt de overige druppeltjes die aan de rand van je 50cl-Cola-flesje vastkleven om te bepalen hoe lang je nog toe komt. Je zuipt drie flessen Cola per dag om die gore zoutsmaak (waar je lichaam als vergif zijnde een afkeer aan het spul gekregen heeft) niet meer te hoeven proeven en je kan niet meer sterk zijn (bijvoorbeeld bij openbare gelegenheden) zonder je G-tje te hebben binnen gehad. Je wordt een GHB-heroine-junk als je er niet mee stopt. Kappen! Allemaal!
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Exceptional » wo mei 18, 2016 11:37 pm

Alles goed, Moon?
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do mei 19, 2016 12:11 am

Ja zenne Exceptional.

Over GHB maak ik mijn standpunt duidelijk. ;)
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor verneukeratief » do mei 19, 2016 12:46 am

Exceptional schreef:Alles goed, Moon?


Als ei je zo begint te benaderen moet je echt gaan oppassen.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor VincentPs » ma mei 23, 2016 3:17 pm

Laatst 3 weken gepakt met 4 dagen pauze ertussen, laatste dosis was vrijdag avond/nacht.
Slaap nu op phenibut (+/- 500mg) en 200 mg seroquel. Word wel om de 2 a 3 uur wakker maar slaap daarna weer verder.
Wel enorm realistische dromen en ik zweet de g er goed uit.
Ik heb nu wel een vraag ik pak sinds zaterdag avond die phenibut, kan ik nu cold turkey en vanavond alleen die seroquel pakken, of moet ik de pheni per dag 100mg afbouwen.?
VincentPs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: do aug 14, 2014 6:53 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Coldstream » ma jun 27, 2016 7:08 pm

@TS hoe gaat het nu, en met phenibut rommelen terwijl je met GHB bezig bent is een nieuwe stap in je onverantwoorde gedrag.
Je hebt antipsychotica als slaapmiddel, niet iets om licht mee om te springen.
Ook de combinatie AP+GHB is niet heel lekker, spreek uit ervaring.
Psychische hulp vind je een stap te ver, maar je snapt dat als je nog iets verder gaat je ongetwijvelt psychische problemen door je gebruik gaat krijgen?
Ik neem aan doordat je aardig wat G weg tikt de meeste benzo's amper aanslaan..
Wat je kunt doen is een x doorzetten, een fatsoenlijk afbouwschema in elkaar zetten.. 3 dosisen ergens op blijven en daarna 3 dosissen 0,3ml minder, en dat doorzetten.. Je moet bereid zijn dat je geen enkele keer meer de rush van G ervaart tijdens het hele afbouwproces.. Zodra je je een x niet aan je dosis bouwt heb je zo een paar dagen voor niks gemindert.. Bijna niemand lukt dit uit eigen kracht dus je hebt echt discipline nodig.
Aangezien je op jezelf woont kan je evt wel een maatje uitnodigen die erop kan toezien bijvoorbeeld.
En zodra je nog niet beseft dat je aardig naar een verslaving toewerkt, dan gaat het 100% helemaal mis.
Hoop eigenlijk dat je het allemaal inziet en er al vanaf bent!
Coldstream
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 94
Geregistreerd: di aug 16, 2011 4:15 pm
Woonplaats: Op de hoek..

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Italiano » di jun 28, 2016 1:51 pm

Coldstream schreef: Ik neem aan doordat je aardig wat G weg tikt de meeste benzo's amper aanslaan..

Hoe bedoel je dat? GHB en benzo's werken op verschillende receptoren.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Amvitamientje » di jun 28, 2016 1:56 pm

Uhmm, er is een kruistolerantie. Ik moet sinds ik ghb gebruik ook meer benzo's slikken.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor GeHaktBalmolentje » di sep 27, 2016 9:22 am

Uit persoonlijke ervaring,dan hang je er zo snel weer in.. dit heb ik al 5jaar... dan ff stoppen, beginnen enz,en nu weer begonnen paar weken, uit eindelijk verneem ik er echt weer zo weinig van dat het gewoon niet echt leuk meer is..
GeHaktBalmolentje
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: do sep 22, 2016 11:49 am

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor VincentPs » ma jan 23, 2017 10:36 pm

Een van de laatste reposts:
Was weer terug bij m'n ouders gaan wonen en na 3 weken toen ik m'n auto weer total los reed heb ik het aan ze verteld. Dit was moeizaam aangezien ik al dat soort dingen voor mezelf houd. Ze hebben toen een kliniek voor me gezocht en mog in de tussentijd nog bij hun slapen. 2 weken later de kliniek ingekunnen (Apeldoorn), werk afgebeld en gezecht dat ik een "burn-out" heb. (In België doen ze daar moeilijk over) Veel geleerd, gelachen en gehuild daar. Het heeft me zeker geholpen. De reden dat ik ben gaan gebruiken is omdat ik altijd op zoek ben naar rush, gamen/sex/eten/drugs/computeren/risico's nemen etc etc. Ook verdachten ze mij vrij snel dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb(antisociaal). Hier ben ik ruimschoots op getest en de uitslag heeft wel wat tranen teweeg gebracht. Nu weer terwijl ik dit typ. De uitslag luid: "Antisociaal met narcistische kenmerken." En dit met een psychotische organisatie. Dat laatste betekend dat als ik teveel in de realiteit kom de kans op een psychose heel reëel is. Dit word verhoogt tijdens een relatie of een ouder rol. De reden dat ik dit typ is omdat ik naar poppers ging zoeken en daar schrok ik van. Ik wil niet meer terug naar die ellende maar de trek/zucht of onderhandelgedachten komen toch nog wel eens. Bedankt voor alle reacties! Vandaag zit ik op dag 159 en vertel dit met trots. 't beste, houdoe
VincentPs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: do aug 14, 2014 6:53 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Poseidon » ma jan 30, 2017 8:52 pm

Goed zo! Volhouden eñ ontertussen aan je zelfvertrouwen werken. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Perry » ma jan 30, 2017 8:55 pm

Heavy shit hoor, maar wel goed bezig en zolang je het voor elkaar krijgt je stress niveau in 'de realiteit' laag te houden, zal je kans op een psychose minimaal blijven.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor VincentPs » do okt 22, 2020 11:25 pm

De conclusie: "drugs is meer een symptoom dan het probleem is hier wel uit te lezen"
VincentPs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: do aug 14, 2014 6:53 pm

Re: Weer GHB gebruiken?

Berichtdoor Amvitamientje » vr okt 23, 2020 9:20 am

VincentPs schreef:De conclusie: "drugs is meer een symptoom dan het probleem is hier wel uit te lezen"

Niet zo snel conclusies trekken, het is nog net geen drie jaar geleden gepost.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner