Neizinum schreef:Goede avond allemaal ik had een vraag,
2 Jaar geleden ben ik fanatiek ghb gaan gebruiken voor een maand of 2(leeftijd 17).
Ik had het al eerder gebruikt maar vond het toen nog niet zo heel speciaal.
Vanaf mijn 14de ben ik begonnen met drugs testen.
Maar zoals ik al zei ben ik op de ghb blijven hangen 1-2 maanden elke dag. gemiddeld ~40 ML per dag.
Nu inmiddels 2 jaar "clean" maar in die 2 jaar denk ik nog (bijna) dagelijks aan de ghb.
Sinds begin dit jaar heb ik besloten om weer ghb te gaan gebruiken als ik op mezelf ga wonen.(over een half jaar tot 9 maanden ongeveer)
Ik heb besloten om alles over ghb op te zoeken. (krijg het nu helemaal niet meer uit mijn hoofd)
Het leven met ghb vond ik een stuk prettiger maar kon dit niet meer doen i.v.m. prive situaties.
Het zou leuk zijn wat tips te krijgen ^^
Je hoeft me niet te vertellen dat het verslavend is dat weet ik.
Ik ben van plan om niet tijdens m'n werk ( gewoon 08:00-tot 17:00 / 40 uur per week) te pakken.
En ook niet de eerste 2 uur na het opstaan.
M.v.g. Neizin
VincentPs schreef:GHB maakt je dood, DOOD! M.v.g.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
VincentPs schreef:Bij nader inzien ga ik me niet meer aan dit plan houden.
Ik zie in dat het niet gaat helpen. Naar een psychiater gaan is ook (nog) niet het plan.
Ben zeker blij dat ik alleen wiet en GHB nooit meer zou kunnen gebruiken
VincentPs schreef:Woon al een tijdje op mezelf en heb vrij snel alweer GHB geprobeerd.
Besef nu weer dat dit een middel is waar niet tot nauwelijks mee om te gaan is
VincentPs schreef:Ik weet niet waarom ik nog een keer heb geüpdate maar doe het toch.
Patrick Bateman schreef:Had je nou maar geluisterd dumbass
Exceptional schreef:Alles goed, Moon?
Coldstream schreef: Ik neem aan doordat je aardig wat G weg tikt de meeste benzo's amper aanslaan..
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
VincentPs schreef:De conclusie: "drugs is meer een symptoom dan het probleem is hier wel uit te lezen"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten