Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Neizinum schreef:Ik ben niet zo'n ondernemer van mezelf.
Verder lijkt me de kans heel klein dat ik na 1-2 maanden gebruik al "afhankelijk" zal zijn, het waren gewoon prachtige tijden.
Neizinum schreef:Ik heb besloten om alles over ghb op te zoeken. (krijg het nu helemaal niet meer uit mijn hoofd)
Het leven met ghb vond ik een stuk prettiger
prototype schreef:Neizinum schreef:Ik ben niet zo'n ondernemer van mezelf.
Verder lijkt me de kans heel klein dat ik na 1-2 maanden gebruik al "afhankelijk" zal zijn, het waren gewoon prachtige tijden.
Want jij bent vast de uitzondering op de regel...
Verslaafd worden is alleen voor andere mensen & kan jou niet overkomen?
Druks schreef:Euhm succes! Lijkt me niet dat je dit lang gaat overleven.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Neizinum schreef:De enige oplossing die ik kon/kan bedenken is er aan beginnen, maar "gecontroleerd"
Neizinum schreef:
Poseidon, kan jij het houden bij de weekenden?
Neizinum schreef:Ik kan zeker wel verslaafd worden. Maar het leek me sterk dat ik al verslaafd zou raken na 2 maanden.
Neizinum schreef:Goede avond allemaal ik had een vraag,
2 Jaar geleden ben ik fanatiek ghb gaan gebruiken voor een maand of 2(leeftijd 17).
Ik had het al eerder gebruikt maar vond het toen nog niet zo heel speciaal.
Vanaf mijn 14de ben ik begonnen met drugs testen.
Maar zoals ik al zei ben ik op de ghb blijven hangen 1-2 maanden elke dag. gemiddeld ~40 ML per dag.
Nu inmiddels 2 jaar "clean" maar in die 2 jaar denk ik nog (bijna) dagelijks aan de ghb.
Sinds begin dit jaar heb ik besloten om weer ghb te gaan gebruiken als ik op mezelf ga wonen.(over een half jaar tot 9 maanden ongeveer)
Ik heb besloten om alles over ghb op te zoeken. (krijg het nu helemaal niet meer uit mijn hoofd)
Het leven met ghb vond ik een stuk prettiger maar kon dit niet meer doen i.v.m. prive situaties.
Het zou leuk zijn wat tips te krijgen ^^
Je hoeft me niet te vertellen dat het verslavend is dat weet ik.
Ik ben van plan om niet tijdens m'n werk ( gewoon 08:00-tot 17:00 / 40 uur per week) te pakken.
En ook niet de eerste 2 uur na het opstaan.
M.v.g. Neizin
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten