Neizinum schreef:Ik heb besloten om alles over ghb op te zoeken. (krijg het nu helemaal niet meer uit mijn hoofd)
Het leven met ghb vond ik een stuk prettiger
Hallo Neizinum.
Dit hierboven maakt twee belangrijke punten duidelijk:
-je hebt, ondanks dat je het een tijd niet gebruikt hebt, al een zware afhankelijkheidsrelatie met GHB ontwikkeld.
-je wilt het gebruiken uit escapistische motieven, om aan iets uit je bestaan te ontsnappen dat je liever niet ervaart.
Deze 2 factoren maken het risico groot dat je tot buitensporige vormen van gebruik over zal gaan.
Wat jij voorstelt is onmogelijk. Dat schema zul je niet aan kunnen houden. Binnen no time zul je meer en vaker GHB gaan drinken. Je lichaam zal van slag raken als het dat goedje niet krijgt. Je zal niet meer kunnen slapen zonder en tevens de wekker moeten zetten om om de 2 uur te gebruiken. Fysiek kom je anders in een levensbedreigende situatie.
In plaats van jezelf aan dit onverstandige plan over te geven en dan met lede ogen te ervaren hoe je gebruik als een olievlek uit zal uitdijen, lijkt het me raadzamer om je af te vragen waar je met dit middel aan wilt ontsnappen. Mocht je daar zelf niet uit komen, dan is het geen slecht plan om samen met een professioneel iemand de achterliggende problematiek op het spoor te komen. Bijvoorbeeld samen met een psycholoog.
Als je aangeeft dat je zonder GHB niet echt goed bent in het ondernemen van dingen, dan is het starten van gebruik een sprong in een ravijn. Dan zul je weldra niet meer kunnen functioneren zonder G.
Je bent 19. De wereld ligt aan je voeten man. Je kunt gaan reizen, de liefde verder gaan verkennen, aftasten waar je talenten liggen en deze verder ontwikkelen. Er valt nog zoveel moois te zien en te beleven, nog zo veel te leren, zo veel plezier te maken. Je verkeert nu in een situatie van ongekende mogelijkheden. Die zullen aan je voorbij gaan als je tot dit onzalige plan overgaat. Een leven dat in het teken staat van GHB-gebruik, dat heeft een naam van 4 letters: HELL
Wij willen onze blauwe luchten terug.