drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Deviance schreef:Ja klopt, ze houden van warmte. Zonder mijn thermomat had ik denk ik ook nog even moeten wachten want veel warmer dan 20 graden is het hier normaal echt niet.
Maar als je al een wat pins hebt en witte bolletjes komt het allemaal sowieso wel goed volgens mij, alleen heb je misschien de eerste keer een wat kleinere flush en de tweede keer een monsterflush .
Deviance schreef:Kheb ook nog even wat andere fotos toegevoegd . Poison, jij weet vast wel wat die witte pluis is die je op de ''hoeden'' ziet ?
PoisonDrink schreef:Of sneeuw.
Deviance schreef:Andere vraag aan de Poison helpdesk, hoelang schat je ongeveer tot oogsten? Ik ben van vrijdag tot maandag weg, verwacht je dat ik daarvoor zou kunnen oogsten? Want ik vrees zelf dat dinsdag sowieso te laat is.
En zo'n bak meenemen naar Duitsland is ook weer zo wat.
PoisonDrink schreef:Tot volgende week dinsdag gaat het niet meer duren denk ik.
Peptalk schreef:PoisonDrink schreef:Tot volgende week dinsdag gaat het niet meer duren denk ik.
Ik denk ook dat het eerder vrijdag (wellicht iets te vroeg)oogsten word dan dinsdag(waarschijnlijk te laat) oogsten.
Post donderdagavond hier nog wat recente foto's, en dan zal de posiOn helpdesk wellicht een nieuwe schatting kunnen maken van de oogstdatum.
Peptalk schreef:Post donderdagavond hier nog wat recente foto's, en dan zal de posiOn helpdesk wellicht een nieuwe schatting kunnen maken van de oogstdatum.
Deviance schreef:Ja hier maak ik me dus een beetje zorgen over. Maja, als vrijdag echt te vroeg is vraag ik gewoon aan een vriend of hij ze voor me wil oogsten.
PoisonDrink schreef:
Dude.
Peptalk schreef:
Ghehe
Er moet toch eens geminderd worden vrees ik..
Peptalk schreef:Nope, deze keer was het echt de wiet.
Geen slap telefoon smoesje deze keer:P
Deviance schreef:Trouwens wel grappig om te zien dat al die paddos naar het licht (groot raam) toegroeien, en ik maar denken dat paddestoelen van donker en vochtig houden.
Deviance schreef:Er doordat ze licht als oriëntatie gebruiken groeien ze toch altijd naar het licht toe? Ik zag in de paddokweekset diagnose topic dat de paddos van Paddeau het ook doen.
PoisonDrink schreef:Ja, die was echt slap.
PoisonDrink schreef:Jep, plantjes doen het ook, maar dat lijkt me eerder om ervoor te zorgen dat het licht optimaal op hun blaadjes valt. Mijn paddo's groeiden ook richting het licht ja.
Peptalk schreef:Naar de tijd van je post gekeken zou ik zeggen... Binnen nu en morgen ochtend
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten