Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Growlog psilocybine cubensis

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Bugles » vr jun 17, 2011 6:58 pm

Ik heb sinds 02-06 een box met psilocybine cubensis staan. Ik heb hem meteen die avond laten soaken. volgende dag leeg gegooid en in de zak gedaan. Het was echter dat weekend best warm. Ik heb nu een thermostaat hangen maar toen niet. Ik weet dat het zeker 26 graden en warmer is geweest in mijn kamer, laat staan in de zak. Kan dat kwaad? Wat is de ideale temperatuur? hoor van de een dat het tussen de 18 en 22 graden is en anderen zeggen 22 - 25 graden. Hij stond denk ik ook op een iets te donkere plek. Nu ontstaat er wel schimmel aan een zijde van de bak, maar niet aan de andere zijde. De zijde waar de meeste schimmel ontstond stond naar het licht.
Ik heb de zak nu iets kleiner gemaakt zodat het v/l gehalte omhoog gaat. De box heb ik ook op een plek gezet met meer licht. Dit heb ik echter pas 5 dagen na het soaken gedaan.
07062011094.jpg
07-06


Op 08-06 kwamen de eerste kopjes door!!!! Wel maar aan 1 zijde.
14062011102.jpg
14-06

Het wil allemaal niet echt opschieten, is er een manier om dit proces te versnellen? Gezien de paddo's allemaal van verschillend formaat zijn en ik een ''grootte'' heb wil ik op verschillende data gaan oogsten.
Die grootte heeft echter een soort hazenlip/misvorming. aan een zijde is de mantel al los(al vanaf het begin) maar aan de andere zijde nog vast, zou ik deze al moeten oogsten?
17062011117.jpg
17-06


Is er een mogelijkheid dat als ik straks weer ga soaken dat daarna het mycelium zich beter over de bak verspreidt?
Laatst bijgewerkt door Bugles op za jun 18, 2011 9:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis(misvorming)

Berichtdoor Bugles » vr jun 17, 2011 7:25 pm

Ik heb de grootste paddo eruit getrokken. Omdat ik het niet vertrouwde. Hier is een duidelijke foto van die paddo. whaha, het lijkt wel of hij zijn tong uitsteekt! Wat is dit en gebeurd dit wel vaker?
17062011121.jpg
17-06

En nog een foto:
17062011125.jpg


De rest is nog een stuk kleiner. Kan ik deze gerust nog een tijd laten staan?
Laatst bijgewerkt door Bugles op za jun 18, 2011 9:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis(misvorming)

Berichtdoor PoisonDrink » vr jun 17, 2011 7:46 pm

Bugles schreef:Ik weet dat het zeker 26 graden en warmer is geweest in mijn kamer, laat staan in de zak. Kan dat kwaad? Wat is de ideale temperatuur? hoor van de een dat het tussen de 18 en 22 graden is en anderen zeggen 22 - 25 graden.


Veel kwaad zal het niet doen, maar 26°C is wel wat aan de hoge kant voor mycelium. Als de temperatuur té hoog wordt dan zal het mycelium afsterven. De ideale temperatuur, bedoel je dan de temperatuur waarop de paddo's het snelst zullen groeien? Ze kunnen gewoon gekweekt worden bij temperaturen tussen 18-25°C of hoger/lager waarschijnlijk ook.

Als je voor een hogere temperatuur kiest binnen dat temperatuur bereik, dan zullen ze sneller groeien. Maar deze temperatuur zal er ook voor zorgen dat de groeiomstandigheden van concurrerende micro-organismen verbeteren, dus meer kans op contaminatie. Bij een lagere temperatuur zullen de paddo's trager groeien, maar ze zullen meer 'vlezig' zijn. Je hebt dus meer drooggewicht.

Maar in jou geval zou ik ze gewoon op kamertemperatuur groeien. Zet de box ergens op een plaats waar er geen té hoge temperaturen kunnen ontstaan.

Bugles schreef:Hij stond denk ik ook op een iets te donkere plek. Nu ontstaat er wel schimmel aan een zijde van de bak, maar niet aan de andere zijde. De zijde waar de meeste schimmel ontstond stond naar het licht.


Een growbox heeft echt maar een héél klein beetje licht nodig om te kunnen groeien hoor, maar meer licht kan geen kwaad. Direct zonlicht is echter wél schadelijk voor het mycelium en de paddo's! Dus zien dat er geen zonlicht rechtstreeks op je growbox komt! UV-straling die in het zonlicht voorkomt is nooit goed voor micro-organismen en wordt bijvoorbeeld ook gebruikt als verlichting tijdens operaties.

Bugles schreef:Ik heb de zak nu iets kleiner gemaakt zodat het v/l gehalte omhoog gaat. De box heb ik ook op een plek gezet met meer licht. Dit heb ik echter pas 5 dagen na het soaken gedaan.


Je luchtvochtigheid is zeker hoog genoeg hoor. Op dit forum had iemand een contaminatie in z'n growbox door een té hoge luchtvochtigheid. Voor deze specifieke schimmel (Cobweb mold) is een hoge LV ideaal om te groeien. Maar dat valt denk ik nog wel mee bij jou.. :)

Bugles schreef:Die grootte heeft echter een soort hazenlip/misvorming. aan een zijde is de mantel al los(al vanaf het begin) maar aan de andere zijde nog vast, zou ik deze al moeten oogsten?


Nogal een onduidelijke foto. Is de grootste paddo misvormd of denk ik dat nu maar? En met mantel bedoel je het vliesje onder het hoedje? Ik zou de paddo voorlopig nog even laten staan, een gebarsten vliesje is niet echt een probleem en de paddo groeit bij sommige strains nog enkele centimeters verder.

Bugles schreef:Is er een mogelijkheid dat als ik straks weer ga soaken dat daarna het mycelium zich beter over de bak verspreidt?


Ja! Ik vind het een beetje vreemd dat je eerste flush zo weinig voorstelt! Maar ik hoop voor jou dat de volgende flushes beter zullen gaan.

Zo, weer een hele lap tekst! :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog psilocybine cubensis(misvorming)

Berichtdoor Bugles » za jun 18, 2011 8:39 pm

Bedankt voor je reactie idd een hele lap tekst maar het waren ook een hoop vragen. Ik ben er achter gekomen dat zo´n vergroeiing aan de kop normaal is, het is gewoon een nieuw steeltje. Ik heb echter nog meer vragen. Ik heb me box netjes in de doos gezet maar desalniettemin zit de hele zijkant vol met paddo :mad: . Volgende keer doe ik er zilverfolie omheen! Moet ik dit allemaal verwijderen voor ik weer ga soaken? Zo ja hoe doe ik dat op een goede manier? Ik zal alles uit de doos moeten halen om het schoon te maken. Deze kan ik toch ook gewoon eten?
18062011135.jpg
Puinhoop


Waar ik de paddo heb verwijderd met het tongetje(zie de foto in het vorige bericht) is het een beetje blauw groen achtig. Ik zag het gisteren maar het ziet er niet naar uit dat het verder verspreidt. Ik denk eigenlijk dat het gewoon een verkleuring is doordat ik daar die paddo heb verwijderd.
18062011142.jpg
Schimmel?


18062011136.jpg
schimmel?


In de box staan ook 2 a 3 kleine paddo's waarvan de kopjes zwartig zijn. Moet ik deze verwijderen of gewoon laten staan?
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis(misvorming)

Berichtdoor Bugles » za jun 18, 2011 8:41 pm

Hier nog een bovenaanzicht hoe het er vandaag uit ziet. Ik heb wel wat meer paddo's gekregen maar het is duidelijk geen even flush. Ik heb allemaal verschillenden lengten. Hoe bepaal ik nu wanneer ik alles moet oogsten? Want zo kan het nog wel even duren.
Bijlagen
18062011140.jpg
18-06
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Bugles » zo jun 19, 2011 11:03 pm

Vandaag heb ik maar geoogst, de kapsels van de twee grootte en een paar van de kleintjes kwam los. Ik heb het ook gewogen, het was 60 gram. Niet veel, maar toch 2 porties.
Doordat mijn hele zijkant vol zat met paddo heb ik de hele cake uit de bak moeten halen. Ik heb me handen ontsmet, handschoenen aan en een mondkapje op gezet. Vervolgens mijn keukenblad ontsmet met alcohol. Op het keukenblad een stuk silver folie wat ik vervolgens ook heb ontsmet. Voorzichtig de cake eruit gehaald en toen alles er voorzichtig afgehaald. Cake heb ik terug in de doos gezet en meteen ook gevuld met water zodat hij lekker een nachtje kan soaken!
Ik ga nu zeker de zijkant afplakken met folie zodat er hopelijk minder paddo´s aan de zijkant groeien.
19062011149.jpg
19-06


Ik heb een deel van de paddo's in een tupperware bak gedaan met op de bodem vochtvreters en daarboven een bbq roostertje. Eerst even kijken hoe dit werkt, als het goed werkt dan ga ik het groter toepassen.
18062011144.jpg
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor PoisonDrink » ma jun 20, 2011 2:56 am

Volgens mij is die methode van drogen niet echt geschikt voor heel verse paddo's. Heb de methode nog eens op Shroomery opgezocht, en daar staat dit:

shroomery schreef:The best and fastest way to dry the mushrooms is to pre dry them in front of a fan of some kind (like the small fan of the computer power supply...) and then end-dry the now nearly dry mushrooms using some desiccant in a closed container.


Dus deze methode gebruik je wanneer de paddo's al tamelijk droog zijn, maar nog niet "cracker dry". Op dit moment is er volgens mij nog teveel vocht aanwezig in de paddo's (en dus ook in de gesloten plastic box). Paddo's verliezen namelijk ongeveer 90% van hun gewicht tijdens het drogen. En dan heb je ook nog eens de luchtvochtigheid. :)

Zo'n vochtvreters zijn niet in staat om ongelimiteerd vocht op te nemen, dus na een tijd zal hun maximale capaciteit bereikt zijn. En ik heb zo'n vermoeden dat ze geen 90% van het totale paddogewicht + luchtvochtigheid kunnen opnemen.

In die tijd heb je een milieu gecreëerd dat ideaal is voor verschillende andere schimmels: vochtig, donker, luchtdicht, 'dood' organisch materiaal (= paddo's) dat dienst doet als voedingsstof, warm, enz.

Ik zou de paddo's voorlopig op huishoud papier laten drogen en daarna overschakelen op jouw 'constructie'. Anders kan je voor onprettige verrassingen komen te staan. :wink:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Bugles » ma jun 20, 2011 2:46 pm

Misschien waar. Maar op die zak van 450 gr vochtvreters staat dat de korrels zijn uitgewerkt, alle kristallen volledig zijn opgelost. Ik neem dan aan dat ze minstens het dubbele van hun gewicht aan vocht kunnen opnemen. Ik denk niet dat die paar paddo's en dat beetje lucht dat kunnen veroorzaken. Maar aan de andere kant, op shroomery hebben ze er vast veel meer ervaring mee... What to do.... Ik ga het heel goed in de gaten houden! Bedankt voor je tip! Heb ook een deel gewoon op keukenpapier liggen. Als het mis gaat ben ik in ieder geval niet alles kwijt.
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor derik » ma jun 20, 2011 3:12 pm

bij de action, kan je zon bakkie halen, met een vocht vreter, gewoon je paddo`s op een rooster met een soort zelf gemaakte constructie, (dat rooster verhogen) daaronder het bakkie. en binnen 5 dagen zijn ze kurkdroog. gewoon in een schone droge plek afgesloten zoals een kast, werkt bij mij best goed
FIGHTING FOR PEACE IS LIKE F__KING FOR VIRGINITY
Avatar gebruiker
derik
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:12 am
Woonplaats: wognum

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor PoisonDrink » ma jun 20, 2011 7:21 pm

Oh, dan zal het best mogelijk zijn, als derik er ervaring mee heeft. Ik heb geen idee hoeveel zo'n vochtvreter kan opnemen, hangt ook af van wélke vochtvreter je gebruikt (waarschijnlijk silicagel). Al betwijfel ik dat het 2x zijn gewicht kan opnemen aan water.

Maar 450gr zal wel voldoende zijn normaal.. Het drogen aan de lucht werkt ook, misschien alleen iets minder snel. En als je ze dan lange tijd wilt bewaren, dan kan je de laatste procenten water er met vochtvreters uithalen!

Veel succes met je volgende flush! :grin:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor lolnoob » ma jun 20, 2011 7:34 pm

Ik snap niet zo goed waarom jullie het met vochtvreters enzo willen doen. Kan makkelijk in een doosje met wc papier, werkt perfect.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor PoisonDrink » ma jun 20, 2011 7:46 pm

lolnoob schreef:Ik snap niet zo goed waarom jullie het met vochtvreters enzo willen doen. Kan makkelijk in een doosje met wc papier, werkt perfect.


Inderdaad.. Maar als je ze lang wilt bewaren dan lijkt het me wél een goed idee om het laatste beetje water eruit te halen met behulp van vochtvreters. Hoewel ik ook eens een portie paddo's heb laten liggen voor minstens 3-4 maanden, en het effect was toen nog steeds perfect.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor lolnoob » di jun 21, 2011 10:28 am

Ja ik dus ook, heb nu ook nog shrooms van een half jaar oud liggen en daar zit ook geen andere schimmel op dus dat zal ook nog wel goedkomen (die moeten wel binnenkort worden geconsumeerd vind ik ;))
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Peptalk » di jun 21, 2011 8:30 pm

Ik heb er nog van... 3/4 jaar geleden :rock:

Geen idee of ze nog consumeerbaar zijn, kwa uiterlijk zijn die in die jaren niet achteruit gegaan.
En ze zijn altijd koel en droog bewaard... Wie weet neem ik ze nog eens in een gekke bui.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor PoisonDrink » di jun 21, 2011 9:49 pm

Peptalk schreef:Wie weet neem ik ze nog eens in een gekke bui.


Vreemd dat ze dan 3/4 jaar hebben 'overleefd'. :woeh:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Peptalk » di jun 21, 2011 10:12 pm

Ik gok het op een overvloed aan beter :kleuter:
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor PoisonDrink » di jun 21, 2011 10:38 pm

Peptalk schreef:Ik gok het op een overvloed aan beter :kleuter:


Ik hoop dat je het niet over wiet hebt. :eek:
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Bugles » di jun 21, 2011 11:51 pm

Begin twee kleine kopjes te zien. Er zijn wel wat blauwige plekken op het mycelium. Kan dat zin van resten van de paddo's? Moet ik dit alsnog weg proberen te halen? Ik zal morgen even wat nieuwe foto's posten.
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor PoisonDrink » wo jun 22, 2011 5:53 am

Bugles schreef:Begin twee kleine kopjes te zien. Er zijn wel wat blauwige plekken op het mycelium. Kan dat zin van resten van de paddo's? Moet ik dit alsnog weg proberen te halen? Ik zal morgen even wat nieuwe foto's posten.


Nee, dat zal na verloop van tijd vanzelf verdwijnen. Is inderdaad hetzelfde als de blauwverkleuring op je paddo's. :)
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Peptalk » wo jun 22, 2011 7:09 pm

PoisonDrink schreef:
Ik hoop dat je het niet over wiet hebt. :eek:[/quote]

Wiet is voor mij geen 'vervanger' voor paddo's nee.
Maar ik heb het wel over bijna alle andere psychedelica..

Edit: Sorry voor de offtopic bs bugles
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor derik » wo jun 22, 2011 9:13 pm

PoisonDrink schreef:
lolnoob schreef:Ik snap niet zo goed waarom jullie het met vochtvreters enzo willen doen. Kan makkelijk in een doosje met wc papier, werkt perfect.


Inderdaad.. Maar als je ze lang wilt bewaren dan lijkt het me wél een goed idee om het laatste beetje water eruit te halen met behulp van vochtvreters. Hoewel ik ook eens een portie paddo's heb laten liggen voor minstens 3-4 maanden, en het effect was toen nog steeds perfect.



het gaat gewoon sneller daardoor ligt het minder lang vochtig te drogen .
FIGHTING FOR PEACE IS LIKE F__KING FOR VIRGINITY
Avatar gebruiker
derik
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:12 am
Woonplaats: wognum

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Bugles » do jun 23, 2011 11:42 pm

Er zijn nu zo´n 15 paddo´s aan het groeien. 3 dagen geleden zijn de eerste begonnen met groeien. Vindt wel dat het langzaam gaat! Het blauwige breidt zich niet uit, dat zit dus wel goed. PosonDrink bedankt voor de tip.
Ga dit weekend weg uit mijn kamer zit erover te denken om zaterdag ''even''(utrecht-groningen) heen en weer te rijden. Moet toch nog wat spullen ophalen en ik weet niet wanneer ik weer terug kom dus ik haal ook maar meteen even me box op.

Dit zijn foto's van vandaag en gister.
22062011158.jpg
22-06

23062011159.jpg
23-06
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor PoisonDrink » vr jun 24, 2011 3:33 am

Paddo's groeien is een kwestie van geduld hebben. Hoewel ze soms tamelijk snel groeien. Maar zo'n growbox staat toch meerdere weken te groeien normaal hoor. :wink:

Nog een tip: probeer de plastic zak niet elke keer te openen om een foto te nemen. Op de zak zit een soort van witte 'ritssluiting', dat is een filter. Het zorgt ervoor dat er geen in de lucht vliegende micro-organismen op je substraat/paddo's kunnen vallen, die het zaakje mogelijk kunnen contamineren. Ook houdt het de luchtvochtigheid hoog en zorgt het voor gasuitwisseling.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Naamdrager » za jun 25, 2011 9:21 am

Ziet er niet slecht uit allemaal, ik heb echter wel m'n twijfels bij die gesloten bak. Ik geloof eigenlijk nooit dat zo'n hoeveelheid vocht zich vanuit die paddo's naar die vochtvreter zalverplaatsen. Hoe dan ook denk ik dat je sneller droogt door de eerste +/-24u op een droge, warme plek te leggen (pc-kast is een echte aanrader), zodat de bulk van het vocht eruit is, en dan wellicht nog iets met een vochtvreter in het geval dat ze niet crackerdry willen worden.
Naamdrager
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 9:24 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Bugles » za jun 25, 2011 12:42 pm

Ik zal de zak vanaf nu af aan niet meer open doen. Gezien ik niet wist hoe lang ik weg zou blijven uit mijn kamer en geen zin had om ff heen en weer te rijden. Heb ik de paddo´s in een jumbo tas gedaan en mee de trein in genomen. Ze staan nu bij mijn vriendin thuis. Ik maak me wel een beetje zorgen om het warme weer dat eraan komt. Gezien haar kamer een plat dak heeft....
Wat betreft dat bakje met vochtvreters. Dat werkt erg goed. ik had van mijn vorige flush een deel op keukenpapier gelegd en een deel in dat bakje gedaan. Die in dat bakje voelde na een halve dag al droog aan, terwijl die op het keukenpapier nog vochtig aanvoelde. Na 2 dagen ware die in het bakje kurkdroog en die op het keuken papier bij lange na niet. Het werkt gewoon omdat het al het vocht uit de lucht haalt. En alles wat je in een droge omgeving legt droogt vanzelf ook uit doordat het vocht afgeeft aan de lucht.

24062011161.jpg
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Bugles » ma jun 27, 2011 2:22 pm

Het gaat erg goed met me tweede flush! Helemaal happy :woeh: ! Zal de grootste vandaag moeten oogsten en de kleintjes laat ik nog even staan.

P1030730.jpg
26-06

P1030748.jpg
27-06
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor PoisonDrink » ma jun 27, 2011 10:08 pm

Die grootste kan in principe ook nog een flink deel groeien hoor. Zelf het vliesje is nog niet losgekomen, maar dat kan uiteraard wel snel gaan.
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Bugles » vr jul 01, 2011 4:22 pm

Oke, alles is geoogst. Heb het in fasen gedaan zodat alle vliesjes los kwamen en ik de maximale oogst had. Ik heb ze vannacht weer laten soaken en de box staat weer! Eerste paddo's komen alweer. Dus tot zover gaat het lekker!
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Bugles » di jul 05, 2011 9:24 pm

Het gaat inmiddels prima met me derde flush! Hier een paar afbeeldingen van de afgelopen dagen.
01-07.jpg
01-07

04-07.jpg
04-07

05-07.jpg
05-07


:grin:
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Re: Growlog psilocybine cubensis

Berichtdoor Bugles » do jul 07, 2011 3:46 pm

Moest een dagje en een nachtje weg en dat was veel te lang :mad:
P1030767.JPG
07-07


En nu, alles weg gooien? Box ook?
“No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.”
P. J. O'Rourke
Bugles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 11:21 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner