Peptalk schreef:Helaas hebben paps en mams m'n kweekvergunning voor 1 plantje ingetrokken na de ''monster opbrengst'' van vorig jaar.
Peptalk schreef:Ik heb ze overigens ook verteld dat het een hennep zaadje was uit het duivenvoer, en ik wilde kijken of daar ook wiet aan kan komen.
Peptalk schreef:Ik heb ze overigens ook verteld dat het een hennep zaadje was uit het duivenvoer, en ik wilde kijken of daar ook wiet aan kan komen.
Peptalk schreef:Ben van plan om op't eind van de kweek alles even overzichtelijk en duidelijk te posten.
Zonder al die offtopic bullshit van jou er tussendoor
Peptalk schreef:Nu eerst eindexamen Nederlands... Even concentreren
Sodagod schreef:Peptalk schreef:Nu eerst eindexamen Nederlands... Even concentreren
Good luck!!! Mijn examens zijn pas gedaan
PoisonDrink schreef:Sodagod schreef:Peptalk schreef:Nu eerst eindexamen Nederlands... Even concentreren
Good luck!!! Mijn examens zijn pas gedaan
Shhht! Peptalk duldt geen offtopic gezwets in dit topic!
PoisonDrink schreef:Shhht! Peptalk duldt geen offtopic gezwets in dit topic!
TrippyFlippy schreef:leuke plannen peptalk. zo te horen ben je ongeveer evenver als mij,ik zal hier snel ook een verslagje beginnen
waar heb je je grondje mee gemixt?
ik heb vandaag na het werken 5 royal automatics overgepot in een brede 50 liter pot met 25 liter potgrond 10 handjes gedroogde paardenmest en 1 hande gedroogde koemest en 2 handjes kalk
ga ik mooie donkergroene planten krijgen?
ik heb nl 0,0 ervaring met autoflowers.
gr TripperFlippert
Peptalk schreef:En weer een klein foto update'tje. Het lukt me nog steeds niet om foto's uit het wietforum album te resizen..Iemand tips?? Behalve ergens anders opnieuw te uploaden.
Peptalk schreef:Ze hebben zeker genoten van die zon
Ik denk... Dinsdag nieuwe foto's!
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Peptalk schreef:De persoon bij wie ze staan (echt een hel, plantjes hebben die niet bij jezelf of guerrilla staan) vond dat ze niet genoeg gegroeid zijn om nieuwe foto's te schieten.
Peptalk schreef:Een boze Peptalk als die foto's er niet snel komen!
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten