PoisonDrink schreef:Peptalk schreef:Een boze Peptalk als die foto's er niet snel komen!
Laat je niet kennen!
Had ik al een tuin dan mocht je daar plantjes zetten en 70% houden. Zou dat niet gul van mij zijn? Maar ik heb geen tuin en dan zou je nog naar België moeten komen ook.
FatZone schreef:Wouw Vandaag even naar mijn Weedruimte gekeken, inspectie,, hoe en wat.
Het is een tussenruimte, de washok zeg maar, wel klein, maar je kan daar een gesloten systeem van maken, PERFECT, niemand zal wat merken.
Ik zet zo'n 55 a 60 planten daar neer.
Gewoon perfect, niet veel planten, maarja we verkopen het klein, dus volle pot.
Denk zo 1,5 kilo "50/60" x 30 a 40 gram per plant,, ja zo onder de 2 kilo moet lukken.
Lucht rechtstreeks van buiten, damn....!!!!
We houden het heel simpel, minder is meer, mijn mening.
Ik begin over 2 weken....!
PS: Alleen jammer dat die kut Zomer eraan komt, die hitte vertraagt de bloei.
Dat is ook 1 reede dat ik de Zomer haat, boven de 30 graden, stoppen ze ff met bloeien.
The_Upsetter schreef:FatZone schreef:
Daarbij ook gedacht aan koolstoffilters, aan en afzuiging (ook koude lucht bij de afvoer stoppen natuurlijk)
FatZone schreef:Wouw Vandaag even naar mijn Weedruimte gekeken, inspectie,, hoe en wat.
Het is een tussenruimte, de washok zeg maar, wel klein, maar je kan daar een gesloten systeem van maken, PERFECT, niemand zal wat merken.
Ik zet zo'n 55 a 60 planten daar neer.
Gewoon perfect, niet veel planten, maarja we verkopen het klein, dus volle pot.
Denk zo 1,5 kilo "50/60" x 30 a 40 gram per plant,, ja zo onder de 2 kilo moet lukken.
Lucht rechtstreeks van buiten, damn....!!!!
We houden het heel simpel, minder is meer, mijn mening.
Ik begin over 2 weken....!
PS: Alleen jammer dat die kut Zomer eraan komt, die hitte vertraagt de bloei.
Dat is ook 1 reede dat ik de Zomer haat, boven de 30 graden, stoppen ze ff met bloeien.
FatZone schreef:Man sommige zijn zo dom, en laten alles zien aan vrienden, daarom duurde het ook niet lang.
Nee ik kijk wel uit naar goeie mensen, die meer hun verstand gebruiken, zonde van die tijd....!
Fatzone schreef:Ik zet zo'n 55 a 60 planten daar neer.
Peptalk schreef:En poisendrink bedoelt dat het ook link iis om op internet te zetten dat je die planten gaatt hebben. dan yeb je die onbetrouwbare mensen helemaal niet meer nodig om de blauwe langs te krijgen.
Peptalk schreef:Zie het als bijnaampje, da's toch wel lief he?
Peptalk schreef:Sure
Kom ik eens wat minder vaak voor als ik mijn eigen naam search.
Peptalk schreef:Je ziet me wel op de meet
Peptalk schreef:Jup:) Hoogstwaarschijnlijk wel.
En ik dacht dat ik jou naam daar ook ergens gelezen had, sorry.
Met de trein (doen er meer uit belgie, reizen allemaal samen vanuit gent) is het geloof ik 50 euro ofzo..
Ik hang ook niet zoveel in het onzin gedeelte rond hoor.
Kom gewoon!!
Reageer ff via pm, gaat weer veel te fur offtopic..
Peptalk schreef:En wat is een halveling? Net zoiets als lieveling, maar dan maar een halve?
Peptalk schreef:En't is mijn topic ja, maar offtopic lullen mag nergens behalve in onzin dacht ik:p
PoisonDrink schreef:Tuurlijk, mn halvelingetje.
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten