Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Opium: huis tuin en knutsel methode

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor FranX » vr jan 23, 2015 5:27 pm

Ondanks Kalashnikov's knallende gerelicapten en overijverige ambtenaren met opsporingsbevoegdheid wist de karavaan ook ditmaal weer de lange barre tocht ongeschonden te doorstaan. Al generaties lang smokkelen ze opium naar het verre Westen en nemen door de Ayatollahs verboden contrabande weer mee terug naar het Oosten.

Natuurlijk zijn de kamelen tegenwoordig vervangen door moderne transportmiddelen. Ook de ruw bebaarde en in exotische gewaden gehulde drijvers bestaan niet meer, nu moeten we het doen met fris geschoren meneren met stropdassen. Maar de tijd staat niet stil en de laatste innovatie is dat ze ook thuisbezorgen.
Wel zo makkelijk.

De bel gaat en na een hartelijke begroeting met een stropdas dragende meneer krijg ik een mooie plak opium. Precies waar ik op zat te wachten want ik heb een experimentje in gedachte. Nee, ik zeg nog niet wat. Er komt vanzelf wel een TR. Maar dat terzijde.

De vriendelijke meneer was ook al zo aardig geweest om voor mij van een leeg flesje, een paar rietje en wat tape een soort opium-waterpijp te fabrieken. Natuurlijk liet hij zien hoe ik die het beste kon gebruiken.

En het is precies dat wat ik hieronder zal navertellen:

Stap 1

Benodigdheden:

Een van een plastic flesje gemaakte waterpijp
Een naald of spijker
Een dun stuk ijzer met handvat
Opium (een stukje zo groot als een erwt)



Stap 2

Prik de nog harde opium op een naald of spijker



Stap 3

Verhit de opium voorzichtig boven een vlam tot je de opium kan kneden
Druk de opium plat tussen duim en wijsvinger



Stap 4

Plaats, als de opium plat als een dubbeltje op de naald zit, de opium boven een vlam tot het gaat bubbelen en opzet.
Leg het nu even apart.



Stap 5

Maak de punt van een dun stuk ijzer met handvat roodgloeiend heet boven een vlam.



Stap 6

Houdt de opium boven het kopje van de waterpijp en druk het roodgloeiende ijze tegen de opium. Er zal gelijk een dikke rookpluim ontstaan en zuig deze door de pijp op.
Niet gelijk uitblazen.
Even wachten....
En dan rustig door de neus uitademen.


(Rook dus niet laten ontsnappen he... dit was voor de foto.)

Stap 7

Herhaal stap 6 tot de opium niet meer rookt.

Stap 8

Ga op de bank liggen en laat je meevoeren naar verre oorden door de karavaan van dromenland.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor Hond » vr jan 23, 2015 6:24 pm

Leuk bedacht, maar de hot knife methode lijkt me wel wat makkelijker ;p

https://www.youtube.com/watch?v=FAbw9ugbxF8
Hond
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: do okt 09, 2014 10:16 pm

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor FranX » vr jan 23, 2015 9:42 pm

Hond schreef:Leuk bedacht, maar de hot knife methode lijkt me wel wat makkelijker ;p


Geniaal inderdaad...(staat op mijn to-do-list) :hulde: :stoned:

In het geval van Opium zal je dan wel de tussenfase (het verwarmen tot het bubbelt en uitzet) moeten toepassen vermoed ik.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor Fool » za jan 24, 2015 1:32 pm

Thanks voor deze info! :hulde:

FranX, mag ik vragen wat jij het verschil vind tussen orale en gerookte opium? :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor snuifduif » zo jan 25, 2015 2:17 am

He jammer ik dacht zelf een papaver veldje knutselen :mrgreen:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor FranX » zo jan 25, 2015 2:41 pm

Fool schreef:Thanks voor deze info! :hulde:

FranX, mag ik vragen wat jij het verschil vind tussen orale en gerookte opium? :)


Ik zal proberen beknopt een antwoord vanuit onze ervaring te geven.

1) Thee

Opium ter grote van een flinke doperwt oplossen in heet water en het bittere goedje doorslikken.
Zolang je ligt is het super chill met mooi wegdromen.
Nadeel vonden wij dat opstaan of wandelen misselijk gaf, liggen blijft ontegenzeggelijk heerlijk.
Weg-floaten.. zweven, dromen....
(zie ook dit TR: http://drugsforum.info/tripreports-downers/tripreport-opium-thee-t8710.html

2) Chinezen

Een gloeiende naald of spijkertje op de opium drukken en de damp die ontstaat opzuigen met een rietje. Heeft niet zo onze voorkeur (maar dat is persoonlijk en heeft geen logische basis). Prima te doseren, dat wel.

3) Opium joint

Opium ter grote van een erwt verpulveren en samen met tabak/wiet in een jointjes rollen.
Heerlijk om te chillen met een muziekje op de bank of buiten bij een kampvuurtje.
Later heerlijk slapen en lekker dromen.
Deze methode heeft onze voorkeur omdat we roken lekker vinden en met een paar van deze jointjes op zak een hele dag zoet kan zijn op een gewenst niveau.

4) Traditioneel

Met opiumpijp en gloeiend kooltje zilverpapiertje en brokje opium.
Qua effect zit je tussen opium-joint en opium thee. Natuurlijk afhankelijk van de hoeveelheid die we tot nu toe bescheiden hebben gehouden.

5 Opium eten.

Een brokje zo groot als een erwt inslikken (al dan niet fijngemaakt in capsule)
1 x gedaan en effect gelijk als aan opium thee. Lange werkingsduur en kans op misselijkheid bij rechtop staan of bewegen.

6 Opium rectaal

Geen idee... hebben we nog niet gedaan.

Negatieve bijwerkingen: onderhuidse kriebels, soms misselijkheid bij bewegen.
Constipatie kan optreden, beïnvloed de rijvaardigheid.
Sommige rapporteren slapeloosheid... hier hebben wij geen last van gehad.

Al met vinden wij opium NIET heftig en cravings hebben wij door ons incidenteel gebruik nooit gehad.
Een film volgen met opium achter de kiezen is vrij zinloos want telkens drijven ongemerkt de gedachten weg en zoef je ergens tussen hemel en aarde.
Maar je blijft wel aanspreekbaar.
Wandelen na een opiumjoint is wel fijn... alsof men een tapijt op straat heeft liggen en koude deert niet.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor Fool » zo jan 25, 2015 2:51 pm

Heel erg bedankt voor deze uiteenzetting, hij is lekker duidelijk, interessant verhaal! :hulde:
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor FranX » zo jan 25, 2015 2:53 pm

Fool schreef:Heel erg bedankt voor deze uiteenzetting, hij is lekker duidelijk, interessant verhaal! :hulde:


graag gedaan.
Heb je zelf een voorkeur hoe O te gebruiken en zo ja welke is dat?
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor Fool » zo jan 25, 2015 2:58 pm

Als ik het tegenkom zou ik bij voorkeur wel de misselijkheid proberen te voorkomen en oraal skippen(of één keertje om de thee te proeven/een eigen oordeel te kunnen vellen). Denk dat ik bij voorkeur voor een jointje zou gaan, lijkt me lekker makkelijk en dat voelt ook gewoon wat fijner aan dan als een 'junkie' het gaan te Chinezen. Wat dat betreft heeft opium voor mij nog wel een 'traditioneel' gevoel. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor FranX » zo jan 25, 2015 3:07 pm

Fool schreef:Als ik het tegenkom zou ik bij voorkeur wel de misselijkheid proberen te voorkomen en oraal skippen(of één keertje om de thee te proeven/een eigen oordeel te kunnen vellen). Denk dat ik bij voorkeur voor een jointje zou gaan, lijkt me lekker makkelijk en dat voelt ook gewoon wat fijner aan dan als een 'junkie' het gaan te Chinezen. Wat dat betreft heeft opium voor mij nog wel een 'traditioneel' gevoel. :)


Ik ben het wel met je eens.
Het jointje geeft als extra voordeel dat de heerlijke onmiskenbare bloemetjesgeur te ruiken en te proeven is. Bij Chinezen gaat het naar de bittere kant toe en van de mooie geur is dan niets meer te merken.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor Fool » zo jan 25, 2015 3:10 pm

Klinkt goed, mooi om te horen! :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor rüstigetürk » zo jan 25, 2015 11:36 pm

FranX schreef:Maar je blijft wel aanspreekbaar.

*wenkbrauwen doet fronsen* :mellow:
drügsforüm - maakt psychiatrie, rehab en kerkbezoek overbodig :rock2:
Avatar gebruiker
rüstigetürk
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 163
Geregistreerd: wo feb 20, 2013 10:29 pm
Woonplaats: oldenzaal

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor kaasje » zo jan 25, 2015 11:46 pm

Super FranX!
Hier zal ik met der tijd zeker wat aan hebben. :D
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor frozentoast » ma jan 26, 2015 12:29 am

Krijg je dit soort knutselwerkjes ook voor vaderdag?
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Opium: huis tuin en knutsel methode

Berichtdoor Ted Bundy » di jan 27, 2015 6:12 pm

snuifduif schreef:He jammer ik dacht zelf een papaver veldje knutselen :mrgreen:
Prototype schreef:
Ted Bundy schreef:
Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Avatar gebruiker
Ted Bundy
Donateur
Offline
 
Posts: 1912
Geregistreerd: vr jan 10, 2014 9:50 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner