Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Paddo's groeien raar en zijn beschimmeld

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Paddo's groeien raar en zijn beschimmeld

Berichtdoor Rosah » wo mei 01, 2013 1:04 pm

Ik heb laatst een kitje aangeschaft en ze groeien goed. Het gekke is dat ze naar onderen groeien. Daarvoor schijn je tape oid op het bakje te moeten doen, dan groeien ze vanzelf weer omhoog. Maar Ik zie ook dat mijn paddo's nogal beschimmeld zijn. Het is witte schimmel en het zit voornamelijk bij het onderste gedeelte van de shrooms. Is dit een slecht teken?
Rosah
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: wo apr 17, 2013 10:26 pm

Re: Paddo's groeien raar en zijn beschimmeld

Berichtdoor Ivo » wo mei 01, 2013 1:54 pm

Paddo's groeien naar het licht, dus als het bakje licht door laat langs onder, kunnen ze ook naar onder groeien. Je kan best zilverpapier of zo rond de bak doen de volgende keer.
Witte pluis op het onderste deel van de paddo's is normaal. Je moet je pas zorgen beginnen maken als de hele stam pluizig is.

Op kweek-en-crea/diagnoselijst-kweekset-paddo-s-t84.html kan je nog info vinden :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner