Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.
za jun 25, 2011 10:37 am
moonfox schreef:Alleen de uiteinde van de blaadjes zijn licht gelig

Ik gok op te nat.. Als ik de potten van vorige foto bekijk.
Ik zie dat je daar net water gegeven had en het daarom zo nat is, maar zelfs die waterbeurt is te vroeg geweest. De grond rondom ziet er nog vochtig genoeg uit.
di jul 05, 2011 1:18 pm
dit zijn de mooiste planten. Bal0en is the best.het zijn skunk feminized en haze#13.
wo jul 06, 2011 3:17 pm

- Jacob4.png (294.51 KiB) 813 keer bekeken
wo jul 06, 2011 3:26 pm

- Jacob5.png (299.09 KiB) 809 keer bekeken
wo jul 06, 2011 6:06 pm
Ziet er niet goed uit man...
Er zitten allemaal spinnen op je planten!

Staan er supertjes bij!
Zijn al groot ook, wanneer gezet?
do jul 07, 2011 9:30 am
Dankjewel peptalk. Ik heb de zaden al ontkiemd in maart en toen ze wat groter werden heb ik ze buiten gezet.
Die ene skunk was van mijn vriend en die staat nu weer bij hem , nu heb ik alleen nog haze.
do jul 07, 2011 10:22 am
En die haze wil je gaan verduisteren?
do jul 07, 2011 1:12 pm
nee dat vind ik teveel werk
do jul 07, 2011 4:02 pm
Oke, 1,5 nachtje weg! En nu weg gooien? Ook de box?
do jul 07, 2011 6:31 pm
Bugles schreef:En nu weg gooien? Ook de box?
Je mag hem altijd richting hier weggooien.
do jul 14, 2011 10:38 am
Maar dat lijken wel ballen daar hoog in die top?

En maak even een foto als je lampen uit staan:)
do jul 14, 2011 10:51 am
lol @ mannetje hennep
do jul 14, 2011 7:48 pm
Peptalk schreef:Maar dat lijken wel ballen daar hoog in die top?

Dat zou wel pijnlijk zijn, moest je gelijk hebben.
En ook wel een beetje grappig.
za jul 16, 2011 2:44 pm
En als het een man is, dan is het vreemd datie al zo in de bloei staat eigenlijk..
Maar afgaand op de foto ben ik 99% zeker dat het om een man gaat.
Edit: Eigenlijk 100, maar das ook weer zo lullig he
za jul 16, 2011 3:29 pm
Delysid_Vicious schreef:Nog even een kleine update, ze gaan goed.

za jul 16, 2011 6:21 pm
Delysid_Vicious schreef:T_T ik heb ook een paar meisjes hoor

Niet dat ik er veel van ken, maar zou je die mannetjes dan niet snel gaan omhakken? Of misschien eerst een zak over de plant(en) trekken, zodat het stuifmeel zich niet kan verspreiden.. Anders heb je denk ik toppen vol zaad. Maar er zullen vast members zijn met meer ervaring, die beter advies kunnen geven.
za jul 16, 2011 6:38 pm
Ik denk dat je redelijk gekloot bent als je nog een wietkweek wilt en geen zaden kweek.
Dat mannetje ziet er heel groot uit dus zal veel stuifmeel verspreiden. Ik neem aan dat je vrouwtjes ondertussen ook in de bloei zijn dus zullen ze wel bevrucht zijn..
zo okt 09, 2011 10:30 am
En hoe is het afgelopen?
Denk toch wel dat je de sjaak bent he?
Waarom dan ook die man zo laat laten staan...
Zelfs met ENIGE research naar het kweken was je er achter gekomen dat je mannen, mits je geen zaden wilt, meteen om moet hakken?
Binnenkort een paar foto;tjes van mijn eind resultaat dit jaar.
Ik ga een vrij relaxte winter tegemoet
ma okt 10, 2011 8:18 pm
Peptalk schreef:Binnenkort een paar foto;tjes van mijn eind resultaat dit jaar.
Ik ga een vrij relaxte winter tegemoet

za dec 17, 2011 2:34 pm
Nice

Dat zijn mooie dingen.
zo dec 18, 2011 2:38 pm
Die zien er idd erg smakelijk uit
zo dec 25, 2011 7:11 pm
Helaas kon ik niet wachten tot oud en nieuw, heb ze die dag dat ik ze geplukt heb gegeten. Wat ik nu er nog bij geplukt heb (uit dezelfde flush dus) zijn zo'n 10 paddestoeltjes met een totaal gewicht van ook ongeveer 35gram, zo vreemd.
Eerste 3 werden ernstig groot, de rest leek het na het plukken van die 3 niet meer te willen doen.
Nu wacht ik op de 2e flush, en hopelijk kan ik voor oud en nieuw nog plukken zo niet, doe ik het met wat ik nu heb en zal niet zo intens zijn denk ik.
vr dec 30, 2011 12:22 pm
Welke dag heb je ze geplukt? (en dus ook gebruikt?)
Houdt rekening met tolerantie(Je moet meer eten voor hetzelfde effect en het behaalde effect is minder intens, en met je eigen psychische stabiliteit.
2 keer in 1 week trippen kan wel, maar beter even wachten....
ma jan 16, 2012 4:26 pm
Bah ik voel me screwed als ik erover nadenk, de 2e flush is nooit gekomen, 100'en witte bolletjes en veel kleine pins maar niets wilde meer groeien, heb de box vorige week weg gedaan.
De eerste paar die omhoog kwamen waren echt rampzaplig groot, jammer alleen dat de rest niet meer wilde, wat het probleem was? Geen idee, ik had nog water in de zak erbij gedaan, ik heb hem dichter bij de verwarming gezet al is het gemiddeld 22-23*C hierbinnen, maargoed.
Ik ga niet meer naar de stad om een growkit te halen iig, ik bestel ze wel via azarius, goede ervaring mee!
ma jan 16, 2012 4:43 pm
Het kan aan het substraat gelegen hebben, dat deze heel snel uitgeput is."
Maar dit lijkt me onwaarschijnlijk.
Het dichter bij de verwarming zetten kan wel kwalijk zijn.
Als het binnen al 22-23 graden is, dan zal het IN de zak bij de verwarming zelf boven de 30 komen gok ik. Het kan dus te warm geworden zijn..Als de verwarming s'nachts uitgezet wordt, en het koelt flink af.. Dan is de temperatuurschommeling erg groot.
zo maart 18, 2012 5:19 pm
Hier een paar (slechte) foto's van mijn eerste plantje:

- Foto 46.jpg (105.96 KiB) 1415 keer bekeken

- Foto 47.jpg (103.5 KiB) 1415 keer bekeken

- Foto 45.jpg (109.57 KiB) 1415 keer bekeken
Ik weet dat het moeilijk te zien is, maar heeft er iemand een idee van hoelang nog ongeveer tot oogst?
Foto's zijn ongeveer van een weekje geleden
Gz,
Oizo