Flameon schreef:Als hij zich niet conform de regels gedraagt zal hij een ban krijgen
Aalpoepert schreef:Upsetter wat boeiend allemaal!
The_Upsetter schreef:Mja die stenen bij het kruidentuintje liggen normaal als een soort wand, een soort barricade tegen slakken, niet dat het help ofzo, maar het ziet er wel leuk uit.
Aalpoepert schreef:wat boeiend allemaal!
Peptalk schreef:Aalpoepert schreef:wat boeiend allemaal!
Ach niet iedereen kan zich zo fascineren over het feit dat je bewustzijnsveranderende middelen UIT de natuur kunt halen.
Jij bent natuurlijk alleen gewent om dingen ergens IN te stoppen..
The_Upsetter schreef:Korrels gebruik ik ook wel hoor, en bier en dergelijke, ik probeer het alleen zo natuurlijk mogelijk te doen, maar dit jaar ga ik zeker weer kweken, een aantal in de achtertuin, en een aantal guerilla.
The_Upsetter schreef:Korrels gebruik ik ook wel hoor, en bier en dergelijke, ik probeer het alleen zo natuurlijk mogelijk te doen, maar dit jaar ga ik zeker weer kweken, een aantal in de achtertuin, en een aantal guerilla.
Klevert schreef:Ik wou de planten niet al te groot laten worden i.v.m. buren, uiteindelijk heeft alsnog heel de straat het kunnen zien .
Heeft één van jullie al een soortjes voor dit jaar uitgezocht?
Ik heb het e.e.a. aan deense zaden liggen voor guerilla, verder zat ik te denken aan wat grote autoflower soortjes voor op 't balkon.
Peptalk schreef:Dan had je ze wat later moeten zetten, dan blijven ze wat kleiner
De soortjes die ik dit jaar ga gebruiken kun je hier lezen: http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=10&t=707
Deense plantjes guerillia, en AF op't balkon. Klinkt als een prima plan
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten