Wormenkrabber schreef:Tripmiddelen gaven mij nadien inderdaad veel motivatie om te groeien/worden
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
voldie schreef:ik had altijd wel dat je aan de lsd veel meer over je gedrag gaat nadenken en de gevolgen daarvan. Ook krijg je vaak het idee dat je beter weet hoe de maatschappij in elkaar steekt
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Wormenkrabber schreef:Gelukkig zijn wij familie en ken jij mij dondersgoed. Had in die tijd veel aan de antidepressive werking van tripmiddelen. Was dan veel vrolijker, het leven had weer zin, ik stelde doelen en ging deze ook behalen, dacht 10x positiever dan dat ik nu doe, ik las in die tijd veel, had overal wel veel motivatie voor...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Ik herken het ook wel en ken ook wel andere mensen die er iets aan gehad hebben. Een snel gemaakte vergissing is om het matreaal dan tot wondermiddel te bombarderen, maar zulke middelen bestaan niet.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Einstein schreef:Inderdaad Al kan een verandering van mindset in bepaalde gevallen an sich al waardevol zijn.
Ik geloof niet in LSD nemen om een populair, geliefd mens te worden of zo
Dione schreef:Je kunt dat alleen beredeneren vanuit jouw ervaring, zelfs met een flinke lading empathie is dit niet genoeg. Eigenlijk zeg je het zelf al, dat je het je voor kunt stellen.
voldie schreef:maar aangezien er meer mensen op de wereld zo als mij zijn zou dit waarschijnlijk ook voor hun werken. ik denk ook niet dat je bij criminelen even een zegeltje op hun tong moet flikkeren en dat ze dan weer genezen zijn. maar ik denk dat je de lsd/paddo's onderdeel zou kunnen zijn van een therapie
Dione schreef:Je kunt dat alleen beredeneren vanuit jouw ervaring, zelfs met een flinke lading empathie is dit niet genoeg. Eigenlijk zeg je het zelf al, dat je het je voor kunt stellen.
voldie schreef:hahah het is alleen niet eigen ervaring want uit dit onderzoek blijkt dus dat het werkt
Dione schreef:voldie schreef:hahah het is alleen niet eigen ervaring want uit dit onderzoek blijkt dus dat het werkt
De waarneming van het onderzoek is altijd eigen ervaring.
hansvaak schreef:Zou overigens niet alleen bij criminelen zo moeten, maar bij veel meer mensen waarbij een steekje los zit (iedereen dus).
Anjuna schreef:hansvaak schreef:Zou overigens niet alleen bij criminelen zo moeten, maar bij veel meer mensen waarbij een steekje los zit (iedereen dus).
Dione schreef:Geen idee, tijd is niet zoals jij het probeert over te laten komen. Misschien kun je zelf even nadere uitleg geven?
voldie schreef:oke maar het voegde niet zoveel toe omdat te zeggen in plaats van dat je met een argument kwam waarom lsd niet zou werken in de reclassering zeg je zo iets, dat kwam een beetje dom over
Dione schreef:Anjuna schreef:hansvaak schreef:Zou overigens niet alleen bij criminelen zo moeten, maar bij veel meer mensen waarbij een steekje los zit (iedereen dus).
Ja laten we gekken een zetje in de rug geven richting een psychose
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten