Ik raad het mensen meestal toch aan om de eerste keer LSD niet op een feestje te doen, maar thuis of in het bos.
Zelf heb ik mijn eerste keer 's nachts in een bos gedaan en dat was werkelijk waar magisch.
Hoewel ik al ruim 6 jaar op frequente basis LSD gebruik, pak ik het eigenlijk haast nooit op feestjes, omdat ik weet dat ik dan meer bezig ben met de drukte en chaos om me heen, dan met het genieten. Op een festival is echter weer een heel ander verhaal; als ik op een festival ben, loop ik het liefst de helft van de tijd met een acidkop rond
Dus misschien gewoon de eerste keer eens thuis proberen, in een rustige en vertrouwde omgeving, zodat je er kennis mee kan maken en dan kun je daarna nog altijd uitmaken of het iets is dat je op een feestje wilt doen!
Ik heb nooit echt dingen gezien die er echt niet waren van LSD, voornamelijk gewoon intense kleurveranderingen en de prachtigste fractalpatronen <3
Wel een keer een ruit zien omsmelten in een piratenschip, maar toen was ik er ook ket bij aan het snuiven