Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer LSD op een feest?

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor tripsforlife » zo nov 08, 2015 12:21 pm

Hallo,

Ik ben nieuw hier en weet dus niet of dit hier goed staat.
Maar is het slim om de eerste keer LSD te doen op een feest van een vriend van mij?
Ik heb al ervaring met alcohol (natuurlijk), XTC, wiet en ik heb 1 keer paddo's gedaan (ook op een feest en dat ging goed vond ik zelf).

Dus is het te doen of wordt het geheid een bad trip?
tripsforlife
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo nov 08, 2015 12:15 pm

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor Shaggattack » zo nov 08, 2015 12:42 pm

Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor Partypipo » zo nov 08, 2015 2:10 pm

LSD is een stuk helderder dan truffels bij een dosis dat je ongeveer hetzelfde niveau hebt van visuals.
Dus tenzij je de vorige keer maar 5 gram truffels hebt gepakt en je nu 500 mica LSD wil nemen, dan zal dit minder spannend zijn dan truffels de eerste keer op een feestje.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor tripsforlife » zo nov 08, 2015 3:18 pm

Partypipo schreef:LSD is een stuk helderder dan truffels bij een dosis dat je ongeveer hetzelfde niveau hebt van visuals.
Dus tenzij je de vorige keer maar 5 gram truffels hebt gepakt en je nu 500 mica LSD wil nemen, dan zal dit minder spannend zijn dan truffels de eerste keer op een feestje.


Dus raad je het af om LSD op een feest te doen? Of maakt dat niet zo uit?
tripsforlife
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo nov 08, 2015 12:15 pm

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor tripsforlife » zo nov 08, 2015 4:36 pm

Zou het zo niet weten. Wil me eerst goed voorbereiden voordat ik het na ga vragen. Maar ik denk gewoon een gemiddelde dosis. Vraag me eigenlijk dus af of de kans op een bad trip groot is als ik het doe met meerdere mensen (en sommige die ik niet ken)
tripsforlife
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo nov 08, 2015 12:15 pm

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor Radagast » zo nov 08, 2015 4:40 pm

Ik zou je aanraden het toch niet te doen voor je wat meer ervaring hebt op psychedelica. Als je beslist het toch te doen zou ik met een zeer lage dosis beginnen. Vannacht lsd gepakt op een goa en zowel mijn maat als ikzelf (beiden zeer ervaren gebruikers) hadden het toch wat lastig, vooral bij het inkicken.
Avatar gebruiker
Radagast
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 192
Geregistreerd: za dec 22, 2012 1:52 pm

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor Vinnie » zo nov 08, 2015 4:59 pm

ik zou het je afraden om de eerste keer LSD op een feest te doen, doe het de eerste keer gewoon lekker veilig thuis of op een rustige plek, op een feest kunnen dingen snel heel chaotisch worden en kan je verward raken.
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor tripsforlife » zo nov 08, 2015 5:31 pm

En hoe zit het met een bad trip? Is het werkelijk zo erg. Ik had bij mijn paddo trip wel even een angstig moment als er mensen ruzie hadden bijvoorbeeld maar niet dat ik allemaal enge dingen zag ofzo. Is dat bij LSD wel zo?
tripsforlife
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo nov 08, 2015 12:15 pm

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor Vinnie » zo nov 08, 2015 5:38 pm

nee de hallucinaties zullen waarschijnlijk wel meevallen en je zal denk eerder door een ruzie of teveel chaos een bad trip krijgen dan dat je enge dingen zult gaan zien.
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor tripsforlife » zo nov 08, 2015 7:24 pm

En hoe hebben jullie LSD ervaren? Bewegende muren, sterke kleuren enzo? Of ook gewoon echt dingen zien die er niet zijn?
tripsforlife
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo nov 08, 2015 12:15 pm

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor Exceptional » zo nov 08, 2015 9:22 pm

tripsforlife schreef:En hoe hebben jullie LSD ervaren? Bewegende muren, sterke kleuren enzo? Of ook gewoon echt dingen zien die er niet zijn?

De patronen en dansende kleurovergangen zijn sowieso dingen die er niet zijn. Maar je bedoelt waarschijnlijk kabouters ofzo. Die zijn er (helaas?) niet.

Eerste keer op een feestje is wel gewaagd.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor tripsforlife » zo nov 08, 2015 9:56 pm

Maar bij paddos zeiden ze ook dat de set en setting heel belangrijk is om geen bad trip te krijgen. Achteraf was ik toch goed aan het trippen :). Of is LSD niet zo te vergelijken met paddos en truffels?
Mvg
tripsforlife
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: zo nov 08, 2015 12:15 pm

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor Fool » zo nov 08, 2015 10:07 pm

Ik kocht gister een lot in de loterij, heb helaas niets gewonnen. Ik kan nooit meer een prijs met een loterij winnen.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor Justin » zo nov 08, 2015 10:09 pm

ik stak mijn baas neer, nu kom ik niet meer aan een baan
Justin
Offline
 

Re: Eerste keer LSD op een feest?

Berichtdoor Lsdaydreamer » wo dec 09, 2015 1:02 pm

Ik raad het mensen meestal toch aan om de eerste keer LSD niet op een feestje te doen, maar thuis of in het bos.
Zelf heb ik mijn eerste keer 's nachts in een bos gedaan en dat was werkelijk waar magisch.

Hoewel ik al ruim 6 jaar op frequente basis LSD gebruik, pak ik het eigenlijk haast nooit op feestjes, omdat ik weet dat ik dan meer bezig ben met de drukte en chaos om me heen, dan met het genieten. Op een festival is echter weer een heel ander verhaal; als ik op een festival ben, loop ik het liefst de helft van de tijd met een acidkop rond :)

Dus misschien gewoon de eerste keer eens thuis proberen, in een rustige en vertrouwde omgeving, zodat je er kennis mee kan maken en dan kun je daarna nog altijd uitmaken of het iets is dat je op een feestje wilt doen! :)

Ik heb nooit echt dingen gezien die er echt niet waren van LSD, voornamelijk gewoon intense kleurveranderingen en de prachtigste fractalpatronen <3
Wel een keer een ruit zien omsmelten in een piratenschip, maar toen was ik er ook ket bij aan het snuiven :)
People can fly, Anything can happen
Avatar gebruiker
Lsdaydreamer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: wo dec 09, 2015 11:58 am
Woonplaats: België


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron