Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het handboek voor de newbee LSD tripper

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Azgaza » ma feb 21, 2011 9:42 pm

(Oorspronkelijk topic door Lysergine25)

Beste newbees,

Zoeken naar LSD is zinloos, de LSD is er plots, en onvoorbereid gaan de meeste trippen. Dat is niet slim en onverstandig, je weet niet hoeveel microgram er op de trip zit. Er kan een giftige stof op zitten of een zeer sterk ander soort tripmiddel DOB. De setting is dan niet juist, de gevolgen kunnen pittig zijn. Laat daarom altijd je LSD testen
De meeste zijn al half aan het vergaan aan een cocktail die niet voldoet een een veilige en goede start op de LSD. Laat wederom daarom altijd je LSD testen dat kost niets, je weet dan hoeveel erop zit en je kunt dan gaan expermenteren met het opschroeven van de dosis naar bijvoorbeeld 600 microgrammetjes. Neem de tijd voor je LSD, met het kopen en het testen het duurt lang. Maanden ben je zoverder. Koop daarom altijd genoeg zegels om altijd dezelfde vertrouwde zegels te kunnen nemen. Je kan dan gaan 'harden' en later gaan 'stunten'. De eerste maal ( zoals bij alle drugs) is super intens. De kleinste hoeveelheid die merkbaar is ligt op 25 microgram.

Hoe bewaar ik de LSD ?

Het wordt zo vaak gevraagd dat er kennelijk behoefte aan is om dat goed uit te leggen.
- LSD kan niet tegen zuurstof
- LSD kan niet tegen UV straling f andere soorten licht straling-LSD droogt snel uit
- LSD wordt nooit sterker zoals goede wijn.
- LSD moet als volgt bewaard worden.

1) eerst in dubbel aluminiumfolie, deze helemaal platdrukken alle lucht moet eruit.
2) dan in een gripzakje ( wietzakje)
3) dan in een strijkzak, je strijkt deze op maat, opnieuw eerst de lucht eruit persen.
4) stash de lsd dan tussen een boek of in de vriezer.
5) maak de verpakking nooit open voor 1 lullig tripje, deel je voorraad op in kleine porties en maak 1 portie open en verdeel die in nog kleinere porties.
6) raak sterke trips niet aan, je absorbeert het er zo vanaf.
7) bewaar temperatuur onder de 10 graden.

Hoe neem ik de LSD ?

- Je legt de zegel op de tong en je sabbelt hem kapot na een kwartier moet ik opgelost zijn, doorslikken van hele zegels werkt minder goed.
- rol de zegels op in capsule en breng deze rectaal in, hou de maximaal voorschriften voor. NOOIT meer dan 300 mics.
- Los de liquid LSD op in 1 ml water vul je injectie spuit en breng het rectaal in.
- Vaginaal .. moet je er wel eentje hebben LOL Credits voor Hans ....
- Via de huid, a la Jimmy Hendrix, je neemt een hoofdband en stop de zegel tussen je band en je voorhoofd. ( Hoax? ik heb het nog nooit geprobeert maar het zal wel werken) Credits voor Hans ....

Rectaal betekent extra heftig, daarom kun je de dosis met 50% verminderen. 100 mics worden dus 200 mics dit is geen poep praat.
De tijd en de werking met een rectale Liquid sessie verslaan alle andere methodes in werking inpact tijd en tripduur.

Waarschuwing voor rectaal inname:
Neem nooit meer dan 300 mics liquid LSD rectaal, de gevolgen zijn desasstreus, je brengt je zelf in gevaar maar vooral je omgeving.
Dit is geen grap, na 2 x 700 mics genomen te hebben moet ik concluderen dat alles boven de 600 mics een onaangenaame 20 uur lange hel bezorgt. Alles boven de 600-700 mics bezorgt je geen unieke trips maar echte badtrips, helltrips, iets wat niemand wil meemaken. Een overdosis op de Liquid LSD via een rectale injectie is dus wel degelijk mogelijk, kotsen, paniek, desorientatie en een totaal verneukte trip zijn dan het resultaat.


De dosering:

Zoals boven beschreven de newbee moet klein beginnen na een trip of 5 kun je gaan experimenteren, sommige houden van veel anderen liever niet. Persoonlijk heb ik geen grens, wel te weinig sterke liquid om echt mal te doen. Enkele getallen:

Tot de 100 mics is voor de newbee.
vanaf de 100 tot 200 voor de ingeharde tripper.
Vanaf 200 -400 voor de tripper die al langer tript.
Vanaf 400-1000 voor de freaks alles verandert drastisch op dit niveau, de helderheid van de gebruikte cristallen zijn nu van groot belang.
Van sommige kleuren wordt je bijna blind van andere kleuren blijft alles super helder.

Hou de regels in de gaten voor het innemen van de LSD:

Personen met geestelijke problemen cq issues mogen nooit LSD nemen.
Personen zonder issues maar die toch zeer recent iets traumatisch meegemaakt hebben moeten de LSD vermijden.
Ook pubers die hun geest niet zeker zijn en niet volwassen in hun hoofd zijn moeten geen LSD nemen. Advies leeftijd is helaas 21 jaar of ouder vind ik persoonlijk.


Als je zelfverzekerd bent zonder issues, kun je gaan trippen.
Neem uitgerust de LSD het liefst na het ontwaken van een goede nachtrust. Neem op de eerste sessie 50 microgram, je kan 3-4 uur later rustig 50 bijnemen.
Zorg voor een sitter, geef deze nooit lsd ook al smeken ze erom.
Doe het thuis.
Neem de dag erop vrij, ga uittrippen.
Mix de LSD nooit met andere drugs behalve THC.
Zorg voor de juiste setting, muziek en versier de kamer zoveel mogelijk.
Neem de tijd voor de LSD 12 uur is echt geen uitzondering.
Zorg voor veel vers voedsel, zet alles klaar, ALLES draait om smaak niet om hoeveelheid.
Verricht geen ingewikkelde zaken, vermijdt machines.
Neem nooit de GSM op.
Doe nooit open.
Ga niet in je eentje zomaar iets doen bijvoorbeeld: naar buiten gaan.

Extra alert tip:
-Trip niet in je eentje, das voor later.
-Accepteer dat de LSD je geest kan overnemen en voor je gaat denken, dit heet badtrippen, oftwel uniek trippen de kans dat het gebeurt is klein en je kan het niet oproepen.
-Blijf denken dat het straks voorbij is, de angst wordt gecreeert door jezelf, het is je geest die het doet, ALLES is fictie wat je ook denkt.
-Zorg dat alles wat je gek maakt verwijdert wordt en kalmeer jezelf laat je kalmeren. Nogmaals ALLES is fictie het is er niet .... morgen is alles voorbij en is alles weer zoals het was.


Badtrippen is een term die de LSD een slechte naam geeft, wie is er ooit op het stomme idee gekomen om het zo'n negatieve uitstraling te geven ? Oftwel waarom zou je het geen unieke super trip mogen noemen ? Hoe vaak komt het voor dat je een niveau hoger komt dan normaal. Hoe kan dit nou zo zeldzaam zijn, en als het echt zo sporadisch voorkomt verdient het dan niet eerder de naam "Megatrip" beyond the frontire. Maar de aller belangrijkste vraag: Hoe kom ik er in en wil ik dat graag ? Wat is er anders aan deze unieke diepgang dan een normale trip. De LSD heeft de kracht om je tijdelijk te ontdoen van je eigen wil en krachten, je bent dan dus hulpeloos overgeleverd aan de LSD molecuul, vanaf dat moment stuur je dus ook de richting. Para gedachtes zullen de negativiteit aanwoekeren, positieve gelukkige gedachtes brengen geluk. Hoe beheers je die ongecontroleerde macht die je vast houdt ? Wat moet je doen voordat je denkt dat het gaat komen, wat moet je absoluut niet doen. Is een diepe trip echt zo angstaanjagend dat veel trippers na een badtrip niet meer durven te trippen en is dat terecht ? moet je nu blij zijn of niet dat deze unieke kans aan je geboden om iets te zien en te voelen wat simpel weg niet te beschrijven is op papier. Je enige redding is kalmeren en accepteren dat je mazzel hebt, dat de LSD molucuul jou heeft gekozen om je afteschiten tussen hemel en aarde. ACCEPTEER HET!! OF VERVAL IN PANIEK EN ANGST. Eenmaal geaccepteerd zul je de trip van je leven meemaken, het is onbeschrijfelijk mooi en een ervaring die je nooit meer zal vergeten. Als je uniek tript doe dan echt nooit de deur open en neem echt nooit de telefoon op het gaat je kosten dat kan ik je verzekeren !

Extra easy tips:
Probeer een kladblok bij te houden met trefwoorden, en maak fotos van de setting. Probeer zo snel mogelijk je trip in een report te verwerken.
Upload het hier.


Comfort tips:
Na het harden, kun je de liefde gaan bedrijven, ook al denk je er nog steeds niet aan, iedere aanraking van je geliefde is een touch of the universe. Neem een warm bad ..... met dennegeuren.
Exploreer alles wat intens is ..... je kan steeds meer naarmate je vaker lsd gebruikt. Wandelen in de natuur is een ervaring die je niet mag missen, het strand de duinen, exporeer je wereld.
Zorg voor wierook.
Zorg voor kleurende lichtjes ..
Zorg voor glitterende dingetjes.



Zorg voor chill muziek.
Goede hang en zit plek.


Heel veel succes en onthou !! Geef de LSD geen slechte naam, respecteer je omgeving en de mensen die er wonen, laat geen rommel achter in de natuur en zaai geen onrust bij onwetende mensen. Breng jezelf en je medemens niet in gevaar.

Uw personlijke LSD adviseur hoogachtend Stonie Mahonie Triponie

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor mentalillness » wo maart 02, 2011 10:17 pm

"LSD wordt nooit sterker zoals goede wijn."
Blijkbaar zijn er mensen die dit geloven anders zou het er niet bij staan :S
Avatar gebruiker
mentalillness
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 10:04 pm

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Pickwick » wo maart 02, 2011 10:31 pm

''Je enige redding is kalmeren en accepteren dat je mazzel hebt, dat de LSD molucuul jou heeft gekozen om je afteschiten tussen hemel en aarde.''

Mooiste waarheid die ik ooit heb gehoord over LSD...
An intellectual is a person who's found one thing that's more interesting than sex.
-Aldous Huxley-
Avatar gebruiker
Pickwick
Newbie
Offline
 
Posts: 22
Geregistreerd: di maart 01, 2011 9:20 pm

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Salientje » za maart 19, 2011 1:49 pm

i luv LSD
i need lsd
i live for the lsd


today is lsd DAY

because it is full moon

:woeh:

Laatst bijgewerkt door Salientje op za apr 02, 2011 6:34 am, in totaal 1 keer bewerkt.
the gate to heaven is behind this secret door ....
if you can see the door you are blessed, if you can´t see the door

U ARE DOOMED !!
Avatar gebruiker
Salientje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 207
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:21 am
Woonplaats: Gevangenis Dendermonde Belgie

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor maniac » zo maart 20, 2011 12:41 pm

Hmm, na dit gelezen te hebben lijkt het me toch verstandiger als ik het pas uitprobeer na m'n 18e, of nog later.
Klinkt wel als iets wat je echt aan moet kunnen enzo:3.
Quasi diepzinnige oosterse shit
Avatar gebruiker
maniac
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: ma maart 14, 2011 10:15 pm
Woonplaats: Noord-Nederland

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Karhu » zo maart 20, 2011 12:42 pm

Binnenkort... Binnenkort...

:love:!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor maniac » zo maart 20, 2011 12:45 pm

Xeloc schreef:Binnenkort... Binnenkort...

:love:!


Schrijf je daarna een tripreport;D?
Quasi diepzinnige oosterse shit
Avatar gebruiker
maniac
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: ma maart 14, 2011 10:15 pm
Woonplaats: Noord-Nederland

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Karhu » zo maart 20, 2011 12:46 pm

Nee... :p!
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor maniac » zo maart 20, 2011 12:53 pm

Xeloc schreef:Nee... :p!


Nohh, waarom niet;O?
Quasi diepzinnige oosterse shit
Avatar gebruiker
maniac
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 266
Geregistreerd: ma maart 14, 2011 10:15 pm
Woonplaats: Noord-Nederland

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Made of stuff » do maart 31, 2011 7:43 pm

Ik wil Lsd ook binnenkort gaan doen. Mijn vraag is of mensen er ook gevoelig voor kunnen zijn
take the drug and go with the flow
Made of stuff
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:08 pm

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Sublimo » vr apr 01, 2011 1:18 am

Made of stuff schreef:Ik wil Lsd ook binnenkort gaan doen. Mijn vraag is of mensen er ook gevoelig voor kunnen zijn


Ja, natuurlijk. Dezelfde dosis kan een totaal verschillende uitwerking hebben op twee verschillende personen.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor kotaku » za apr 23, 2011 3:33 pm

Eind mei/begin Juni is het mijn beurt:) Lekker in vertrouwde omgeving beginnen met vriendin erbij en als alles goed en fijn gaat door de dichtbijzijnde natuur wandelen.
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Ciakranar » do apr 28, 2011 7:26 pm

Sublimo schreef:
Made of stuff schreef:Ik wil Lsd ook binnenkort gaan doen. Mijn vraag is of mensen er ook gevoelig voor kunnen zijn


Ja, natuurlijk. Dezelfde dosis kan een totaal verschillende uitwerking hebben op twee verschillende personen.


Het is altijd een volstrekt individuele ervaring, laat dat duidelijk zijn :lol:
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne

To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium
Avatar gebruiker
Ciakranar
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 213
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 8:46 pm

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Karhu » ma mei 02, 2011 7:46 am

Aangezien je het in je mond op gaat lossen, betekent dit dat ik flink kan barbeque-en vandaag?
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor SuperSpace » do jun 02, 2011 7:50 pm

Kan niet wachten tot ik ooit een keer lsd ga gebruiken alleen zal dit nog lang duren.
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Beeeb » do jun 02, 2011 11:55 pm

*slaat alvast op bij favorieten*
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music. (Kristian Wilson, VP Nintendo Inc. 1989.)
Avatar gebruiker
Beeeb
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 256
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:42 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Antifa » wo jun 08, 2011 4:26 pm

Meeste dingen in dit topic snap ik, hoewel een paar punten hier mij een beetje overdreven overkomen.
Bijv: 'Mix de LSD nooit met andere drugs behalve THC.' of 'Ga niet in je eentje zomaar iets doen bijvoorbeeld: naar buiten gaan.'
Of is dat alleen bedoeld voor mensen die dit voor het eerst doen?
Antifa
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do mei 05, 2011 11:17 pm

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Ivo » wo jun 08, 2011 4:28 pm

Het is voor de nieuwe gebruikers, voor de mensen die niet 100% weten wat ze moeten verwachten.
Het is natuurlijk afhankelijk van de dosis en de persoon, maar alleen naar buiten gaan is écht niet voor iedereen aan te raden de eerste keer...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Antifa » wo jun 08, 2011 4:44 pm

Nee dit snap ik, maar was even niet zeker of het voor iedereen of voor zij die het voor het eerst doen bedoeld was.
Antifa
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 132
Geregistreerd: do mei 05, 2011 11:17 pm

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Ivo » wo jun 08, 2011 8:48 pm

Op zich is het voor ervaren trippers nog steeds een goede tip :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Sublimo » vr jun 10, 2011 1:36 am

Ivo schreef:Op zich is het voor ervaren trippers nog steeds een goede tip :)


Inderdaad. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Azgaza » vr jun 10, 2011 6:35 pm

Antifa schreef:Meeste dingen in dit topic snap ik, hoewel een paar punten hier mij een beetje overdreven overkomen.
Bijv: 'Mix de LSD nooit met andere drugs behalve THC.' of 'Ga niet in je eentje zomaar iets doen bijvoorbeeld: naar buiten gaan.'
Of is dat alleen bedoeld voor mensen die dit voor het eerst doen?


Voor de eerste keer zijn het goede tips, als je al ervaren bent kan in de regel prima je eigen grenzen vinden, de een vind zo iets goed te doen en de ander niet, maar voor je het voor het eerst doet weet je in de regel niet in welke groep je zelf zou vallen en dan is voorzichtigheid wel handig.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Beeeb » vr jun 10, 2011 7:16 pm

Antifa schreef:Nee dit snap ik, maar was even niet zeker of het voor iedereen of voor zij die het voor het eerst doen bedoeld was.



Newbie is een Engels begrip om een beginner of nieuwkomer op een specifiek terrein aan te duiden. De term wordt vooral gebruikt in relatie tot internet en internetgemeenschappen, waar het kan verwijzen naar een nieuwe, onervaren of anderszins onkundige gebruiker van een computerspel, een nieuwsgroep, een besturingssysteem of het internet zelf. De term kan in het algemeen als een belediging of een mild scheldwoord worden gezien, hoewel het ook kan gebruikt worden door ervaren gebruikers als een bemoedigende versterking, om daarmee de nieuweling aan te zetten tot het vergaren van kennis over het onderwerp. Soms leggen gebruikers ook de term op voor zichzelf, ter ontwapenende onderstreping van hun beginnersstatus. Het neerbuigende aspect valt dan weg.
De term moet niet verward worden met "n00b" of "noob", dit zijn spelers die al meer ervaring hebben, maar zich toch op hetzelfde niveau bevinden als een "newbie".
veel voorkomende alternatieve spellingen van het woord zijn: "newb","newbee","nob","nub","nubbie" en "nuwb".


Sorry, heel flauw ik weet het, maar ik kon het toch niet laten. :grin:
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music. (Kristian Wilson, VP Nintendo Inc. 1989.)
Avatar gebruiker
Beeeb
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 256
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:42 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor brombeer001 » vr jul 15, 2011 6:02 pm

Ik ben het helemaal eens met lysergic wat betreft de leeftijd!!! En ik vindt dit een belangrijk punt van aandacht!!

Wat ik heb begrepen kan het menselijk brein niet goed relativeren onder een bepaalde leeftijd (ik dacht 21 of 23 misschien 25).

De frontale cortex/kwab houd zich vooral bezig met redeneren/plannen/geven van meningsuiting en beweging, emoties en het oplossen van problemen.
De frontale kwab is niet volgroeid tot een bepaalde leeftijd. Wat er dus voor zorgt dat alle in vorige zin genoemde bezigheden van de kwab nog niet op de juiste manier uitgevoerd kunnen worden. Tieners bijvoorbeeld ze hebben altijd problemen met redeneren/plannen/geven van meningsuiting en beweging, emoties en het oplossen van problemen. Dat gaat voor hun allemaal wat moeizamer. Maar als je ouder wordt (begint bij een jaar of 19 denk ik) worden al die dingen waar de frontale cortex zich mee bezighoud redeneren/plannen etc etc steeds gemakkelijker. (laat het me weten als dit niet klopt).

Het is aangetoond dat lsd de Frontale kwab activeert door middel van serotine verbindingen (ga ik verder niet op in)

wat ik nou eigenlijk duidelijk wil maken met deze redenering is dat de frontale cortex op een leeftijd die onder de 23 ligt nog helemaal niet klaar is voor zo'n sportief molecuultje als lsd.
Het molecuul is simpelweg te snel voor de jonge hersenen. wat er dus eigenlijk voor zorgt dat je eigenlijk niet sterk genoeg in je schoenen kan staan om controlle te hebben over de drug en bijvoorbeeld een bad trip kan relativeren zoals lysergic zo mooi uitlegde.

Groetjes,

Brombeer

ps. Even opgezocht de frontale cortex is rond je 24ste/25ste pas volledig volgroeid!
Een trippie is maar voor even maar de ervaring is voor de rest van je leven!
Avatar gebruiker
brombeer001
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: vr jul 15, 2011 3:01 pm

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Kraak » ma aug 15, 2011 4:45 pm

Ik heb een vraagje over de (kruis?)tolerantie van LSD. Ik heb vorige week woensdag 1 zegel genomen, zaterdag weer, ondertussen ook nog op vrijdag en zaterdag 2c-B. (ook nog wat mdma maar dat maakt niet uit denk ik?)

Kan ik dan morgen of overmorgen gewoon weer goed trippen op 1 zegel of zit er dan toch iets van tolerantie bij waardoor het effect minder is?
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Sublimo » ma aug 15, 2011 5:41 pm

Er bestaat een kruistolerantie tussen LSD en 2c-b, je gaat dus sowieso last hebben van tolerantie.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Einstein » ma aug 15, 2011 5:59 pm

Volgens de ervaring van Mr. T valt die kruistolerantie best mee, maar met de tolerantie van de LSD zou ik sowieso rekening houden.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Kraak » ma aug 15, 2011 6:01 pm

Sublimo schreef:Er bestaat een kruistolerantie tussen LSD en 2c-b, je gaat dus sowieso last hebben van tolerantie.


Bedankt voor de reactie! Hoelang zou ik dan ongeveer moeten wachten tot ik weer op een normaal level zit?

Einstein schreef:Volgens de ervaring van Mr. T valt die kruistolerantie best mee, maar met de tolerantie van de LSD zou ik sowieso rekening houden.


Gelukkig maar hoelang duurt het tot je weer goed LSD dan kan gebruiken? is 5 dagen daarbij te kort?
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Einstein » ma aug 15, 2011 6:03 pm

Het politiek correcte antwoord is: wacht een weekje, of nog beter, twee weken. Je kan wel één keer een wat hogere dosis nemen voor hetzelfde effect, maar naar het schijnt lopen de doseringen dan snel op.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het handboek voor de newbee LSD tripper

Berichtdoor Sublimo » ma aug 15, 2011 6:05 pm

I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron