Einstein schreef:Het politiek correcte antwoord is: wacht een weekje, of nog beter, twee weken. Je kan wel één keer een wat hogere dosis nemen voor hetzelfde effect, maar naar het schijnt lopen de doseringen dan snel op.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Wat jij hier aandraagt is een filosofische discussie over bewustzijn en waarneming in principe zouden we hier dus eindeloos over door kunnen discussiëren.maldark schreef:ALLES IS FAKE
Dit begrijp ik niet. Tijdens een trip word je oa geconfronteerd met hoe het menselijk brein onbewust werkt : de processen die zich razendsnel afspelen in het on/onderbewuste worden aan je tentoongespreid. Dit is op zich dus al echt. EN, alles is een projectie van je eigen ik. Alles wat je ziet, hoort of denkt te zien, te horen of te voelen is een reflectie van de ik-persoon. Het kan ook zijn dat deze onbewuste processen die je ziet ook een projectie zijn van de ik-persoon.
Maar: als het vanuit de ik-persoon komt is juist alles echt: wat van binnen zit komt naar buiten, is de keiharde waarheid over jezelf en daar word je mee geconfronteerd. Alleen het is allemaal veel heftiger dan in nuchtere toestand. Die immense angst die je dan kunt hebben, kun je bestempelen als fake, omdat die verdwijnt na de trip.
Davinci schreef:Zou het pluggen van lsd echt automatisch 'hell trips' publiceren bij bepaalde dosissen?
Comparing the findings of Papac and Foltz with findings from a study using LSD injection (Aghajanian and Bing 1964) indicates that LSD is well absorbed with a bioavailability that may be around 70%.
Einstein schreef:LSD op feestjes is zeker geen raar idee, er zijn zat mensen die het doen, maar dat zijn doorgaans wel ervaren mensen die vrij zeker weten dat ze het leuk gaan vinden om op feestjes te trippen.
Lavalamp schreef:Einstein schreef:LSD op feestjes is zeker geen raar idee, er zijn zat mensen die het doen, maar dat zijn doorgaans wel ervaren mensen die vrij zeker weten dat ze het leuk gaan vinden om op feestjes te trippen.
Dit, en let dan gewoon goed op de dosis (ik neem 150µg max voor feesten), want téveel acid op een feest vinden weinig mensen nog leuk.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Hendrik272 schreef:Speed sowieso aanwezig dus das alvast makkelijk, aan welke benzo's en opiaten moet ik dan denken. Zou mooi zijn als het gewoon bij apotheek verkrijgbaar is.
Hendrik272 schreef:Als iemand toch het gevoel krijgt de wat foutere kant op te gaan is dit bij een truffeltrip vaak weer redelijk makkelijk te sturen is dat met LSD ook in een bepaalde mate mogelijk?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Matheson schreef:Ik wil heel graag LSD proberen, maar ik zit een beetje met mijn leeftijd. Ik heb al wel een aantal keren truffels gedaan en 1 keer 2C-B en voor me gevoel ben ik er echt wel klaar voor. Aan de ene kant denk ik dat het wel kan en ik heb ook aardig wat research gedaan enzo. Eigenlijk kan ik nauwelijks meer wachten, maar ik ben pas bijna 20.
Ik zie genoeg verstandige trippers van dezelfde leeftijd hier. Maar ik weet het niet. En dat is dan weer genoeg reden om het niet te doen.
Aan de ene kant vraag ik me dan af LSD dan echt zoveel meer invloed heeft op je prefrontale cortex dan bijv. truffels.
Lekker duidelijk ben ik weer.
pietsnot schreef:Weet iemand of het effect van lsd vermindert wanneer je bijvoorbeeld 3-4 dagen daarvoor truffels hebt gedaan? Of hebben de werkzame stoffen van beiden niks met elkaar te maken en zal het geen invloed hebben?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten