Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Na het lezen van dit hele topic is me nog steeds iets niet duidelijk: Waarom mag je de telefoon niet opnemen of de deur open doen? Wat gebeurt en dan precies met je? De mindfuck van een telefoon kan ik wel een beetje inkomen.
Dus wat kan er gebeuren als je dat doet?
Azymuth schreef:Ikzelf en nog wel wat mensen die ik ken hebben als eerste harddrug LSD genomen, het is dus perfect mogelijk als je wat stevig in je schoenen staat en geen te hoge dosis neemt, 50ug is dan wel weer heel erg voorzichtig, bijpakken is redelijk moeilijk (als je voelt dat het te zwak is ben je waarschijnlijk al te lang bezig om het nog te versterken). Ikzelf haat echt zo'n "net-niet" gevoel, dus zelfs tot 80 ug opschroeven kan ik je wel aanraden.
In een rustige omgeving, met mensen die elkaar vertrouwen en iemand die nuchter blijft is het dus echt wel te doen.
Persoonlijk vind ik paddo's al snel veel heftiger, met "iets anders" beginnen bij tripmiddelen vind ik dus zelf een beetje achterhaald. als je 2cb ofzo probeert heb je wel wat visuals, maar weten of je echt trippen leuk vind, kan enkel maar door te trippen, en de enige echte voorbereiding voordat je ooit hebt getript is een open geest en acceptatie van alles wat komen kan. Je weet toch pas hoe het is als je het meemaakt, en op een lage dosis is dat allemaal wel rustig aan.
YYY schreef:Hoe zit het overigens met de tolerantie bij LSD?
Ik lees in sommige posts dat bij doseren niet mogelijk is ivm tolerantie. Maar in de openingspost lees ik dit: 'Neem op de eerste sessie 50 microgram, je kan 3-4 uur later rustig 50 bijnemen.'
the rabbitter schreef:over de badtrip/ unieke trip ik denk dat ik het wel is heb meegemaakt op paddo's echt de uniekste ervaring van mn leven tot nu toe. Heb echter nog nooit LSD gedaan ik vraag me af of er mogelijk dan nog verschil zit in het hebben van zon unieke trip op LSD of op paddo's truffels?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:the rabbitter schreef:over de badtrip/ unieke trip ik denk dat ik het wel is heb meegemaakt op paddo's echt de uniekste ervaring van mn leven tot nu toe. Heb echter nog nooit LSD gedaan ik vraag me af of er mogelijk dan nog verschil zit in het hebben van zon unieke trip op LSD of op paddo's truffels?
Paddo's zijn voor mij mentaal een stuk harder. Ik vind het op paddo's veel moeilijker om uit de negatieve spiraal te komen. LSD is een stuk vergevingsgezinder daarin in normale dosissen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten