pietsnot schreef:Ik weet dat dat inderdaad het geval is wanneer je bijvoorbeeld paddo's neemt, dat je een bepaalde tolerantie opbouwt en dat deze naarmate van tijd afneemt. Maar het lijkt me niet dat deze tolerantie voor alle psychedelica hetzelfde is? Zou je dan dezelfde 'anti-stof' aanmaken bij deze twee verschillende stoffen?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Mellow- schreef:Ik heb een vraag; is LSD slechter of minder slecht voor de hersenen in vergelijking met MDMA/XTC?
Einstein schreef:Veel minder slecht, zeker als je op puur chemisch niveau kijkt Van te vaak LSD gebruiken kan je wel een rare hippie worden.
Einstein schreef:Hippies zijn wel chill, maar wat ik bedoel is dat LSD je met serieuze mentale kronkels kan achterlaten en als je er echt te ver mee gaat kan je psychotisch worden.
Zaden met LSA hebben een extreem variabel effect (de pure stof schijnt overigens niet eens een psychedelisch effect te hebben) en veroorzaken niet zelden onverklaarbare bad trips en paniek, als je er al niet van moet kotsen.
Albert Einstein schreef:
Mellow- schreef:Voel je uberhaupt een trippy gevoel na het bikken van LSA zaden? En hoe heftig kunnen die trips zijn?
Mellow- schreef:Deze reacties verminderen mijn nieuwschierigheid naar het effect van de zaadjes lichtelijk.
Dus, of binnenkort LSA zaden vreten, of nog eventjes wachten en gewoon voor LSD gaan. Wat is de beste keuze?
Albert Einstein schreef:
Mellow- schreef:Deze reacties verminderen mijn nieuwschierigheid naar het effect van de zaadjes lichtelijk.
Dus, of binnenkort LSA zaden vreten, of nog eventjes wachten en gewoon voor LSD gaan. Wat is de beste keuze?
Jbakers schreef:Maat van mij heeft al een tijd een paar zegeltjes liggen, alleen in een zip-zakje (grip/wiet-zakje).
En als ik over een tijd spreek dan is dat ++maanden. We gaan dit samen doen, maar is dit wel verstandig?
Ik heb tot nu toe best veel geprobeerd, maar psychedelica tot nu toe nog niets.
Heb sos, pep, ket, ghb, mdma pil/kristal/etc al eens geprobeerd maar niks richting hallucinerend lekkers.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten