door Meespacer » do dec 22, 2016 8:43 am
Ik heb een serieuze vraag. Namelijk of het in mijn huidige situatie verstandig is om dit op korte termijn te doen. Een gevalletje van: wat zouden jullie doen?
Ik ben 29, heb een baan waar ik succesvol in ben en met die situatie ben ik zeer gelukkig. Mijn relatie is stabiel na een wat onrustige tijd. Maar het ergste is dat mijn vader een aantal maanden geleden is overleden.
We wisten wel dat dit er op een dag aan zat te komen. Alleen hij was veel te jong (nog geen 60) en de manier waarop was erg verdrietig. Na die tijd heb ik een tijd lang gezocht naar wat ik voel, omdat ik niet wist wat ik voelde. Ik heb het geprobeerd te triggeren toen ik mij goed genoeg voelde voor DMT. Dus toen heb ik de week na mijn vaders uitvaart DMT gerookt, en mijn vader ontmoet in hyperspace. Dit was een pittige trip, maar wel goed. Een maand later heb ik 2cb gehad (20mg) en een fijne trip gehad. Met vlagen kwamen gedachten voorbij aan mijn vader, maar die stuurde ik weg aangezien ik geen zin had er aan te denken. Ik heb dus enkele trips gemaakt na die tijd. Trippen is ook het enige op "drugs"-gebied dat mijn interesse heeft.
Ik vraag me af of LSD wel zo stuurbaar is, dat lijkt mij niet, maar zal dosisafhankelijk zijn. Wat ik lees is dat het stuurbaarder en helderder is dan paddo's. Sinds deze maand voel ik weer meer, heb twee keer flink gehuild om het overlijden van mijn vader en het gemis en dat luchtte enorm op. Mijn vader was al jaren een drinker, dat is zijn dood geworden. Daardoor was er de laatste jaren ook afstand tussen ons. Ik heb vrede met het feit dat hij er niet meer is, maar ik mis hem. Denk nu juist aan de mooie momenten die we hadden.
Ik vind LSD al jaren zeer interessant en heb 5 hofjes gekocht die ongeveer 100ug zouden moeten zijn. Ik heb ze gekocht via een goed beoordeelde verkoper met erg veel positieve recenties. Ik heb er dus vertrouwen in dat dit de real deal is. Nu wacht ik een moment af om één zegeltje te nemen. Met een sitter uiteraard of iemand binnen handbereik die mij het rechte pad op kan lullen indien het toch oncontroleerbaar lastig wordt (hier ga ik niet van uit). Eigenlijk zit ik ver in het er naar toe leven zoals je kan lezen. Echter, ik zit met de onzekerheid dat het overlijden van mijn vader en alles er omheen mij tijdens de trip een moeilijke tijd gaat geven. In het dagelijks leven ben ik een vrolijk en positief persoon die graag anderen helpt en ik heb een sterke binding met de natuur.
Zijn hier mensen die soortgelijke persoonlijke ervaringen hebben of advies? De zegeltjes liggen veilig in de vriezer en gaan nergens heen. Dus ik hoor het wel. Alvast veel dank!