Meespacer schreef:Echter, ik zit met de onzekerheid dat het overlijden van mijn vader en alles er omheen mij tijdens de trip een moeilijke tijd gaat geven.
Exceptional schreef:Haal ze eerst eens als de sodemieter uit de vriezer.
Petrovic schreef:Meespacer schreef:Echter, ik zit met de onzekerheid dat het overlijden van mijn vader en alles er omheen mij tijdens de trip een moeilijke tijd gaat geven.
Denk niet aan een roze olifant! Ik denk omdat je er niet aan wilt denken je juist die kant op wordt getrokken. Als je het al neemt neem dan een lage dosis en zorg voor een nuchtere tripsitter. Of laat er even tijd tussen zitten.
Meespacer schreef:Exceptional schreef:Haal ze eerst eens als de sodemieter uit de vriezer.
Hoe bewaar jij ze?
Exceptional schreef:Meespacer schreef:Exceptional schreef:Haal ze eerst eens als de sodemieter uit de vriezer.
Hoe bewaar jij ze?
Gewoon in aluminiumfolie, in een zakje. Jaren later zijn ze gewoon nog net zo goed.
Exceptional schreef:Haal ze eerst eens als de sodemieter uit de vriezer.
blaatschaap404 schreef:Exceptional schreef:Haal ze eerst eens als de sodemieter uit de vriezer.
Hoezo? Ik meen me te herinneren dat je het juist het best daar kan bewaren, of klopt dat niet?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:blaatschaap404 schreef:Exceptional schreef:Haal ze eerst eens als de sodemieter uit de vriezer.
Hoezo? Ik meen me te herinneren dat je het juist het best daar kan bewaren, of klopt dat niet?
Afgesloten van licht en koel bewaren, zover ik weet.
Vriezer voldoet daar aan.
Meespacer schreef:Ik laat ze lekker in de vriezer liggen. En wacht op de dag dat ik mij 100% zeker voel dat ik er klaar voor ben.
Perry schreef:Niet, maar je kan je klaar voelen en dat is met spiegeldelica vaak het belangrijkste
Exceptional schreef:Ik ben 29. Ik heb niet bijgehouden hoeveel trips ik heb gedaan. Wel veel. Ik vind dat als je het wilt doen en je hebt de nodige voorbereidingen getroffen (een goede plek om te trippen, geen telefoon of andere, mogelijk vervelende, afleiding etc), je het gewoon moet doen. En als je het niet leuk vindt, ben je een illusie armer.
Perry schreef:ik zal never nooit een gerust gevoel kunnen krijgen als ik zonder phone op zak zou trippen. Gebruik m vrijwel nooit, maar de gedachte m niet te KUNNEN gebruiken, yuck
Meespacer schreef:Dankje! Er komt een punt dat ik het idd gewoon doe. Een beetje onzekerheid hou je voor elke trip denk ik. Dat heb ik zelfs met 2cb. Een gezonde spanning. Maar set en setting moet goed zijn, en voor een middel als LSD ben ik nog niet helemaal overtuigd. Ook niet na diverse antwoorden op mijn vragen.
Perry schreef:ik zal never nooit een gerust gevoel kunnen krijgen als ik zonder phone op zak zou trippen. Gebruik m vrijwel nooit, maar de gedachte m niet te KUNNEN gebruiken, yuck
Exceptional schreef:Perry schreef:ik zal never nooit een gerust gevoel kunnen krijgen als ik zonder phone op zak zou trippen. Gebruik m vrijwel nooit, maar de gedachte m niet te KUNNEN gebruiken, yuck
Je kunt 'm toch aanzetten, als je 'm nodig hebt?
Exceptional schreef:Perry schreef:ik zal never nooit een gerust gevoel kunnen krijgen als ik zonder phone op zak zou trippen. Gebruik m vrijwel nooit, maar de gedachte m niet te KUNNEN gebruiken, yuck
Je kunt 'm toch aanzetten, als je 'm nodig hebt?Meespacer schreef:Dankje! Er komt een punt dat ik het idd gewoon doe. Een beetje onzekerheid hou je voor elke trip denk ik. Dat heb ik zelfs met 2cb. Een gezonde spanning. Maar set en setting moet goed zijn, en voor een middel als LSD ben ik nog niet helemaal overtuigd. Ook niet na diverse antwoorden op mijn vragen.
Ik kan niet zeggen dat ik het daar helemaal mee eens bent. Maar dat zul je voor jezelf moeten ontdekken. Heb ik al gevraagd hoe oud je bent?
SnuifDruif schreef:Bedankt voor deze handige tutorial
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten