MarkBeez schreef:Of in een ander gedeelte van het huis zitten met een babyfoon
Gman007 schreef:MarkBeez schreef:Of in een ander gedeelte van het huis zitten met een babyfoon
Hoor je opeens een doffe knal .. Ga je kijken, is ie uit het raam gesprongen
Bosmongool schreef:Protip voor de eerste keer:
NIET meteen aan de 150mics. .
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
MDMAmazing schreef:Nou heb ik gehoord dat je hier niet altijd visuals van krijgt, maar mijn vraag is; wat dan wel? Ik heb geen zin in een heftige bodyload of filosofische gedachten want dan komt het op hetzelfde neer als truffels.
Einstein schreef::#:
De bodyload zal wat minder zijn dan die van truffels, maar wil je nou een psychedelische trip ervaren of niet? LSD is meer dan alleen kleurtjes kijken en als je dat niet aanstaat kan je misschien toch beter met 100 µg beginnen, ook al vind je daar 'geen reet aan'.
Hmm, je moet alles een keer proberen he.Russ schreef:Einstein schreef::#:
De bodyload zal wat minder zijn dan die van truffels, maar wil je nou een psychedelische trip ervaren of niet? LSD is meer dan alleen kleurtjes kijken en als je dat niet aanstaat kan je misschien toch beter met 100 µg beginnen, ook al vind je daar 'geen reet aan'.
Dit dus, LSD vind ik rapper visueel worden dan truffels, maar als dat het enige is wat je interesseert is LSD echt niets voor jou. Dan neem je beter 2c-b.
MDMAmazing schreef:Hallo,
Ik wil binnenkort met 1 of 2 vriend(en) voor het eerst LSD doen, 150ug. (geen 100 want dat lijkt me geen reet aan)
Nou heb ik gehoord dat je hier niet altijd visuals van krijgt, maar mijn vraag is; wat dan wel? Ik heb geen zin in een heftige bodyload of filosofische gedachten want dan komt het op hetzelfde neer als truffels.
Omdat bijna geen enkele zegel 110ug is, en omdat mensen altijd aanraden om met een lage dosis te beginnen en als ik dat dan doe resulteert het meestal in een teleurstelling. ("Ik zou met 15mg 2cb beginnen" Ik deed 20mg en er gebeurde nog weinig, om maar een voorbeeld te geven.)Saikedellik schreef:MDMAmazing schreef:Hallo,
Ik wil binnenkort met 1 of 2 vriend(en) voor het eerst LSD doen, 150ug. (geen 100 want dat lijkt me geen reet aan)
Nou heb ik gehoord dat je hier niet altijd visuals van krijgt, maar mijn vraag is; wat dan wel? Ik heb geen zin in een heftige bodyload of filosofische gedachten want dan komt het op hetzelfde neer als truffels.
Al eens getript op 100ug dan? Vind het knap dat je nu al kunt beoordelen dat 100ug geen reet aan is.
Hmm, dan 125ugSaikedellik schreef:Maar 2c-b is wel een heel ander verhaal dan LSD, 2c-b is leuk kleurtjes kijken, LSD is the real deal full psychedelische trip. Ach fuckit je wilt het toch niet horen, je slaat ieders advies aan de kant, ik bemoei me er ook niet meer mee Have fun!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
MDMAmazing schreef:Ik weeg wel 70 kilo en ik ben 1,90 meter. Ik trip ook nooit op een lege maag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten